Strona główna» Kolej» Lokomotywy spalinowe» ST43/060DA» ST43-198

ST43-198

«Poprzednie zdjęcie: ST43-388
Następne zdjęcie: ST43-422»

ST43-198

Data zrobienia zdjęcia: 18 maja 2013 roku (sobota)
Opis: Dzięki namowie przyjaciela postanowiłem wrócić na FZ 🙂
Rumun nieśpiesznie toczy się w kierunku Pieńska, mijając po swej prawej stronie Zielonkę.
Słowa kluczowe: Zielonka ST43 ST43-198 PKP_Cargo towarowy dolnośląskie D29-278
Data dodania zdjęcia: 30.12.2013 10:40, Wyświetleń: 1782, Pobrań: 24, Wielkość pliku: 342.9 KB
Dodał: OFkP

Ostatnie komentarze

Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.12.2013 10:51
Semafor dla przeciwnego kierunku ciemny, czy tylko tak na zdjęciu wygląda?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
OFkP
Użytkownik

Komentarzy: 40
30.12.2013 11:41
Nie, to był Os3, tylko, że go nie widać 😁
Offline OFkP
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.12.2013 11:50
S3, Os3 jest na tarczach ostrzegawczych. 😉 Swoją drogą jest tam taki ruch, że potrzebna jest SBL (i to czterostawna!)?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
OFkP
Użytkownik

Komentarzy: 40
30.12.2013 11:57
Faktycznie, chyba jednak jest S3. Linia została zmodernizowana do 160 km/h, szybkość tą wykorzystują jedynie szynobusy BR642, chyba, że coś się zmieniło po nowym RJ.
Offline OFkP
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.12.2013 12:03
SBL to raczej dla zwiększenia przepustowości? Tylko jej czterstawność jest 'pod prędkość'.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
OFkP
Użytkownik

Komentarzy: 40
30.12.2013 12:12
Co i tak jest największym wymogiem, bo bez tego linia nie uzyskałaby dopuszeczenia pod 160? Ruch nie jest wybitny (przynajmniej nie był), ale sumując to, że jest jeszcze linia na Horkę i Żagań daje całkiem niezłe łowy.
Offline OFkP
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.12.2013 12:16
Szczerze mówiąc to nie wiem. Kozłów - Starzyny w teorii jest na 150 a blokada jest pólsamoczynna, jednak wciąż PLK nie może wprowadzić tej prędkości. Czy to przez brak uzyskania świadectwa zgodności z typem dla USRK, czy przez coś innego? Nie wiem.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
OFkP
Użytkownik

Komentarzy: 40
30.12.2013 12:21
Nie mam pojęcia jaki jest ruch na D29-64, ale może pośpiechy mają zbyt mały wymagany procent masy hamującej i/lub odległość między odstępami jest zbyt mała [może Pendolino, jako ezt będzie miało szansę wykazania się].
Offline OFkP
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.12.2013 12:48
Problemów z masą nie mają, bo zastosowana droga hamowania jest maksymalna - 1300 m. Zresztą prędkość ogranicza tam jest ostrzeżeniem stałym.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl