ET21-57
ET21-57
|
|
Ostatnie komentarze
hejho20 Użytkownik Komentarzy: 510 23.12.2014 10:08 |
||
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 23.12.2014 11:47 |
To nie musisz czytać! Informacje zamieszczone pod zdjęciem pochodzą od Maszynisty obsługującego tą maszynę więc może przestaniesz głupio pisać i kierować się odkrywczym Wiki..... więc nie są błędne może Ty masz coś błędnego 😛
|
|
robcio2262 Użytkownik Komentarzy: 39 23.12.2014 11:53 |
Czytać to nikt nie musi. Ale zanstnawiam się po co dodajesz opis, skoro nie do czytania... Jeśli chcesz nam zaserwować jakiś urozmiacony opis to przynajmniej postaraj się o to, żeby był on napisany poprawnie. Jeżeli nie chcesz to po prostu pisz miejsce lub miejscowość wykonania zdjęcia.
|
|
Karl Użytkownik Komentarzy: 97 23.12.2014 12:19 |
photogmart napisał(a): Informacje zamieszczone pod zdjęciem pochodzą od Maszynisty obsługującego tą maszynę więc może przestaniesz głupio pisać i kierować się odkrywczym Wiki..... więc nie są błędne może Ty masz coś błędnego 😛 Problem w tym, że prędzej błąd do którego doszło wynika ze złej interpretacji tego co mówił. Maszyna owszem pochodzi z Chabówki, ale jej właścicielem jest PKP Cargo, które jednocześnie sprawuje pieczę nad całym skansenem. Poza tym przed wrzuceniem zdjęcia warto byłoby spojrzeć na inne fotki danego pojazdu, aby zobaczyć jak tam są uzupełnione kluczowe i opis. A co do tego polecam lekturę tutorialu , który jasno pokazuje jak to robić prawidłowo. |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 23.12.2014 16:59 |
Opis jak opis, ale kluczowe i tytuł zdjęcia są niewątpliwie do poprawy zgodnie ze standardami działu kolejowego.
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 23.12.2014 22:43 |
photogmart napisał(a): To nie musisz czytać! Informacje zamieszczone pod zdjęciem pochodzą od Maszynisty obsługującego tą maszynę więc może przestaniesz głupio pisać i kierować się odkrywczym Wiki..... więc nie są błędne może Ty masz coś błędnego 😛 Ktoś tu chciał mieć chyba mocne wejście... |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 24.12.2014 00:01 |
Jak na "eksponat" to jest chyba bardzo intensywnie eksploatowany, sądząc po stanie zewnętrznym.
Zdjęcie bardzo artystyczne jak na takie bez oceniania. |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 24.12.2014 00:09 |
Mnie się zdjęcie nie podoba bo cały potencjał fisheye został zmaszczony...
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 24.12.2014 16:28 |
Dominiak napisał(a): Mnie się zdjęcie nie podoba bo cały potencjał fisheye został zmaszczony... Wszystko zależy od płaszczyzny i od podejścia jakie zniekształcenie chcesz osiągnąć, jest kilka ustawień jeśli używasz rybie-oko to o tym wiesz i nie trzeba tego tu rozwijać. Każdy ma inne podejście do tematu inne obraz jaki chce przedstawić, ale dziękuję za pierwszy komentarz do zdjęcia 🙂 |
|
hejho20 Użytkownik Komentarzy: 510 24.12.2014 17:12 |
Może w końcu poprawisz nazwę i kluczowe?
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 24.12.2014 20:03 |
photogmart napisał(a): Wszystko zależy od płaszczyzny i od podejścia jakie zniekształcenie chcesz osiągnąć, jest kilka ustawień jeśli używasz rybie-oko to o tym wiesz i nie trzeba tego tu rozwijać. Każdy ma inne podejście do tematu inne obraz jaki chce przedstawić, ale dziękuję za pierwszy komentarz do zdjęcia 🙂 Do zniekształceń nie mam nic. Kadr jest za ciasny, zbyt blisko loka stanąłeś no i niebo całe wypalone tak że ledwo widać druty i pantograf... |
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 24.12.2014 20:11 |
Do administracji: Czy zdjęcia nie powinny być dodawane w niższej rozdzielczości (chyba czytałem o tym pod którymś zdjęciem)? To ma 1400x988 i nie mieści mi się na ekranie (inne tego autora są niewiele mniejsze).
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 24.12.2014 20:37 |
Powinny, ale niekiedy przymykamy na to oko. Zasadniczo powinny się w takiej sytuacji automatycznie skalować, a pełna rozdzielczość udostępniać po kliknięciu - nie dzieje się tak u Ciebie?
Przy okazji, autora ponownie proszę o dostosowanie tytułu i kluczowych do standardów działu kolejowego. |
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 24.12.2014 21:16 |
vear napisał(a): Powinny, ale niekiedy przymykamy na to oko. Zasadniczo powinny się w takiej sytuacji automatycznie skalować, a pełna rozdzielczość udostępniać po kliknięciu - nie dzieje się tak u Ciebie? Raczej nie. Muszę przewijać ekran. Na szerokość wchodzi ledwo, ledwo. 90% (jeśli nie 100%) innych mieści się bez takich cyrków. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 15:05 |
volferssj napisał(a): Do administracji: Czy zdjęcia nie powinny być dodawane w niższej rozdzielczości (chyba czytałem o tym pod którymś zdjęciem)? To ma 1400x988 i nie mieści mi się na ekranie (inne tego autora są niewiele mniejsze). Na moim ekranie mam wiele miejsca (Y) .... a co do słów kluczowych i opisu są wiadomości prywatne dla waszej wiadomości i można to ładnie opisać jeśli coś jest zle a nie robić SYF-u w komentarzach 🙁 Szkoda że tak dobry portal ma takich Adminów co nie umieją zachować dobrej formy 🙁 |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 15:06 |
Admini są po to żeby dbać o dobro portalu a nie szargać dobre imię własnego Portalu. Pisze do Was tu bo widzę że nie umiecie pisać wiadomości prywatnych ani wiadomości @ co jest przyjęte w każdych innych portalach tematycznych - jedyne wytłumaczenie to takie że każdy z Adminów pracuje 🙂 to dobrze ale skoro tworzycie portal to nie jest on od czasu do czasu jako zabawka ale coś ważnego dla Was i dla społeczności jaką Tworzycie, prawda? a robienie wielkiego problemu z czyjegoś opisu że jest nie gramatyczny to lekka przesada! wystarczy wysłać wiadomość prywatną z opisem co jest żle to poprawię od razu ale jeśli robicie pod zdjęciem taki syf jak powyżej to cóż można myśleć skoro sami nie umiecie "zachować formy"
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 25.12.2014 15:35 |
1. Opis jest dowolną sprawą, ale nie oczekuj, że jak się komuś nie spodoba, to nie skomentuje.
2. Tytuł i słowa kluczowe nie są sprawą dowolną, a admin już 2 razy prosił o poprawę. |
|
Krakowiak Użytkownik Komentarzy: 76 25.12.2014 16:06 |
Jak się wrzuca zdjęcia na portal to się to robi według ogólnodostępnych zasad panujących na tym portalu. Tytuł zdjęcia jest niepoprawny i to mimo próśb Administracji i zwykłych użytkowników nie zostało poprawione od 2 dni, tak samo słowa kluczowe, a wszystko jest opisane w odpowiednim miejscu. Co do opisu to już to pominę bo poprzednicy rozwinęli temat. Najpierw powinno się wymagać od siebie a dopiero potem od innych. Komentarze są po to żeby wyrażać swoją opinię na temat zdjęcia i jego opisu, a wiadomość prywatna jak nazwa sama wskazuje do celów prywatnych pomiędzy użytkownikami. @hejho7 w swoim komentarzu opisał dokładnie wszystko co jest błędne a Ty zaraz na niego naskoczyłeś, więc kto tu nie umie "zachować formy"? Tak samo to Ty robisz wielki problem z tego że ktoś śmie wytknąć Ci błędy, zastanów się trochę nad sobą a dopiero potem wytykaj innym błędy.
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 25.12.2014 16:39 |
Cytat: Na moim ekranie mam wiele miejsca (Y) Co to w ogóle podejście, wykazujące brak szacunku? Wszędzie obowiązują określone zasady. Kulturalnie, pod zdjęciem Ci zwrócono uwagę co jest nie tak, a Ty najeżdżasz na wszystkich, że nie zgadzają się z Tobą. Akceptując regulamin galerii podczas rejestracji, zaakceptowałeś też system opisywania zdjęć. Zdjęcia bez ładu i składu to można sobie wrzucać na Facebooka, dzięki jednorodnemu systemowi wpiszesz sobie określone słowa kluczowe - np. ET21-57, albo PKP_Cargo i wywali Ci wszystkie zdjęcia tej maszyny, albo tego przewoźnika. Gdyby każdy wpisywał słowa kluczowe wg. uznania, to miałbyś dwadzieścia zdjęć lokomotywy, a podczas wyszukiwania by pokazywało góra trzy... Nie wspominając o tym, że przy tym zdjęciu nie widzę podstawy do wyłączenia oceniania - jest to ewidentne zdjęcie artystyczne, a nie fotografia dokumentująca ciekawostkę. Gdybyś popatrzył jak opisane są podobne zdjęcia i poprawił, to sprawy by w ogóle nie było, bo każdy się może zapędzić albo walnąć. Chodzi o to, że czujesz się wysoce poszkodowany, że to nie Ty masz rację 😉 Strona artystyczna i jakościowa fotografii to jedno, ale nie może być też totalny misz-masz opisowy... |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 25.12.2014 16:58 |
photogmart napisał(a): Pisze do Was tu bo widzę że nie umiecie pisać wiadomości prywatnych ani wiadomości @ co jest przyjęte w każdych innych portalach tematycznych Nie wiem co jest przyjęte gdzie indziej, bo to nie ma znaczenia. Od lat uwagi dotyczące błędów w opisie publikuje się w komentarzach, choćby po to, by każdy mógł je zweryfikować, bo administrator też nie jest alfą i omegą. Nikt z tym nigdy nie miał problemu. Ty zaś olewasz prośby i strzelasz focha dlatego, że nie odpowiada Ci, że są zgłoszone publicznie - czy to jest na poziomie? Bo dla mnie wygląda bardziej na celowe sianie fermentu. photogmart napisał(a): a robienie wielkiego problemu z czyjegoś opisu że jest nie gramatyczny to lekka przesada! wystarczy wysłać wiadomość prywatną z opisem co jest żle to poprawię od razu ale jeśli robicie pod zdjęciem taki syf jak powyżej to cóż można myśleć skoro sami nie umiecie "zachować formy" Wystarczyło poprawić co było do poprawy, a nie byłoby większości zbytecznej dyskusji. Zachowujesz się jakby to była jakaś ujma, że musisz coś poprawić. Mylić się jest rzeczą ludzką, tylko wypada do błędu umieć się przyznać, a nie wyskakiwać z pretensjami, że druga osoba go wskazała, zamiast za Ciebie zamieść pod dywan... Ja dalej czekam aż tytuł i słowa kluczowe zostaną należycie poprawione, żeby móc już uciąć tę dyskusję. |
|
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 25.12.2014 17:51 |
photogmart napisał(a): Admini są po to żeby dbać o dobro portalu a nie szargać dobre imię własnego Portalu. Pisze do Was tu bo widzę że nie umiecie pisać wiadomości prywatnych ani wiadomości @ co jest przyjęte w każdych innych portalach tematycznych - jedyne wytłumaczenie to takie że każdy z Adminów pracuje 🙂 to dobrze ale skoro tworzycie portal to nie jest on od czasu do czasu jako zabawka ale coś ważnego dla Was i dla społeczności jaką Tworzycie, prawda? a robienie wielkiego problemu z czyjegoś opisu że jest nie gramatyczny to lekka przesada! wystarczy wysłać wiadomość prywatną z opisem co jest żle to poprawię od razu ale jeśli robicie pod zdjęciem taki syf jak powyżej to cóż można myśleć skoro sami nie umiecie "zachować formy" Przecież przy poprzednim zdjęciu tramwaju Allegro była między nami wymiana maili, w której stwierdziłeś, że nie znamy regulaminu który sami stworzyliśmy i że to jest chamstwo, że nie chcieliśmy zaakceptować Twojego artystycznego zdjęcia z Cichego Kącika, ponieważ 2 razy było ono wstawione i za każdym razem źle opisane i za duże. Dopiero za trzecim razem wymiar zgadzał się z regulaminem, a tytuł sam poprawiłem dla świętego spokoju. Skoro nie reagujesz na to jak Ci zwykli użytkownicy chcą pomóc, następne zdjęcia (przynajmniej z moich kategorii) nie będą akceptowane, jeśli będą źle opisane lub za duże. W ten sposób będę dbał o merytoryczną wartość tego portalu, bo artystyczną pozostawiam jurorom. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:11 |
thomas_ napisał(a): Przecież przy poprzednim zdjęciu tramwaju Allegro była między nami wymiana maili, w której stwierdziłeś, że nie znamy regulaminu który sami stworzyliśmy i że to jest chamstwo, że nie chcieliśmy zaakceptować Twojego artystycznego zdjęcia z Cichego Kącika, ponieważ 2 razy było ono wstawione i za każdym razem źle opisane i za duże. Dopiero za trzecim razem wymiar zgadzał się z regulaminem, a tytuł sam poprawiłem dla świętego spokoju. Skoro nie reagujesz na to jak Ci zwykli użytkownicy chcą pomóc, następne zdjęcia (przynajmniej z moich kategorii) nie będą akceptowane, jeśli będą źle opisane lub za duże. W ten sposób będę dbał o merytoryczną wartość tego portalu, bo artystyczną pozostawiam jurorom. Nie było ża duże lecz wymiarami pasowało do zdjęcia panoramy ale to zdjęcie można było uznać jako panorama no ale nie w Twojej merytorycznej opinii. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:14 |
Nie pasuje coś to możesz sobie nie przyjmować co mnie lekko ujmując w.... i dopisywać przez towarzystwo wzajemnej adoracji tego samego klimatu ......
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:24 |
AndrzejK napisał(a): 1. Opis jest dowolną sprawą, ale nie oczekuj, że jak się komuś nie spodoba, to nie skomentuje. 2. Tytuł i słowa kluczowe nie są sprawą dowolną, a admin już 2 razy prosił o poprawę. Admini dwa razy prosili (w komentarzu tego zapomniałeś) o zmianę - Czy prosi się o zmianę w komentarzu? Pisze się wiadomość prywatną ze wskazaniem co jest do poprawy i po kłopocie niż rozwodzenie się w 15 komentarzach "Kółeczka Wzajemnej Adoracji" że ktoś z marszu zrobił kopiuj wklej opisu i zastosował to jako słowa kluczowe z uwzględnieniem spacji wymaganej do tego opisu / nie potrzebne Admini mogą usunąć niż tracić czas na pisanie "super merytorycznych" komentarzy. |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 25.12.2014 22:25 |
W komentarzach się piszę co jest do poprawy. Nikt nie będzie Ci specjalnie wysyłał pw w tej sprawie. Wyluzuj troszeczkę bo nikt nagle się nie podporządkuje Twojemu ego.
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:38 |
Przeglądałem kilka zdjęć Tej właśnie maszyny w bazie i jakoś opisy oraz słowa kluczowe nie powalają merytorycznie więc może zwyczajowo Państwo są nadgorliwi w ocenie mojego skromnego zdjęcia a że jest czas Świat i każdy poza zajadaniem się chce poćwiczyć ruszanie palcami to pisze ile wejdzie 🙂
Dominiak <Twojego ego> super że przypomniałeś nie mam tego ego jak Ci się wydaję tak strasznego 🙂 Ale z tego że mało tu dodaję zdjęć to może nie znam na pamięć i nie recytuję wszystkiego co do joty z szanownego regulaminu - wystarczy sprawdzić że dodaje zdjęcia raz na rok lub coś koło tego 😛 i mam ich aż 8? ale ta liczba nie zwiększy się po takich zabawach jak wyżej, a szkoda no aleeeeee cóż jaki portal to i taaaakie komentarze 🙂 Pozdrawiam i więcej nie chce mi się opisywać na Wasze rewelację "Kółka wzajemnej adoracji" |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:43 |
Edytowany opis wg przykładów innych użytkowników z dopisaniem pory roku bo widzę że lubicie ten szczegół nawet jeśli to nie istotne ani po zdjęciu mało interesujące 😛
|
|
Krakowiak Użytkownik Komentarzy: 76 25.12.2014 22:48 |
Jak przeglądałeś zdjęcia ET21-57 to pewnie widziałeś jak te zdjęcia są nazwane i tak trudno swoje zdjęcie tak samo nazwać i podobnie uzupełnić słowa kluczowe? Tu nie ma kółka wzajemnej adoracji, tu są po prostu ludzie którzy zgadzają się ze sobą bo takie zapisy są w regulaminie. Jak to mówią "nie znajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania" i to, że dodajesz zdjęcia raz na rok nie zwalnia Cię z przestrzegania regulaminu, w którym opisane jest jak powinny zostać opisane zdjęcia.
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:52 |
Czy dopisanie nazwy zakładu gdzie wyprodukowano ET21 jest takim przestępstwem? że nie przestrzegam aż regulaminu?
|
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 25.12.2014 22:52 |
Tytuł: ET21-57
Słowa kluczowe: ET21 ET21-57 PKP_Cargo Kraków_Główny P.S. Korona Ci z głowy nie spadnie jak poprawnie opiszesz swoje zdjęcie. |
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 25.12.2014 22:54 |
ALBert napisał(a): Tytuł: ET21-57 Słowa kluczowe: ET21 ET21-57 PKP_Cargo Kraków_Główny P.S. Korona Ci z głowy nie spadnie jak poprawnie opiszesz swoje zdjęcie. Na pewno nie zaszkodzi dodać też do kluczowych fisheye. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:56 |
volferssj napisał(a): ALBert napisał(a): Tytuł: ET21-57 Słowa kluczowe: ET21 ET21-57 PKP_Cargo Kraków_Główny P.S. Korona Ci z głowy nie spadnie jak poprawnie opiszesz swoje zdjęcie. Na pewno nie zaszkodzi dodać też do kluczowych fisheye. A już nie chciałem pisać fisheye bo zaraz następni Święci i z innymi koronami będą się doktoryzować czy to jest dobrze zastosowany kadr z rybim okiem czy nie 😛 |
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 25.12.2014 22:56 |
A faktycznie. Chociaż Pan photogmart pewnie by wolał coś w stylu "panorama" albo "pejzaż" 😛
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 22:58 |
Pan ALBert raczy być teraz wrednym 😛
|
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 25.12.2014 23:00 |
Wredny czy też nie, ale dane do edycji Pan ALBert Panu Photogmartowi napisał, więc niech teraz ten drugi siądzie wygodnie w fotelu, przed komputerkiem i zmieni tytuł i kluczowe.
|
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 23:02 |
ALBert napisał(a): Tytuł: ET21-57 Słowa kluczowe: ET21 ET21-57 PKP_Cargo Kraków_Główny P.S. Korona Ci z głowy nie spadnie jak poprawnie opiszesz swoje zdjęcie. Szkoda że korony owej nie mam bo nie musiałbym odnosić się do tych rewelacji i Twój komentarz pewnie by się nie ukazał jakbym miał Koronę 😛 |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 23:06 |
photogmart napisał(a): Pan ALBert raczy być teraz wrednym 😛 Jako żywo widać powyżej zostało zmienione - z pozostawieniem nazwy zakładu gdzie wyprodukowano ET21 pasuje? |
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 25.12.2014 23:10 |
Niech się wypowie vear, bo ja już nie mam nerwów...
|
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 25.12.2014 23:12 |
Spróbuję zakończyć temat:
Z tytułu wyrzuć PeFeWag Wrocław i PKP Cargo. W kluczowych do wylotu elektrowóz i zima, dodaj fisheye. Opisem nie ma co sobie głowy dłużej zawracać (dla mnie nawet strawny). |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 25.12.2014 23:38 |
photogmart napisał(a): Dominiak <Twojego ego> super że przypomniałeś nie mam tego ego jak Ci się wydaję tak strasznego 🙂 Masz masz i to bardzo duże. Nie wiem czy to normalne ale często spotykany przypadek wśród spotterów lotniskowych, a Ty jesteś jednym z nim o ile się nie myle. Cytat: Kółko wzajemnej adoracji To samo mógłbym powiedzieć o Tobie i Twoich kolegach spotterach. Tutaj nie ma żadnego kółka. Tu jest galeria z jasno określonymi zasadami, jesli Ci one nie pasują wróć do zdjęć lotniczych i galeryjek lotniczych. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 23:51 |
Dominiak napisał(a): photogmart napisał(a): Dominiak <Twojego ego> super że przypomniałeś nie mam tego ego jak Ci się wydaję tak strasznego 🙂 Masz masz i to bardzo duże. Nie wiem czy to normalne ale często spotykany przypadek wśród spotterów lotniskowych, a Ty jesteś jednym z nim o ile się nie myle. To samo mógłbym powiedzieć o Tobie i Twoich kolegach spotterach. Tutaj nie ma żadnego kółka. Tu jest galeria z jasno określonymi zasadami, jesli Ci one nie pasują wróć do zdjęć lotniczych i galeryjek lotniczych. W tych że galeryjkach Ufff nie ma takiego czegoś jak wyżej czyli 35 komentarzy co do złego opisu a nie do zdjęcia bo liczy się zdjęcie a Opis poprawia system oceny 🙂 |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 25.12.2014 23:59 |
Widzę że chciałeś coś napisać mądrego tylko znów jakoś nie wyszło Ci to może nie komentuj więcej ok?
Dla Twojej wiadomości Koledzy Spotterzy dzielą się na fanów nie tylko lotniczych ale i kolejowych i innych żebyś nie musiał się już wysilać to dodam Ci info z wikipedii bo jakoś ciężko Ci wpisać hasło Spotting 🙂 o co to jest pisze poniżej żeby więcej nie chciał pisać naukowych komentarzy żeby ktoś wracał do tego czy innego zagadnienia 🙂 Spotting ? hobby polegające na fotografowaniu lub obserwowaniu obiektów związanych z komunikacją. Osoba uprawiające to hobby nazywana jest spotterem (ang. spotter). Ze względu na obiekt zainteresowania wyróżnia się: Car spotting ? obserwowanie i fotografowanie samochodów Planespotting ? obserwowanie samolotów i lotnisk Trainspotting ? obserwowanie pociągów i zapisywanie czasów przyjazdów i numerów Bus spotting ? obserwowanie autobusów jednej korporacji Tubespotting ? obserwowanie kolejek metra wjeżdżających i opuszczających stacje Spotting 112 ? obserwowanie i fotografowanie pojazdów ratunkowych ExtremeSpotting ? obserwowanie i fotografowanie samolotów na wysokości przelotowej Skopiowane dla Kolegi Dominiak z linka http://pl.wikipedia.org/wiki/Spotting - proszę wydrukuj sobie to i naklej nad monitorem zanim zaczniesz pisać o spottingu 🙂 |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 26.12.2014 00:08 |
Mam nadzieję o zakończeniu tematu dnia o opisie do ET21 czy jest śmaki czy owaki i może warto na przyszłość wezcie przykład z Pana volferssj który napisał w ostatnim komentarzu jasno i na temat co trzeba a co nie 🙂 Za co Tej jedynej Osobie na tym portalu dziękuję 🙂
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 26.12.2014 00:09 |
photogmart napisał(a): Skopiowane dla Kolegi Dominiak z linka http://pl.wikipedia.org/wiki/Spotting - proszę wydrukuj sobie to i naklej nad monitorem zanim zaczniesz pisać o spottingu 🙂 Powiedz mi to prosto w profil cwaniaku 🙂 |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 26.12.2014 11:31 |
photogmart napisał(a): Mam nadzieję o zakończeniu tematu dnia o opisie do ET21 czy jest śmaki czy owaki i może warto na przyszłość wezcie przykład z Pana volferssj który napisał w ostatnim komentarzu jasno i na temat co trzeba a co nie 🙂 Za co Tej jedynej Osobie na tym portalu dziękuję 🙂 Żenada, dno, wstyd. Włos się jeży od czytania tego fermentu. FYI, w pierwszym komentarzu @hejho7 napisał co jest do zrobienia. Zamiast wylewać wiadro pomyj, wystarczyło wtedy pójść po rozum do głowy. Dalsze trollowanie wyleci. |
|
photogmart Użytkownik Komentarzy: 25 26.12.2014 12:32 |
vear napisał(a): Żenada, dno, wstyd. Włos się jeży od czytania tego fermentu. FYI, w pierwszym komentarzu @hejho7 napisał co jest do zrobienia. Zamiast wylewać wiadro pomyj, wystarczyło wtedy pójść po rozum do głowy. Dalsze trollowanie wyleci. Tak samo jak do innych komentujących 🙂 Zgadzam się i nie trzeba było tylko głupich komentarzy no ale jak tak lubicie 🙂 |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 26.12.2014 18:43 |
Przy okazji oceniania zdjęcia:
Podoba mi się kadr, ciekawe wykorzystanie szerokiego kąta, widać sporo detali maszyny, przykry stan jej utrzymania a na bokach widać otoczenie. Nie podoba mi się jakość/obróbka. Wątpię żeby sprzęt z EXIFa tak odbarwiał zdjęcia na fioletowo. Balans bieli przypomina mi zdjęcia które wykonywał mój pierwszy cyfrowy aparat marki Trust. Rozmycie tła skupia uwagę na obiekcie ale przy tym rozmiarze widać gdzie zostało to zrobione niedokładnie. Przepalona góra zdjęcia również nie zachwyca. |
|
Brak typu lokomotywy w kluczowych, przewoźnika. Ta chabówka zupełnie nie potrzebna. Opis znowu napisany jakoś nie po polsku 😛 Błędna nazwa zdjęcia.