ASEA M31 #345
«Poprzednie zdjęcie: Ikarus 280.10 #4070
Następne zdjęcie: T3SUCS #940»
ASEA M31 #345
|
|
Ostatnie komentarze
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 14.09.2014 07:06 |
Skąd bierzesz informacje o takich imprezach?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 14.09.2014 08:27 |
Z internetu oczywiście 😉
W tym konkretnym przypadku z oficjalnej strony DPO, na której po najechaniu kursorem na zakładkę "Historie" trzeba wybrać Jízdy historických vozidel. I w ten sposób dowiesz się na przykład że w najbliższą sobotę są zaplanowane przejazdy zabytkowymi trolejbusami - choć jeszcze nie podali dokładnych szczegółów, te zwykle ukazują się dwa, trzy dni przed imprezą. Ewentualnie można popatrzeć na stronę http://www.mhd-ostrava.cz/ - nie jest to strona oficjalna, ale też są na niej zamieszczane komunikaty o imrezach. |
|
Przemek Użytkownik Komentarzy: 800 14.09.2014 09:20 |
Szwedzkie autobusy też jeszcze z 15 lat temu urodą nie grzeszyły 🙂
|
|
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 14.09.2014 09:57 |
Dzięki...
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 14.09.2014 11:13 |
Przemek napisał(a): Szwedzkie autobusy też jeszcze z 15 lat temu urodą nie grzeszyły 🙂 Ja wiem czy tak piętnaście lat temu? Wtedy Scania już chyba robiła Omni City. Nie jestem pewien jak Volvo. |
|
Jasiek1993krk Użytkownik Komentarzy: 1288 14.09.2014 13:22 |
Tak, dokładnie 15 lat temu były już Omnicity.
EDIT: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=40583&mode=search Nawet ponad 15 lat temu. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 14.09.2014 14:11 |
Dla siebie je robią?
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 14.09.2014 14:29 |
Ja gdzieś kiedyś wyczytałem że koncepcja rodziny Omni i pierwsze prototypy pojawiały się już w latach 1996-1997.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 14.09.2014 16:37 |
AndrzejK napisał(a): Dla siebie je robią? Nie, dla Göteborga. Wcześniej te same wagony były remontowane w Pradze. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 14.09.2014 18:06 |
Zdziwiłbym się jakby dla siebie. A to też znak czasu, że Szwedzi robią u Czechów. No i nie boją się modernizować staroci. A standardy goeteborskie wziął bym w ciemno do nas.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 14.09.2014 19:31 |
AndrzejK napisał(a): Zdziwiłbym się jakby dla siebie. Nie ty jeden. Mnie to w sumie zdziwiło Twoje podejrzenie że Czesi się wzięli za zakup używek tramwajowych 😛 AndrzejK napisał(a): A to też znak czasu, że Szwedzi robią u Czechów. Widać cena remontu była na tyle niska by zrekompensować cenę wożenia wagonów po kilkaset kilometrów w jedną stronę... AndrzejK napisał(a): No i nie boją się modernizować staroci. M31 to modernizacja serii M21 (z lat 1984-1992) przeprowadzona w latach 1998-2003 - więc zmodernizowano całkiem młode wagony. AndrzejK napisał(a): A standardy goeteborskie wziął bym w ciemno do nas. Zwłaszcza zamiłowanie do firmy AnsaldoBreda ❓ 😈 Jedyne co bym przeniósł z Göteborga do Krakowa to eksploatację autobusów dwuprzegubowych. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 14.09.2014 20:10 |
AnsaldoBreda? Zawsze.
|
|