EN64-006
EN64-006
|
|
Ostatnie komentarze
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 31.12.2014 19:01 |
Może KMŁ wydzierżawiły tabor PR-om? To dla przewoźnika jest opłacalny interes jak ma nadmiar taboru, czego związki zawodowe PR nie rozumieją...
|
|
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2988 31.12.2014 19:10 |
Nie KMŁ tylko Urząd Marszałkowski. KMŁ mają w najbliższym czasie dysponować krótkimi Acatusami i jednym długim. Reszta ma być w PR.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 31.12.2014 19:16 |
A tak w ogóle to KMŁ mają jakieś swoje własne zaplecze techniczne? Bo pociągi którymi obecnie jeżdżą do Wieliczki nadal na końcu numeru EVN mają oznaczenie PL-PREG czyli Przewozów Regionalnych.
|
|
mouset Użytkownik Komentarzy: 1100 31.12.2014 20:19 |
W mętnej wodzie Rafale nie od dziś się dobrze łowi ryby.
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 31.12.2014 20:36 |
Rączka rączkę myje, nazwy i adresy się zmieniają a prezes ten sam...
|
|
akselmen Użytkownik Komentarzy: 182 02.01.2015 20:42 |
Jednostki zjeżdżają do zajezdni w Płaszowie.
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 02.01.2015 21:00 |
akselmen napisał(a): Jednostki zjeżdżają do zajezdni w Płaszowie. Nie o to mi chodziło. Nie zrozumiałeś przekazu. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 02.01.2015 21:42 |
Jak chodzi o obsługę taboru zapewne nie zmieniło się dokładnie nic.
A np. ŁKA sobie pobudowało https://www.youtube.com/watch?v=GYl5lJgcyIk edit: to też fajny filmik https://www.youtube.com/watch?v=2l1nVTM8Rbc edit2: sorry, ale wręcz zacząłem się śmiać, jak se pomyślałem, że Sowy wyrobiły nip, regon, pieczątki, przesunęły paru ludzi, wymyśliły logo i ogłosiły Koleje Małopolskie lol |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 02.01.2015 22:35 |
Nie przesadzaj, od czegoś trzeba zacząć. Utworzyli spółkę w rozumieniu prawnym, uruchomili pierwszą linię, obsługiwaną z dobrą częstotliwością, taborem i w miarę ok taryfą biletową, a teraz będą powoli się rozwijać 😉
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 02.01.2015 23:05 |
czatowiec napisał(a): Nie przesadzaj, od czegoś trzeba zacząć. Utworzyli spółkę w rozumieniu prawnym, uruchomili pierwszą linię, obsługiwaną z dobrą częstotliwością, taborem i w miarę ok taryfą biletową, a teraz będą powoli się rozwijać 😉 Z PRami w cieniu mhm taaa 😛 Nie bez powodu napisałem "prezes ten sam" |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 02.01.2015 23:38 |
Nie będą się rozwijać. Do tego łączna "pula" pociągokilometrów w województwie musiałaby się powiększać.
|
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 03.01.2015 13:56 |
Ja powstanie KMŁ rozumiem jako sposób na zagwarantowanie sobie wpływu na to, co, gdzie, kiedy, za ile i na jakich warunkach jeździ. Pamiętam awanturę sprzed kilku(nastu?) lat, kiedy to PR wyciągał rękę po dofinansowanie nie chcąc jednocześnie powiedzieć, na co (tak konkretnie) zostanie wykorzystane. Bo finanse spółki to tajemnica. Więc województwo ma dać, a jak nie da w ciemno tyle, co chcą dostać to potną połączenia.
Co do kominów - jeden z "dużych" idzie do wyburzenia. Taki był warunek na postawienie nowego z dodatkowymi filtrami. Wspominali o tym na dniach otwartych. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.01.2015 13:59 |
gs napisał(a): Co do kominów - jeden z "dużych" idzie do wyburzenia. Taki był warunek na postawienie nowego z dodatkowymi filtrami. Wspominali o tym na dniach otwartych. Tak, ale to chyba dopiero w 2016 roku ❓ |
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 03.01.2015 14:11 |
Bardzo prawdopodobne. Ciężko wyburzyć stary, jak nowy jeszcze nie działa.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 03.01.2015 16:15 |
Ze 120 m ma.
|
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 03.01.2015 18:47 |
Ja słyszałem o 100m
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 03.01.2015 18:54 |
Jest trochę wyższy od chłodni, które mają 105m, ale z kolei tej liczby nie jestem pewien.
|
|