Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN64, EN99» EN64-006

EN64-006

«Poprzednie zdjęcie: EN64-004
Następne zdjęcie: EN64-002»

EN64-006

Data zrobienia zdjęcia: 31 grudnia 2014 roku (środa)
Opis: Kraków Krzemionki.

Pociąg Regio nr 30507/6 "Rysy" z Krakowa Głównego do Zakopanego. Wszystko pięknie, nowy pociąg wyjechał na trasę - pasażerowie którym się trafił nim przejazd są pewnie zadowoleni że oszczędzono im tym razem "przyjemności" przejazdu EN57, tylko czy ten skład przypadkiem nie powinien jeździć tylko na trasie Kraków Główny - Wieliczka Rynek Kopalnia?

Bo wydawało mi się że wszystkie nowe EZT zakupione w PESIE miały trafić do tego właśnie przewoźnika...

A pomijając już kwestie właścicielskie taboru kolejowego to warto zwrócić uwagę na widniejącą w oddali EC Łęg, w której nastąpił 50% przyrost kominów - zamiast dotychczasowych dwóch, stoją trzy. Choć ten trzeci jest znacznie niższy od swoich starszych braci.
I ta zmiana utrzyma się do końca przyszłego roku - podobnie jak brak poważniejszych zmian w bliższej okolicy, budowa estakady kolejowej na razie jest na etapie przetargu na wykonawcę.
Słowa kluczowe: EN64 EN64-006 PR Przewozy_Regionalne Kraków_Krzemionki Kraków D29-94 zima 1024px
Data dodania zdjęcia: 31.12.2014 18:54, Wyświetleń: 2823, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 375.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 31.12.2014 13:14:33
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
31.12.2014 19:01
Może KMŁ wydzierżawiły tabor PR-om? To dla przewoźnika jest opłacalny interes jak ma nadmiar taboru, czego związki zawodowe PR nie rozumieją...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
31.12.2014 19:10
Nie KMŁ tylko Urząd Marszałkowski. KMŁ mają w najbliższym czasie dysponować krótkimi Acatusami i jednym długim. Reszta ma być w PR.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
31.12.2014 19:16
A tak w ogóle to KMŁ mają jakieś swoje własne zaplecze techniczne? Bo pociągi którymi obecnie jeżdżą do Wieliczki nadal na końcu numeru EVN mają oznaczenie PL-PREG czyli Przewozów Regionalnych.
Offline Wypalacz Rafał
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
31.12.2014 20:19
W mętnej wodzie Rafale nie od dziś się dobrze łowi ryby.
Offline mousetklub428 at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
31.12.2014 20:36
Rączka rączkę myje, nazwy i adresy się zmieniają a prezes ten sam...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
akselmen
Użytkownik

Komentarzy: 182
02.01.2015 20:42
Jednostki zjeżdżają do zajezdni w Płaszowie.
Offline akselmenakselmen at wp.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
02.01.2015 21:00
akselmen napisał(a):
Jednostki zjeżdżają do zajezdni w Płaszowie.

Nie o to mi chodziło. Nie zrozumiałeś przekazu.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.01.2015 21:42
Jak chodzi o obsługę taboru zapewne nie zmieniło się dokładnie nic.

A np. ŁKA sobie pobudowało https://www.youtube.com/watch?v=GYl5lJgcyIk

edit: to też fajny filmik https://www.youtube.com/watch?v=2l1nVTM8Rbc

edit2: sorry, ale wręcz zacząłem się śmiać, jak se pomyślałem, że Sowy wyrobiły nip, regon, pieczątki, przesunęły paru ludzi, wymyśliły logo i ogłosiły Koleje Małopolskie lol
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
02.01.2015 22:35
Nie przesadzaj, od czegoś trzeba zacząć. Utworzyli spółkę w rozumieniu prawnym, uruchomili pierwszą linię, obsługiwaną z dobrą częstotliwością, taborem i w miarę ok taryfą biletową, a teraz będą powoli się rozwijać 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
02.01.2015 23:05
czatowiec napisał(a):
Nie przesadzaj, od czegoś trzeba zacząć. Utworzyli spółkę w rozumieniu prawnym, uruchomili pierwszą linię, obsługiwaną z dobrą częstotliwością, taborem i w miarę ok taryfą biletową, a teraz będą powoli się rozwijać 😉

Z PRami w cieniu mhm taaa 😛 Nie bez powodu napisałem "prezes ten sam"
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.01.2015 23:38
Nie będą się rozwijać. Do tego łączna "pula" pociągokilometrów w województwie musiałaby się powiększać.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
03.01.2015 13:56
Ja powstanie KMŁ rozumiem jako sposób na zagwarantowanie sobie wpływu na to, co, gdzie, kiedy, za ile i na jakich warunkach jeździ. Pamiętam awanturę sprzed kilku(nastu?) lat, kiedy to PR wyciągał rękę po dofinansowanie nie chcąc jednocześnie powiedzieć, na co (tak konkretnie) zostanie wykorzystane. Bo finanse spółki to tajemnica. Więc województwo ma dać, a jak nie da w ciemno tyle, co chcą dostać to potną połączenia.

Co do kominów - jeden z "dużych" idzie do wyburzenia. Taki był warunek na postawienie nowego z dodatkowymi filtrami. Wspominali o tym na dniach otwartych.
Offline gs
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.01.2015 13:59
gs napisał(a):
Co do kominów - jeden z "dużych" idzie do wyburzenia. Taki był warunek na postawienie nowego z dodatkowymi filtrami. Wspominali o tym na dniach otwartych.


Tak, ale to chyba dopiero w 2016 roku
Offline Wypalacz Rafał
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
03.01.2015 14:11
Bardzo prawdopodobne. Ciężko wyburzyć stary, jak nowy jeszcze nie działa.
Offline gs
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
03.01.2015 16:15
Ze 120 m ma.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
03.01.2015 18:47
Ja słyszałem o 100m
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
03.01.2015 18:54
Jest trochę wyższy od chłodni, które mają 105m, ale z kolei tej liczby nie jestem pewien.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl