Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Duewag GT8S» Duewag GT8C #3050

Duewag GT8C #3050

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8C #3050
Następne zdjęcie: Duewag GT8C #3050»

Duewag GT8C #3050

Data zrobienia zdjęcia: 7 września 2014 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Kalwaryjska.

No to w końcu jaki jest typ tego wagonu, GT8S, GT8C czy jednak GT8N?
Słowa kluczowe: Duewag Düwag GT8C #3050 linia_75 linie_zastępcze MPK_Kraków Kraków Kalwaryjska 1024px
Data dodania zdjęcia: 07.09.2014 20:24, Wyświetleń: 3829, Pobrań: 35, Wielkość pliku: 340.2 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 07.09.2014 11:50:58
Długość ogniskowej: 53mm

Ostatnie komentarze

Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
07.09.2014 20:35
Czemu nie w stylu 3071?
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
07.09.2014 20:46
Właśnie jak najbardziej w jego stylu, tylko drzwi zostały "klasyczne" 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
07.09.2014 20:48
No dobra, źle się wyraziłem - czemu drzwi nie wymieniono na odskokowe jak w 3071 i nie zastosowano tych samych lamp 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
07.09.2014 20:48
Przemkowi pewnie chodziło o to czemu nie został przerobiony na jednokierunkowy...

Na szczęście nie został.

EDIT:

A jednak nie wyczułem intencji 🙁
Offline Wypalacz Rafał
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
07.09.2014 20:51
Wypalacz Rafał napisał(a):
Przemkowi pewnie chodziło o to czemu nie został przerobiony na jednokierunkowy...
Nie.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
07.09.2014 20:56
No lampy nie te same, ale bardzo podobne 😉 A z drzwiami to może być kwestia kosztów - przy zachowaniu dwukierunkowości nowe drzwi do GT8N będą kosztować tyle co komplet do dwóch N8C.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
07.09.2014 20:57
Sądząc po PSMKMS w tytule i kluczowych wszystko masz jak należy. Wychodzi, że to jest foto GT8C.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
07.09.2014 20:58
czatowiec napisał(a):
No lampy nie te same, ale bardzo podobne 😉 A z drzwiami to może być kwestia kosztów - przy zachowaniu dwukierunkowości nowe drzwi do GT8N będą kosztować tyle co komplet do dwóch N8C.
Szkoda, bo tramwaj zyskałby spójność wizualną z "flagowymi" modernizacjami vide 3071 🙂
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
07.09.2014 21:05
Przemek napisał(a):
Szkoda, bo tramwaj zyskałby spójność wizualną z "flagowymi" modernizacjami vide 3071 🙂


Ale to kosztuje, a nie daje zbyt wiele - w N8S przy okazji wymiany drzwi wyeliminowano ten nieszczęsny wysuwany stopień.
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
07.09.2014 22:39
Ma ktoś wnętrze?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Lajkonik
Użytkownik

Komentarzy: 14
08.09.2014 08:41
Dziobek ma ladniejszy od 3060 wiec modernizacje uznaje za udana 😁 Klima jest fotele sa oswietlenie jak w bombie podoba mi sie Zastanawia mnie tylko skad sie wziely dodatkowe drzwi Skad ma je MPK
Offline Lajkonik
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
08.09.2014 09:22
Lajkonik napisał(a):
Zastanawia mnie tylko skad sie wziely dodatkowe drzwi Skad ma je MPK


Popatrz sobie choćby na tylko trzy przebudowane N8S - to już masz 30 kompletów (w tym sześć połówkowych). Dodaj teraz do tego wszystkie skasowane c6, drzwi usunięte z E6 przy okazji przebudowy na EU8N - trochę by się tego uzbierało 😉
Offline Wypalacz Rafał