Strona główna» Komunikacja na Świecie» Czechy» Brno» Škoda T11/0 #248

Škoda T11/0 #248

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18 #2644
Następne zdjęcie: KPS mv6.3 #107»

Škoda T11/0 #248

Data zrobienia zdjęcia: 19 lipca 2014 roku (sobota)
Opis: Brno, Mendlovo náměstí.

Druga z linii historycznych w Brnie - trolejbusowa. A na niej rodzynek - prototypowy trolejbus zbudowany na bazie autobusu Karosa ŠM11. Była to pierwsza próba unifikacji taboru autobusowego i trolejbusowego w CSRS. Drugą próbą był projekt Škoda 17Tr - była to również próba nieudana.
Słowa kluczowe: Škoda T11/0 #248 linia_H24 DP_Brno Dopravní_podnik_města_Brna DPMB Brno Mendlovo_náměstí Pivovar_Starobrno Czechy Morawy Republika_Czeska Česká_republika 1024px
Data dodania zdjęcia: 30.07.2014 09:01, Wyświetleń: 1982, Pobrań: 20, Wielkość pliku: 327.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 19.07.2014 14:38:53
Długość ogniskowej: 45mm

Ostatnie komentarze

BW27
Użytkownik

Komentarzy: 14
30.07.2014 11:22
Coś jak nasz autosan
Offline BW27wietrzyku at op.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
30.07.2014 13:37
Przepraszam, a gdzie Ty widziałeś trolejbus na bazie Autosana?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
30.07.2014 13:58
Pewnie w Orenburgu, w Rosji 😛

http://transphoto.ru/vehicle/15363/#n15044
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
30.07.2014 14:06
Czepiacie się, z wyglądu to jak najbardziej przypomina pierwsze H9-tki 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
30.07.2014 15:15
Bo taka stylistyka była wówczas modna. Ale porównanie jest bez sensu, bo podobieństwo wizualne nie jest jakieś uderzające. Ja tam widzę Karosę, a nie Autosana.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
30.07.2014 16:19
Wiadomo, aczkolwiek nie należy się czepiać, że jedna osoba tu widzi Autosana, Ty Karosę, a ktoś inny np. jakiś amerykański General Motors albo ogórka 😉 Raz rozmawiałem z osobą, która była święcie przekonana, że SN2 jest młodszy od N-ki, bo ma nowocześniejsze kształty i wygląda ogólnie estetyczniej. Każdy ma prawo do swoich skojarzeń 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
30.07.2014 19:37
W Gdyni przebudowano niegdyś Karosę SM11 na trolejbus http://www.zkmgdynia.pl/admin/__pliki__/1331039893_0fcd266a52c46a27b859ae137ea1147a
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
30.07.2014 20:02
No proszę - to można powiedzieć że przerabianie autobusów na trolejbusy ma w Gdyni długą tradycję 😁
Offline Wypalacz Rafał
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
30.07.2014 21:40
Jak widać zaczęli dość dawno 🙂
Teraz pytanie, kto był pierwszy z tą wersją? 🙂
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
31.07.2014 07:26
Czesi. Ten trolejbus został zbudowany w 1967 roku. Informację o tym nawet widać na zdjęciu 😉
Offline Wypalacz Rafał
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
31.07.2014 09:03
To Gdynia zbudowała swoją wersję niemal 10 lat później.
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
31.07.2014 17:15
Piękny kontrapas rowerowy, nie taka prowizorka jak u nas ...
Offline Kasztann44