Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 102Na» Konstal 102Na #252+253

Konstal 102Na #252+253

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102Na #237+238
Następne zdjęcie: Konstal 102Na #279»

Konstal 102Na #252+253

Data zrobienia zdjęcia: 29 marca 1997 roku (sobota)
Opis: Kraków, ulica Karmelicka.

To tak "na odtrutkę" po wczorajszych zdjęciach pierwszej stopiątki w nowym schemacie malowania wspomnienie z ostatnich dni ulicy Karmelickiej przed wielkim remontem z 1997 roku.
Słowa kluczowe: Konstal 102Na #252+253 linia_4 MPK_Kraków Kraków Karmelicka archiwum90 1024px
Data dodania zdjęcia: 24.06.2014 22:26, Wyświetleń: 2972, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 392.9 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

Tomasz Flaga
Użytkownik

Komentarzy: 216
24.06.2014 22:41
Cenna fotka.
Offline Tomasz Flaga
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
24.06.2014 23:00
A w tle Alba 🙂
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Tomasz Flaga
Użytkownik

Komentarzy: 216
24.06.2014 23:32
ALBert napisał(a):
A w tle Alba 🙂

Szacun za spostrzegawczość
Offline Tomasz Flaga
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 514
25.06.2014 09:59
Wygląda jakby motorniczy miał wyciętą dziurę w przedniej szybie. Oczywiście kolejna fajna fota z przegubami 🤣
Offline Michał76michu168 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
25.06.2014 15:27
No akurat tak stanął że mu się latarnia wisząca nad ulicą w szybie odbiła.
Offline Wypalacz Rafał
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.06.2014 15:47
No, ale w praktyce to z tymi dwoma pasami różnie bywało
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
26.06.2014 16:46
To prawda, ale tak czy inaczej - na tej i wielu innych ulicach tramwaje jeździły znacznie szybciej niż obecnie 😐
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.06.2014 16:58
A to już całkiem inna para kaloszy, było mniej samochodów, było mniej sygnalizacji...
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
26.06.2014 17:48
Wypalacz Rafał napisał(a):
A to już całkiem inna para kaloszy, było mniej samochodów, było mniej sygnalizacji...

...Nie projektowano ulic w taki sposób że rowerzysta jadący prawidłowo blokował tramwaj.
W porównaniu ze stanem obecnym, ubyło 2 pasy ruchu, ale jakoś nie widać, by zrobiło się jakoś więcej miejsca.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
26.06.2014 17:50
Prędkość dozwolona, tabor, torowisko - to są sekundowe różnice w skali takiej ulicy jak Długa. Nie mówię, że pieciosekundowe, ale bez znaczenia wobec kilkuminutowych postojów na swiatlach i za samochdami...
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
26.06.2014 18:04
97% rowerzystów też nie stanowi problemu. Współpracują za motorniczymi. Serio.
AndrzejK dobrze prawi.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
26.06.2014 18:08
Współpracują? Nie bardzo sobie wyobrażam jak taka współpraca miała by wyglądać. Zatrzymują się żeby tramwaj przepuścić?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
26.06.2014 19:48
AndrzejK napisał(a):
Prędkość dozwolona, tabor, torowisko - to są sekundowe różnice w skali takiej ulicy jak Długa. Nie mówię, że pieciosekundowe, ale bez znaczenia wobec kilkuminutowych postojów na swiatlach i za samochdami...


Na Długiej czy Karmelickiej może tak, ale już na Kapelance niekoniecznie.
Offline Wypalacz Rafał
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
26.06.2014 20:21
Ale jaki tu jest niby wielki problem z rowerzystami? Poza oczywiście skrajnymi przypadkami (którzy stanowią jakiś promil osób jeżdżących tam na rowerach) wyprzedzającymi tramwaj stojący na przystanku?

Przez to, że jest tam przystanek na środku, nawet jeśli tramwaj zaczyna doganiać rowerzystę, to zazwyczaj w okolicach tego przystanku, więc i tak się po chwili zatrzymuje, a rowerzysta sobie jedzie dalej swoim tempem.
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
26.06.2014 21:06
@Wypalacz Rafał, a co za różnica, że rozpędzi się do maksymalnie 10 km/h więcej, jak i tak 50% podróży to stanie na światłach 😉 Płynność przede wszystkim.

To miejsce się zmieniło http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=22754&mode=search ale nowe Grzegórzeckie skutecznie zniwelowało pożytki z chwilowej szybszej jazdy.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
28.06.2014 23:18
szubak napisał(a):
Ale jaki tu jest niby wielki problem z rowerzystami? Poza oczywiście skrajnymi przypadkami wyprzedzającymi tramwaj stojący na przystanku?


Rowerem nie da się wyprzedzić stojącego na przystanku tramwaju. Samochodem z resztą też. Głównie dla tego nie wyprzedza się czegoś co stoi a się to omija.

W sumie to chyba nie jest dziwne, że ktoś omija coś co stoi. Dziwne to jest że ktoś kto się włącza do ruchu, robi to mimo że aktualnie jest omijany i może to doprowadzić do sytuacji niebezpiecznej.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
29.06.2014 00:55
Naucz się dziecko przepisów prawa o ruchu drogowym i przestań (znowu) pleść bzdury o tej Karmelickiej...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info