Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN/Duewag N8S/N8C» MAN N8S-NF #3077

MAN N8S-NF #3077

«Poprzednie zdjęcie: MAN N8S-NF #3078
Następne zdjęcie: Duewag GT6 #610»

MAN N8S-NF #3077

Data zrobienia zdjęcia: 3 lipca 2014 roku (czwartek)
Opis: Ulica Brożka. Skoro jesteśmy w temacie wakacyjnych łączeń, to wszystkie brygady linii 72 zaczynają i kończą prace kursem na linii 22. Wprawdzie przed wakacjami też tak było, ale wówczas obie linie obsługiwane składami e1+c3, i nie była to żadna ciekawostka. Ale teraz, gdy na linii 72 zagościły wagony N8, to łączenia są już warte fotki.
Słowa kluczowe: MAN N8S #3077 Kraków Łagiewniki Brożka MPK_Kraków łączenie linia_22 ciekawostki_brygadowe
Data dodania zdjęcia: 04.07.2014 22:17, Wyświetleń: 3185, Pobrań: 63, Wielkość pliku: 338.7 KB
Dodał: aster
IPTC Info
Date created: 03.07.2014
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon PowerShot G16
Czas ekspozycji: 1/2000 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 160
Data utworzenia: 03.07.2014 19:04:46
Długość ogniskowej: 30.5mm

Ostatnie komentarze

dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
04.07.2014 23:26
A już myślałem, że dostały zgodę na wjazd na Walcownię.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
05.07.2014 11:17
Właściwie to zastanawia mnie, dlaczego 4 lata temu EU8N mogły wjeżdżać na Walcownię, a teraz wszystkie niskopodłogowe mają tam zakaz 🙄 Nie wydaje mi się, żeby torowisko tam było o wiele gorsze niż na przykład na ulicy Podwale... To samo w sumie dotyczy trasy do Pleszowa.
Offline solarisbus
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 13:11
Polityka Panie 😉 Tak samo jak E1 mają zakaz wjazdu na Kurdwanów.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.07.2014 14:51
Nic takiego nie ma miejsca.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 14:58
Ma, ma. Oficjalnie jest to spowodowane zbyt stromym podjazdem, nieoficjalnie wiadomo...
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.07.2014 15:36
Nieoficjalnie to wiadomo, że na Kurdwanowie jest ryzyko uprowadzenia wiedeńca przez UFO. Żadnego zakazu nie ma.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 15:47
Nieprawda niestety. To są informacje jakie dostaliśmy od MPK, pytając o udział niskiej podłogi w Hucie. Był pomysł skonsultowany z ZIKiTem, aby weekendami na 24 wysłać wiedeńczyki, a EU8N w większej ilości w Hucie.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
05.07.2014 15:49
To jest wymówka, a nie zakaz 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 15:51
Masz rację, źle się wyraziłem.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.07.2014 16:04
Niezależnie od tego ile razy byś tego nie powtórzył, opowiadanie o zakazie wjazdu wiedeńczyków na Kurdwanów nadal będzie do włożenia między bajki...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 16:06
Nie ma sensu nasza dyskusja za bardzo. Ty wiesz swoje, ja działałem i też wiem co się dowiedzieliśmy.
Proste pytanie, dlaczego takie informacje udziela MPK i dlaczego tam nie kursują?
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.07.2014 16:16
No nie ma sensu, skoro wolisz powielać plotkę, niż przyjąć że teoria spiskowa się nie sprawdza...

Natomiast skoro już temat został poruszony, to warto rzucić okiem na publicznie dostępną mapę, opracowaną na podstawie wewnętrznych dokumentów.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
05.07.2014 17:15
To nie jest plotka, bo działamy cały czas na rzecz Nowej Huty i takie informacje otrzymaliśmy, może to jest po prostu wymówka.
A mapkę bardzo dobrze znam i nie jest ona dla mnie nowością.
I tak poza tym wielkim skandalem jest, że mieszkaniec Huty dostaje stary, rozklekotany tramwaj w tej samej cenie co mieszkaniec Krowodrzy, Bronowic, Kurdwanowa nowoczesny pojazd, a oni jeszcze mają czelność narzekać...
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
05.07.2014 17:27
Wyluzujcie, jak na mój gust dwaeuro otrzymał takie info, żeby go spławić. Tak działa nasze miasto. "Bardzo cenimy Państwa zaangażowanie, jednakże realizacja tego postulatu jest niemożliwa, że względu na zakaz wjazdu wagonów E1 na odcinek linii do Kurdwanowa" - tak było 😉 ?

Jest to jeszcze jedna z wielu mniej i bardziej bulwersujących spraw. Akurat rozdział taboru jest skandaliczny. Sam nie wiem, czy to z lenistwa, głupoty czy rzeczywiście jakich przesądów, uprzedzeń, niechęci.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
05.07.2014 18:28
AndrzejK napisał(a):

Jest to jeszcze jedna z wielu mniej i bardziej bulwersujących spraw. Akurat rozdział taboru jest skandaliczny. Sam nie wiem, czy to z lenistwa, głupoty czy rzeczywiście jakich przesądów, uprzedzeń, niechęci.


A może stan torowisk w nowej hucie?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
05.07.2014 18:46
No to spytajmy czy stan torowisk w Nowej Hucie jest wynikiem...

... lenistwa, głupoty czy rzeczywiście jakich przesądów, uprzedzeń, niechęci. hihi.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
05.07.2014 18:50
Ten temat był już poruszany. Ja nie zamierzam kruszyć betonu bo nie ma póki co podstaw.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
05.07.2014 18:59
Ja też nie. Ale może ktoś powinien.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
05.07.2014 19:30
Walkę z betonem MPK skąd ja to znam trzy miesiące użerania się.
Zaczęło się od wysyłania pism do Rady Dzielnicy IX związku występującymi przepełniani na linii "10" po skierowaniu jej do Borku Fałęckiego. Szybko dostałem odpowiedź że zainterweniują u ZIKiTu.
Po miesiącu dostaję pismo z RD IX w sprawie, że MPK z uwagi na infrastrukturę torową na Igołomskiej nie ma możliwości wysłania E1+c3 na linie "10". Więc znów pismo tym razem do MPK z wyjaśnieniem oficjalnego stanowiska braku możliwości posyłania E1+c3. Lakoniczna odpowiedź że to ZIKiT jest odpowiedzialny za układanie taboru i tam proszę się kierować. Dzięki swojej RD dostałem namiar na tego pana co układa tabor.
Po miesiącu sprawa zakończyła się sukcesem na linii "10" zaczęto wysyłać E1+c3 po dzień dzisiejszy a nie przypominam sobie by torowisko zregenerowało się na Igołomskiej. Zadziwiające jest jak łatwo w tych dwóch instytucjach działa metoda zrzucania winy na drugą stronę. Dlatego nie zniechęcać się, bo różne plotki krążą od braku możliwości wjazdu pod stromą górę po przez napięty przelot i niechęci samego MPK i Trzmiela na czele. 😏
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
05.07.2014 19:43
Brovar, ty może byś się wreszcie zamknął jakby Ci pod nos dali same niskopodłogowce...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
05.07.2014 20:21
Dominik - zachowaj klasę, nie zniżaj się do poziomu trolli 😉 Zasadniczo ja też dodam swoje 3 grosze do tematu, wiedeńce w dokumentacji wewnętrznej MPK nie mają zakazu taborowego na żaden odcinek krakowskiej sieci poza tunelem KST.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
06.07.2014 12:44
Najlepiej ludzi walczących o sprawiedliwość i równość w mieście oraz o tę nielubianą Nową Hutę nazwać trollami. Panie Czatowiec, gratuluję.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.07.2014 13:51
Ja nie mówię, że osoby walczące o równość są złe - tylko różnica jest, między tymi, którzy coś robią w rzeczywistości, a tymi którzy wypisują niemerytoryczne hejty na internecie - pierwsza rzecz. Druga sprawa - przecież cały czas wszystko idzie do przodu - mamy w Hucie NGT8 w postaci 14 do Mistrzejowic, coraz większa liczba zmodernizowanych wozów z wstawką niskopodłogową, zaraz na czwórkę trafią Pesy (a zdaniem nie-miłośników oraz motorniczych, największe złomy w Krakowie to właśnie "czwórki" - nie legendarne wiedeńce)... Więc też nie warto wywyższać Nowej Huty do rangi Winkelrieda dzielnic 😛 Pominę kwestię, że jak jechałem z Dworca do Kocmyrzowskiego NGT8, a wracałem E1+c3, to E1 miało paradoksalnie zdecydowanie cichszy i przyjemniejszy bieg 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
06.07.2014 14:14
Po pierwsze, dlaczego piszesz, że moje działania ograniczają się do wypisywania w internecie? Skąd masz takie informacje i dlaczego kłamiesz?
A co robisz Ty? Z tego czego słyniesz to niszczenie z młodszymi kolegami tramwaju typu N8 na Dniach Otwartych Zajezdni Podgórze, jak i męczenie motorniczych i wychwalanie się informacjami o tramwajach którymi jedziesz.
Po drugie, super idzie do przodu, że na 7 linii tylko 1 1/3 jest niskopodłogowa. Nawet jak wejdą Pesy i pójdą na wszystkie brygady 4 to nadal 70% linii będzie tylko wysokopodłogowa. Dlaczego płacąc tyle samo za przejazd mam być gorzej traktowany niż mieszkaniec Krowodrzy, Kurdwanowa czy Bronowic?
Wywodu o wyższości E1 nad NGT8 nie będę nawet komentował - bo jest mocno niepoważny.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.07.2014 16:00
Nie piszę, że Twoje działania ograniczają się do wypisywania. Mówiłem to w kontekście tego, żeby Dominiak nie został niesłusznie odebrany jako troll - niezależnie jaki, nie miałem nikogo konkretnego na myśli w swojej wypowiedzi.
Dlatego też, nie rozliczaj mnie z tego co ja robiłem, robię i będę robił, ponieważ po pierwsze - nie będę tłumaczył się ze zdarzeń sprzed kilku lat w sytuacji kiedy czuję się niewinny, a po drugie - nie będę schodził do tematów personalnych, gdyż inny jest cel tej dyskusji 😉 Zatem nie zaczynajmy wyliczania, że ja kłamę, że ktoś inny kłamie itp.
Z kolei moje porównanie NGT8 do E1+c3 było nieco z przymrużeniem oka, na rozluźnienie atmosfery - więc nie irytuj się z powodu żartu 😉
Wracając do tematu - mimo wszystko mi się wydaje, że Vear jako motorniczy wie lepiej gdzie może danym typem taboru wjechać, a gdzie nie może.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl