Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU07/EP07/4E» EU07-306

EU07-306

«Poprzednie zdjęcie: EU07-462
Następne zdjęcie: EP07-1025»

EU07-306

Data zrobienia zdjęcia: 9 marca 2014 roku (niedziela)
Opis: Kraków, między przejazdem na ulicy L. Rydla a wiaduktem nad ulicą Armii Krajowej.

TLK36104 "Ślązak" uchwycony podczas fotografowania prac przy (prze)budowie połączenia kolejowego do lotniska w Balicach - kilka zdjęć do zobaczenia na Forum Polskich Wieżowców .
Jeden z torów wspomnianego połączenia będzie biegł po prawej stronie kadru - tam gdzie widać spacerującą rodzinę. Będzie to tor w kierunku Krakowa Głównego.
Słowa kluczowe: EU07 EU07-306 5_140 5_140-106 PKP_IC TLK Ślązak D29-133 Kraków Kraków_Łobzów Kraków_Mydlniki Rydla Armii_Krajowej 990px
Data dodania zdjęcia: 09.03.2014 19:35, Wyświetleń: 1818, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 355.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 09.03.2014 15:17:47
Długość ogniskowej: 53mm

Ostatnie komentarze

t1974
Użytkownik

Komentarzy: 383
09.03.2014 20:13
Fociłem go dziś w Zabrzu.
Offline t1974t1974 at wp.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
09.03.2014 20:24
Bedo 4 tory na głównej 😲 ?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.03.2014 20:34
AndrzejK napisał(a):
Bedo 4 tory na głównej 😲 ?


Nie pisze sie "bedo" tylko "bendom" nieókó jeden 😛 😉

Tu masz schemat układu torowego dla całej trasy do Balic
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
09.03.2014 21:09
Dz, jakoś do tej pory się nie zainteresowałem szczegółami. Poważna inwestycja 😉 Ponieważ mają być też 3 nowe przystanki, a częstotliwość do lotniska z automatu będzie wysoka, to może być rewolucja komunikacyjna z zachodnim Krakowie. Warunek - normalna taryfa na I strefę na całej trasie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
09.03.2014 21:29
Ano właśnie, taryfa to klucz. Niechby obowiązywała ta II strefa za granicą miasta, ale za wszelką cenę musi to być zintegrowane z KMK. No i żeby częstotliwość była naprawdę sensowna (bynajmniej nie jak Balice Express w schyłkowym okresie) i to od samego początku, a nie na zasadzie "damy cośtam, może będzie więcej kasy, to damy więcej, a może nie i co nam zrobicie", bo gdzie jak gdzie, ale w dużym mieście w ten sposób pasażera można tylko zniechęcić.

Zakładając, że będzie dobrze, te przystanki to będzie świetne rozwiązanie by ograniczyć deficytowość całego połączenia, bo obsługa wciąż stosunkowo małego lotniska nie wygeneruje pełnych kibli co kwadrans. A jeśli rzeczywiście będzie dobrze, to w tych rejonach pewnie pojawi się mały boom budowlany.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
snaczu
Użytkownik

Komentarzy: 76
09.03.2014 21:52
Jakby ktoś chciał sobie odświeżyć krajobraz przed wykarczowaniem tej okolicy to zapraszam na krótki filmik przejazdu szynobusu https://www.youtube.com/watch?v=kOgIBpShm94
Offline snaczu
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
10.03.2014 21:59
Na tym schemacie coś mi nie pasuje.
Wychodzi z niego bowiem, że na "nowym wiadukcie" nad Aleją Armii Krajowej będą po jednym torze prowadzone dwie trasy w przeciwnym kierunku. Zakładam, że trasą do Balic pociągi będą jeździć "prawym" torem - a wówczas będzie po nim prowadzić przejazd Kraków -> Mydlniki -> Balice, oraz Mydlniki -> obwodnica towarowa.
Choć może to założenie jest błędne i linią z/do Balic pociągi będą jeździć "lewym" torem.
Offline gs
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.03.2014 15:21
gs napisał(a):
Na tym schemacie coś mi nie pasuje.
Wychodzi z niego bowiem, że na "nowym wiadukcie" nad Aleją Armii Krajowej będą po jednym torze prowadzone dwie trasy w przeciwnym kierunku. Zakładam, że trasą do Balic pociągi będą jeździć "prawym" torem - a wówczas będzie po nim prowadzić przejazd Kraków -> Mydlniki -> Balice, oraz Mydlniki -> obwodnica towarowa.
Choć może to założenie jest błędne i linią z/do Balic pociągi będą jeździć "lewym" torem.


Też na to zwórciłem uwagę, ale autor tego schematu twierdzi że tak ma właśnie być - jedne tor będzie wspólnym dla dwóch linii w przeciwnych kierunkach ruchu.
Offline Wypalacz Rafał
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
11.03.2014 20:41
No to chyba tylko przy założeniu, że towarowe będą się nią turlać "pod prąd" jedynie w nocy 🙂 Bo jakoś nie wyobrażam sobie naprzemiennej jazdy w przeciwnych kierunkach szybkiego połączenia do Balic i toczącego się dostojnie towarowego.
Offline gs
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
11.03.2014 21:20
Masz kiepską wyobraźnię, jak na możliwości MZPR. 😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
11.03.2014 21:24
Tylko że o tym, co i jak może po którym torze jechać to raczej nie decyduje MZPR tylko PLK 😛
Offline gs
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
12.03.2014 08:21
Ale i tak problem będzie tylko przez pierwsze kilka miesięcy. Potem pociągi do Balic się potnie i pociąg co godzinę w szczycie nie będzie już przeszkadzał ruchowi towarowemu 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl