Warszawa Centralna:
18:22 InterCity - stare zdezelowane wagony i jak słyszałem 119 zł za bilet..
18:32: InterRegio, zmodernizowane i odpicowane wagony, w Krakowie na 22:03, 30 min później niż InterCity i bilety za 29 zł..
Jak wszedłem na peron 3 na Warszawie Centralnej to się wystraszyłem. Na szczęście znaczna cześć osób wsiadła do InterCity. Niewiedza? Przecież to taniej niż PolskiBus o czasie przejazdu i wygodzie już nie wspominając..
No chyba ze matejko ma akurat 100 min. opoznienia na dzien dobry. Pozdrawiam ze Wschodniego.
Jak minelo 100, zaczeli dokladac co 5 minut kolejne 5 minut. Fajna zabawa. Na razie doszlismy do 125.
Problem się rozwiąże, bo wygląda na to, że segment InterRegio wypada z CMK. Matejko pojedzie prawdopodobnie przez Miechów, Częstochowę i dalej przez wiedenkę do Warszawy.
Z Grodziska do Psar jest 170,5km co przy założeniu że EDek będzie jechał cały czas z Vmax daje 93 minuty. Do tego dochodzi postój we Włoszczowie, ograniczenia, i odcinek Kozłów-Sprowa-Starzyny-Psary. W praktyce czas pokonywania CMK z przyległymi łącznicami to jak pamiętam koło 125 minut.
18:22 InterCity - stare zdezelowane wagony i jak słyszałem 119 zł za bilet..
18:32: InterRegio, zmodernizowane i odpicowane wagony, w Krakowie na 22:03, 30 min później niż InterCity i bilety za 29 zł..
Jak wszedłem na peron 3 na Warszawie Centralnej to się wystraszyłem. Na szczęście znaczna cześć osób wsiadła do InterCity. Niewiedza? Przecież to taniej niż PolskiBus o czasie przejazdu i wygodzie już nie wspominając..