Duewag GT8C #3050
«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8C #3050
Następne zdjęcie: Duewag GT8S #3065»
Duewag GT8C #3050
|
|
Ostatnie komentarze
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 03.09.2014 17:43 |
Jak on jest wreszcie oznaczany? GT8N czy GT8C? Bo tetaz już nie wiem.
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 03.09.2014 17:49 |
Jeśli thomas_ go tak oznaczył, to podejrzewam, że finalnie takie oznaczenie mu nadało MPK 😉 Jest ono jak najbardziej poprawne wg. nomenklatury niemieckiej.
|
|
Coffee Gość 03.09.2014 17:58 |
Ale przydało by się też oznaczyć niską podłogę. np. GT8C-NF lub GT8NC. Chyba, że jest wpisany bez żadnych dodatkowych takich informacji.
|
|
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 03.09.2014 20:58 |
volferssj napisał(a): Jak on jest wreszcie oznaczany? GT8N czy GT8C? Bo tetaz już nie wiem. Sam nie wiem jakie on ma oznaczenie w papierach. Gdzieś mi mignęło oznaczenie GT8C, wiec tak go póki co oznaczyłem. |
|
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 03.09.2014 21:52 |
Na shout wpisałem GT8N po wyczytaniu tutaj .
Z innej beczki: naprawdę fajnie zrobiony z wyglądu. Dodatkowe drzwi, oddzielona kabina, kierunki rodem z NGT8 itd. Mieszali coś w "mechanice"? |
|
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 04.09.2014 16:13 |
Jak mu zrobili wnętrze? Przerobili coś czy zostało tak, jak było dotychczas?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 04.09.2014 16:17 |
Układ wnętrza w skrajnych członach pozostał bez zmian. W środkowym jest oczywiście mniej siedzeń niż dotychczas, w części niskiej jedynie dwa.
|
|