Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #833+835+836

Konstal 105Na #833+835+836

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #467+468+469
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #445+446+405»

Konstal 105Na #833+835+836

Data zrobienia zdjęcia: 1 września 2014 roku (poniedziałek)
Opis: Rondo Grunwaldzkie. Jeden z sześciu podgórskich ufoków, które zawitały na 52.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #833+835+836 MPK_Kraków Kraków Rondo_Grunwaldzkie linia_52
Data dodania zdjęcia: 01.09.2014 18:19, Wyświetleń: 2170, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 352.9 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 01.09.2014
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 250
Data utworzenia: 01.09.2014 16:15:15
Długość ogniskowej: 20mm

Ostatnie komentarze

hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
01.09.2014 19:50
A w środku dokładnie to samo co w 70... Tlen 😛
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
01.09.2014 22:33
Ale zapewne w zaawansowanych symulacjach komputerowych wyszło ZIKiTowi, że #70 do Płaszowa to rozwiązanie najlepsze dla pasażerów jadących na Krowodrzę z Kurdwanowa (i okolic).
Offline gs
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
01.09.2014 22:47
W zamyśle mieli się przesiadać z 703 w 70 i vice versa. Niegłupie rozwiązanie, bo pozwala w dużej części ominąć korki, które mogą się tworzyć na odcinku Powstańców Wlkp. - Plac Bohaterów Getta.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
02.09.2014 04:16
Nie mówię że to rozwiązanie głupie, ale wysyłanie tam większego taboru, niż przed wakacjami na 50 (szczytowe brygady również są w NGT8), to już jest głupota. Po za tym linia z ~10 spokojnie by wystarczyła, a dodając do tego jeszcze 77, która pokrywa się aż do Ronda Mogilskiego, efekt jest taki że 70 potrafi mieć mniej niż 5 osób w środku po odjeździe z Dworca Głównego Tunel (!).
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
02.09.2014 07:29
czatowiec napisał(a):
W zamyśle mieli się przesiadać z 703 w 70 i vice versa. Niegłupie rozwiązanie, bo pozwala w dużej części ominąć korki, które mogą się tworzyć na odcinku Powstańców Wlkp. - Plac Bohaterów Getta.


Tak, tylko że te korki omijają również 179 i 164, jadące w wiele punktów bezpośrednio 😈 Których oczywiście nie wzmocniono, bo po co.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
02.09.2014 10:14
kuba203 ma rację, od wczoraj praktycznie na Woli Duchackiej trudno jest wsiąść do 164 a to jest 3 przystanek na trasie! Na 179 jest podobnie. O to, co dzieje się na kolejnych przystankach lepiej nie pytajcie, zwłaszcza jak któraś z tych linii na Mateczne czy Grunwaldzkie przyjedzie zaraz przed którąś linią z ciągu bieżanowskiego...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Lipien20
Użytkownik

Komentarzy: 113
02.09.2014 11:49
czatowiec napisał(a):
W zamyśle mieli się przesiadać z 703 w 70 i vice versa. Niegłupie rozwiązanie, bo pozwala w dużej części ominąć korki, które mogą się tworzyć na odcinku Powstańców Wlkp. - Plac Bohaterów Getta.

Teraz tylko pojawiają się pytania co będzie w 50 po przekierowaniu jej przez Płaszów (czy ktokolwiek nią będzie jeździł), oraz czy nie zwiększy się ścisk w liniach, które pozostaną na Limanowskiego...
Korki mniejsze niż przy otwartej Na Zjeździe, cóż a jakby nawet były to autobusy mogłyby jeździć jak dawniej po PAT. W zasadzie 703 wjeżdża w korek na Klimeckiego do skrętu - oszczędność czasu żadna. Część 706 stoi na Limanowskiego od Krakusa do Korony, ale też winę zrzucę na kierowców, bo część potrafi ominąć korek jadąc po torach.

hurricane napisał(a):
O to, co dzieje się na kolejnych przystankach lepiej nie pytajcie, zwłaszcza jak któraś z tych linii na Mateczne czy Grunwaldzkie przyjedzie zaraz przed którąś linią z ciągu bieżanowskiego...

Dlatego 769 (169) jest dobrym rozwiązaniem, że wjeżdża na pusto na Mateczny, bo pozwala częściowo odciążyć resztę.
Tak a propos od czego wzięło się określanie Matecznego, jako rondo Mateczne, bo wydaje mi się wyjątkowo niepoprawne, jak robienie z Krowodrza przymiotnika.
Offline Lipien20
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
02.09.2014 12:50
Ta forma "Mateczny" to się przyjęła wśród Krakowian chyba już dawno. Wiem, że niepoprawna, ale zwyczajowo się jej używa.

169/769 znacząco poprawiło sytuację, ale według mnie podczas remontu na placu Bohaterów Getta, linie takie jak 164, 173 i 179 powinno się wzmocnić w szczycie do f=10 min. Choć wiem, że w ZIKiTcie tego nie zrobią, bo jeszcze, nie daj Boże, pasażerowie by się przyzwyczaili do takiej częstotliwości i ZIKiT miałby problem, co z tym potem zrobić.

Bonarka generuje duży potok, zaryzykowałbym pociągnięcie jakiejś linii do Bonarki - według mnie mogłoby to być 169 po remoncie, które jest pustawe na ostatnim odcinku do Powstańców Wielkopolskich.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.09.2014 18:08
Ale "na mateczne" nikt nigdy nie powie 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
02.09.2014 19:03
Oj słyszałem już nieraz...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.09.2014 07:29
hurricane napisał(a):
Oj słyszałem już nieraz...


Ale tak mówią przyjezdni chcący się upodobnić do rodowitych Krakowian 😈 "Na Matecznym" mówiło się już w czasach, gdy nikomu się jeszcze nie śniło o żadnym rondzie w tym miejscu, a wzięło się to od nazwiska właściciela pobliskiego uzdrowiska.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antoni_Mateczny
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl