Poczekalnia to swoją drogą... rozmieszczona w ciekawej okolicy, różnorodność jeśli chodzi o przesiadki i o wozy, dobry tryb przesiadkowy... dużo jest do wymieniania 🙂
A wracając do osób które stwierdziły, że obróbka jest przesadzona to niech rozwiną myśl. Chętnie dowiedziałbym się o co konkretnie chodzi, bo nie widzę żadnych rażących (według mnie) błędów.
Z tą ciekawą okolicą bym się jednak kłócił 😉
Podstawowym problemem tej pętli jest jej żenująco niska pojemność; na peronach mogą stać góra 4 tramwaje o długości 26 metrów, plus dwa dalej, przed przystankiem dla wsiadających. Przy takim obłożeniu ruchem jakie tam mamy, robi się kocioł. No i żeberko, które umożliwia wejście do tramwaju na nim stojącego w najlepszym razie tylko pierwszymi drzwiami.
Co do zdjęcia, to chyba nie kwestia obróbki, tylko przy skalowaniu zostało w pewien sposób "zmiękczone", co najbardziej rzuca się w oczy na sieci trakcyjnej.
Ograniczeń jakie ma ta pętla nie zauważyłem może dlatego, że byłem tam w niedziele przed południem i trudno dostrzec było takie mankamenty. Jedną z rzeczy która mi się nie podobała to trasa autobusu "łeb w łeb" z tramwajem. Fakt, faktem autobus po jakimś czasie skręca w prawo, ale potem i tak wraca na trasę.
Jeśli chodzi o obróbkę, to takie zdjęcie otrzymałem z aparatu, gdyż punkt AF nastawiony był na centralną część kadru. Po zrobieniu zdjęcia nie mogłem już nic zmienić. A z tego co widziałem, tam ciężko złapać tramwaj bez "puszek" także nie trzymajmy się sztywnych reguł co do zdjęć, bo nikt chyba nie chcę oglądać sztampowych zdjęć w przyszłości 🙂