EU07-306
EU07-306
|
|
Ostatnie komentarze
t1974 Użytkownik Komentarzy: 383 09.03.2014 20:13 |
Fociłem go dziś w Zabrzu.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 09.03.2014 20:24 |
Bedo 4 tory na głównej 😲 ?
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.03.2014 20:34 |
AndrzejK napisał(a): Bedo 4 tory na głównej 😲 ? Nie pisze sie "bedo" tylko "bendom" nieókó jeden 😛 😉 Tu masz schemat układu torowego dla całej trasy do Balic |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 09.03.2014 21:09 |
Dz, jakoś do tej pory się nie zainteresowałem szczegółami. Poważna inwestycja 😉 Ponieważ mają być też 3 nowe przystanki, a częstotliwość do lotniska z automatu będzie wysoka, to może być rewolucja komunikacyjna z zachodnim Krakowie. Warunek - normalna taryfa na I strefę na całej trasie.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2461 09.03.2014 21:29 |
Ano właśnie, taryfa to klucz. Niechby obowiązywała ta II strefa za granicą miasta, ale za wszelką cenę musi to być zintegrowane z KMK. No i żeby częstotliwość była naprawdę sensowna (bynajmniej nie jak Balice Express w schyłkowym okresie) i to od samego początku, a nie na zasadzie "damy cośtam, może będzie więcej kasy, to damy więcej, a może nie i co nam zrobicie", bo gdzie jak gdzie, ale w dużym mieście w ten sposób pasażera można tylko zniechęcić.
Zakładając, że będzie dobrze, te przystanki to będzie świetne rozwiązanie by ograniczyć deficytowość całego połączenia, bo obsługa wciąż stosunkowo małego lotniska nie wygeneruje pełnych kibli co kwadrans. A jeśli rzeczywiście będzie dobrze, to w tych rejonach pewnie pojawi się mały boom budowlany. |
|
snaczu Użytkownik Komentarzy: 76 09.03.2014 21:52 |
Jakby ktoś chciał sobie odświeżyć krajobraz przed wykarczowaniem tej okolicy to zapraszam na krótki filmik przejazdu szynobusu https://www.youtube.com/watch?v=kOgIBpShm94
|
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 10.03.2014 21:59 |
Wypalacz Rafał napisał(a): Na tym schemacie coś mi nie pasuje.Wychodzi z niego bowiem, że na "nowym wiadukcie" nad Aleją Armii Krajowej będą po jednym torze prowadzone dwie trasy w przeciwnym kierunku. Zakładam, że trasą do Balic pociągi będą jeździć "prawym" torem - a wówczas będzie po nim prowadzić przejazd Kraków -> Mydlniki -> Balice, oraz Mydlniki -> obwodnica towarowa. Choć może to założenie jest błędne i linią z/do Balic pociągi będą jeździć "lewym" torem. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 11.03.2014 15:21 |
gs napisał(a): Na tym schemacie coś mi nie pasuje. Wychodzi z niego bowiem, że na "nowym wiadukcie" nad Aleją Armii Krajowej będą po jednym torze prowadzone dwie trasy w przeciwnym kierunku. Zakładam, że trasą do Balic pociągi będą jeździć "prawym" torem - a wówczas będzie po nim prowadzić przejazd Kraków -> Mydlniki -> Balice, oraz Mydlniki -> obwodnica towarowa. Choć może to założenie jest błędne i linią z/do Balic pociągi będą jeździć "lewym" torem. Też na to zwórciłem uwagę, ale autor tego schematu twierdzi że tak ma właśnie być - jedne tor będzie wspólnym dla dwóch linii w przeciwnych kierunkach ruchu. |
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 11.03.2014 20:41 |
No to chyba tylko przy założeniu, że towarowe będą się nią turlać "pod prąd" jedynie w nocy 🙂 Bo jakoś nie wyobrażam sobie naprzemiennej jazdy w przeciwnych kierunkach szybkiego połączenia do Balic i toczącego się dostojnie towarowego.
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 11.03.2014 21:20 |
Masz kiepską wyobraźnię, jak na możliwości MZPR. 😛
|
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 11.03.2014 21:24 |
Tylko że o tym, co i jak może po którym torze jechać to raczej nie decyduje MZPR tylko PLK 😛
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 12.03.2014 08:21 |
Ale i tak problem będzie tylko przez pierwsze kilka miesięcy. Potem pociągi do Balic się potnie i pociąg co godzinę w szczycie nie będzie już przeszkadzał ruchowi towarowemu 😈
|
|