MP 89 to jest w metrze paryskim (RATP) , w wersji CC (sterowane ręcznie) i CA (automatyczne). Pociągi składają się z 6 wagonów. Na zdjęciu pociąg jest skład Be_8/8_TL, Producent i technologia ta sama (zarówno Metro Pneu jak i automatyka), bardzo zbliżony kształt wagonów, jednak tylko 2 częściowe składy. Metro Pneu jest sporo droższe od standardowego metra na kołach metalowych. Jednak w wypadku Lozanny, spora część trasy to dawna linia Métro Lausanne-Ouchy obsługiwana ze względu na strony podjazd taborem zębatym. Dziś to najbardziej strome metro na świecie, do 120 ?, średnio 57 ?*.
Bazujące na MP 89 pociągi metra NS 93 można ponadto spotkać w Métro de Santiago] w Chile.
Metro Pneu jest sporo droższe od standardowego metra na kołach metalowych. Jednak w wypadku Lozanny, spora część trasy to dawna linia Métro Lausanne-Ouchy obsługiwana ze względu na strony podjazd taborem zębatym. Dziś to najbardziej strome metro na świecie, do 120 ?, średnio 57 ?*.
Bazujące na MP 89 pociągi metra NS 93 można ponadto spotkać w Métro de Santiago] w Chile.
*Za Francuską Wikipedią.