Strona główna» Komunikacja w Polsce» Łódź» Łódź - Tramwaje» Konstal 805Na» Konstal 805Na #2901+2900

Konstal 805Na #2901+2900

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 805Na #2017+2018
Następne zdjęcie: Konstal 805Na #2270+2271»

Konstal 805Na #2901+2900

Data zrobienia zdjęcia: 1 kwietnia 2014 roku (wtorek)
Opis: Łódź, ul. Kilińskiego
Słowa kluczowe: Konstal 805Na #2901+2900 MPK_Łódź Łódź linia_Z2 Kilińskiego dwukierunkowe_stopiątki
Data dodania zdjęcia: 02.04.2014 10:47, Wyświetleń: 2164, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 521.1 KB
Dodał: Szlachta
IPTC Info
Date created: 01.04.2014
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3100
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/9
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 01.04.2014 13:10:43
Długość ogniskowej: 48mm

Ostatnie komentarze

Cukier
Użytkownik

Komentarzy: 90
02.04.2014 17:31
Co to za wynalazek że 805Na spięto tyłami na wzór "stojedynastek"? W jednym kierunku pasażerowie mają dostępny tylko jeden wagon, czy też wymiana pasażerska następuje zarówno z prawej jak i z lewej strony?
Offline Cukier
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
02.04.2014 17:39
Cukier napisał(a):
Co to za wynalazek że 805Na spięto tyłami na wzór "stojedynastek"?
Wynalazek wrocławski: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=2128
Cukier napisał(a):
W jednym kierunku pasażerowie mają dostępny tylko jeden wagon, czy też wymiana pasażerska następuje zarówno z prawej jak i z lewej strony?
Dostępny dla podróżnych jest ten wagon, który jest drzwiami skierowany do przystanku.

Warto dodać tag: dwukierunkowe_stopiątki
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
02.04.2014 23:13
Nie wrocławski, a poznański. Choć w Poznaniu wygląda to bardziej hardkorowo
Offline Sudi
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
03.04.2014 10:33
Ale we Wrocławiu to było stosowane wcześniej. Gdy w 2008 roku przebudowywano pętlę Pilczyce jeździła zastępcza linia Leśnica - Glinianki obsługiwana właśnie stopiątkami spiętymi tyłem. Tu dowód.
Offline Słońce
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
03.04.2014 11:21
Tyle że historia poznańskiego 105NaDK sięga 2004 roku 😛

A swoją drogą, ponoć we Wrocławiu zdarzały się poważne problemy z rozruchem i hamowaniem takiego dziwadła.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
03.04.2014 18:12
Wahadła wrocławskie na 105Na mają o wiele dłuższą historię. W 1996r. zastosowano bardzo oryginalne rozwiązanie w postaci trójskładów wahadłowych. Przy okazji po raz kolejny zachęcam autora do zastosowania specjalnego tagu: http://fotozajezdnia.pl/search.php?search_keywords=dwukierunkowe_stopi%C4%85tki
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Szlachta
Użytkownik

Komentarzy: 14
03.04.2014 21:58
Cytat:
Przemek napisał(a):
Wahadła wrocławskie na 105Na mają o wiele dłuższą historię. W 1996r. zastosowano bardzo oryginalne rozwiązanie w postaci trójskładów wahadłowych. Przy okazji po raz kolejny zachęcam autora do zastosowania specjalnego tagu: http://fotozajezdnia.pl/search.php?search_keywords=dwukierunkowe_stopi%C4%85tki

Tag dopisany
Offline Szlachta