B-101A
«Poprzednie zdjęcie: GER Pump Trolley
Następne zdjęcie: 5-73050»
B-101A
Data zrobienia zdjęcia: | 23 marca 2014 roku (niedziela) |
Opis: | Wansford. Po lewej szwedzka lokomotywa 4-6-0 Class B 101A z 1944 roku, a obok Routemaster. Widok na kocioł od środka. |
Słowa kluczowe: | 4-6-0 Class_B 101A B-101A AEC Routemaster NVR Nene_Valley_Railway Wansford Anglia Wielka_Brytania 1024px |
Data dodania zdjęcia: 23.03.2014 16:26, Wyświetleń: 1459, Pobrań: 19, Wielkość pliku: 354.2 KB | |
Dodał: | N8S |
Ostatnie komentarze
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 23.03.2014 19:55 |
Ciekawe skąd u anglików wzięła się taka sympatia do szwedzkiego taboru, zwłaszcza że jego skrajnia może w Anglii wywoływać spore problemy, jako że koleje w Szwecji mają szerszą niż zakładają normy UIC skrajnię. A w Anglii dla odmiany skrajnia jest węższa...
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2461 23.03.2014 20:04 |
Ale od czasu budowy Chunnelu (który sam jest w skrajni UIC) Anglicy zainteresowali się interoperacyjnością i wiele nowobudowanych/modernizowanych linii dostosowuje się jednak do norm europejskich.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 23.03.2014 20:24 |
Tylko czy czasem nie ograniczyli się z tymi przebudowami do trasy Tunel - Londyn (dzięki czemu do Londynu mógł dotrzeć niemiecki ICE) ❓
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2461 23.03.2014 20:34 |
Są plany rozciągnięcia skrajni UIC na północ od Londynu, po przebiegu Midland Main Line.
No ale z Channel Tunnel Rail Link (czyli właśnie połączeniem Londyn - Folkestone) mieli o tyle łatwo, że budowano tę linię od zera 😉 |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 23.03.2014 20:42 |
vear napisał(a): Są plany rozciągnięcia skrajni UIC na północ od Londynu, po przebiegu Midland Main Line. Tylko pytanie ile lat im zajmie realizacja tych planów, jak słusznie zauważyłes z połączeniem Londyn - Folkestone było im łatwiej bo budowali je od zera, a tu już będą musieli przebudować trasę istniejącą. |
|