Strona główna» Komunikacja w Polsce» Gdańsk» Gdańsk - Tramwaje» Düwag N8CNF #1150

Düwag N8CNF #1150

«Poprzednie zdjęcie: Konstal N #11
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #1370+1387»

Düwag N8CNF #1150

Data zrobienia zdjęcia: 28 września 2013 roku (sobota)
Opis: Gdańsk, al.Armii Krajowej. Dortmund w obsłudze wahadłowej linii 97 z Mostostalu na Marynarki Polskiej do Chełmu zbliża sie do przystanku Odrzańska. W tle widać centrum Gdańska oraz tereny stoczniowe a wprawne oko wypatrzy Zatokę Gdańską.

Taki akcent na zakończenie tego świetnego wyjazdu. Podziękowania dla Przemka, gdańskiego MKMa za pokazanie miejscówki 😉
Słowa kluczowe: Düwag N8CNF #1150 Gdańsk Armii_Krajowej linia_97 ZKM_Gdańsk
Data dodania zdjęcia: 25.11.2013 21:36, Wyświetleń: 1779, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 325.4 KB
Dodał: awit96
IPTC Info
Caption:
Date created: 2013-09-
EXIF Info
Nazwa aparatu: SONY
Model aparatu: DSC-H20
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/9
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 28.09.2013 16:34:03
Długość ogniskowej: 22.2mm

Ostatnie komentarze

UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
25.11.2013 21:40
.....tramwaj zbliża się do przystanku Odrzańska 😛
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
awit96
Użytkownik

Komentarzy: 267
25.11.2013 22:01
a, racja, Pohulanka jest wcześniej, pomyliłem się, już poprawiam 😉
Offline awit96
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
26.11.2013 12:02
On cały czas na tym samym (przy tym kierunku tylnym) odbieraku jedzie?
Pytam, bo w Krakowie zawsze na ślepej końcówce je zmieniali tak, żeby zawsze podniesiony był przedni.
Offline gs
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
26.11.2013 15:02
@gs
Gdańskie Dortmundy mają tylko jeden patyk, wiec na ślepej końcówce nie ma co zmieniać ... poza kierunkiem jazdy oczywiście 🙂
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
26.11.2013 19:44
Zresztą gdy u nas kursował wypożyczony gdański N8C przed modernizacją, było tak samo 😉
Notabene w sytuacji awaryjnej N8S może jechać na "niewłaściwym" patyku.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
27.11.2013 10:22
Dzięki za wyjaśnienia. Nie jestem aż tak biegły w wyposażeniu poszczególnych wozów , a i nie zauważyłem że drugiego nie ma 😁

To, że awaryjnie może tak jechać jest dość oczywiste. Z drugiej strony - czy są jeszcze gdzieś w Krakowie sanki do włączania/wyłączania żeby konieczne było każdorazowe zmienianie przy zmianie kierunku? Ostatnie widziałem na przejeździe samochodowym na Bronowicach (zjazd z wiaduktu), ale przed przebudową świateł - nie wiem, jak jest obecnie.
Offline gs
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
27.11.2013 16:03
Trochę zostało. Mogłem któreś pominąć, ale sanki na pewno są jeszcze:

  • Przy DH Wanda, w kierunku R. Hipokratesa
  • Na przejeździe ze środka na bok Kocmyrzowskiej
  • Na przejeździe przy Wańkowicza
  • Na przejeździe przy pętli Wzgórza Krzesławickie
  • Na przejeździe przy Wąwozowej
  • Na przejeździe przed pętlą Walcownia
  • Przed przystankiem Jeżynowa w stronę centrum - jako ostrzeżenie przed najechaniem na wagon stojący na przystanku (niesprawne)
  • Na przejeździe przy Wallenroda

Na Bronowicach jeśli same sanki jeszcze zostały, to są już nieaktywne. Podobnie na Kapelance, między Kobierzyńską a Słomianą.
Szkoda, że to odchodzi do lamusa, bo był to najskuteczniejszy rodzaj wzbudzanej sygnalizacji ostrzegawczej...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
27.11.2013 20:15
To by tłumaczyło, dlaczego już ich nie widuję - w szeroko rozumianej Nowej Hucie w zasadzie bywam już tylko gościnnie 🙂

Co do skuteczności - nie wiem, czy to miało związek ze sposobem wzbudzania/wyłączania sankami, ale na Bronowicach bardzo często światło świeciło się cały czas.
Offline gs