Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy testowe» Mercedes Conecto G» Mercedes Conecto G #MM999 - pulpit

Mercedes Conecto G #MM999 - pulpit

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes Conecto G #MM999 - wnętrze
Następne zdjęcie: Mercedes Conecto G #MM999»

Mercedes Conecto G #MM999 - pulpit

Data zrobienia zdjęcia: 16 listopada 2013 roku (sobota)
Opis: Tradycyjnie fotka kabiny kierowcy. Muszę przyznać że całkiem przyjemne i wygodne autko.
Słowa kluczowe: Mercedes Conecto Conecto_G #MM999 Mobilis_Kraków autobus_testowy pulpit
Data dodania zdjęcia: 16.11.2013 14:37, Wyświetleń: 3129, Pobrań: 44, Wielkość pliku: 241.8 KB
Dodał: hejho20
IPTC Info
Object name: Mercedes Conecto G #MM999
Byline: Mateusz Hejmo
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3200
Czas ekspozycji: 1/60 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 16.11.2013 06:26:09
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
16.11.2013 15:49
Myślę, że zegary byłyby czytelniejsze, jakby nie było tego jasnoszarego pierścienia, a tarcza zegarów byłaby w kolorze ciemnym, jak pulpit. Nie widzę zegarów od wskaźnika poziomu paliwa, temperatury i powietrza. Jest to cały czas pokazywane na komputerze pokładowym czy trzeba grzebać w nim przez przycisk Menu czy coś takiego. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie mam jeśli chodzi o stanowisko pracy kierowcy.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
16.11.2013 16:15
Tym przyciskiem do zmiany rzeczy wyświetlanych przez wyświetlacz (po lewej od tego dla inwalidy) można ustawić, aby wyświetlało.
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
16.11.2013 16:19
Paliwo, temperatura i powietrze są na komputerze pokładowym i niestety trzeba się do nich dogrzebywać poprzez menu - nie jest to zbyt wygodne. Tutaj najlepsze jednak są tradycyjne rozwiązania jak w Solarisie - temperatura i paliwo jest w formie analogowego wskaźnika.

Co do pozytywnych wrażeń ze stanowiska kierowcy - od razu widać że nie jeździsz 😛 Tragiczne lusterka zewnętrzne (wąskie!), miniaturowe lusterko wewnętrzne, lewe lustro zasłonięte przez podgrzewaną szybę (czego nie znoszę), zbyt ciężkie drzwi od kabiny i to jeszcze na siłowniku więc żeby wysiąść trzeba się nieźle z nimi siłować, cała kabina się tłucze... to tak na szybko 😛 Ale gdyby te mankamenty poprawić to będzie OK, ufam że jeśli trafią do nas to najprawdopodobniej z pełną kabiną więc może będzie to cichsze.

Z ciekawostek, jest podgrzewana cała przednia szyba - rozwiązanie spotykane masowo np. w Fordach.
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
16.11.2013 17:13
pavlack napisał(a):
Tutaj najlepsze jednak są tradycyjne rozwiązania jak w Solarisie - temperatura i paliwo jest w formie analogowego wskaźnika


Chyba masz na myśli BU*** z pulpitami MOKI, bo ACTIA już ma wersję cyfrową na ekraniku komputerka onboard.


A Conecto... cóż pulpit wyjaśnia kraj pochodzenia i cenę. Na VDO funduszy zabrakło 😉
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
16.11.2013 18:15
Tyle że od dawna słyszę że Conecto ( lub Kebab jak kto woli ) jest marnej jakości blablabla. Próbuję tu nie wchodzić w anomalia jakości wykończenia, bo przez nasze drogi to choćby autobus był marki Bentleya to rozpadnie się prędzej czy później. Mercedes co prawda nie robi jakiejś tajemnicy co do tego że Conecto jest wyrobem z dolnej półki, natomiast idzie jakaś fama o ten model to bubel. Zastanawia mnie to o tyle że wątpię aby Mercedes pozwalał sobie na wypuszczanie totalnie zrąbanego wyrobu z jego znaczkiem 😁

Bardziej podoba mi się ten okaz od SORa .
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
16.11.2013 18:48
Pavlack: Masz rację nie jeżdżę 😛 . Chęci są ale wieku mi brakuje by prawko robić 😐 . Nie wiem, jak wyglądają lusterka i nie wiem jak się przez nie patrzy bo nie siedziałem za kierownicą ani teraz nie sprawdzałem działania drzwi od kabiny😏 . Co do przycisku Menu- tak podejrzewałem, że trzeba sobie poszukać takich informacji jak paliwo, temperatura czy powietrze 😕 .
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
17.11.2013 10:35
XeeRooX - bubel to nie jest, na pewno wytrzyma więcej niż np. Iveco 🙂
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
Flash
Użytkownik

Komentarzy: 63
17.11.2013 11:21
@Pavlack: Duża kabina nie jest wcale cichsza 😛 W Warszawskich modelach kabina jest wzmocniona od góry tylko jednym wspornikiem który w dodatku pęka... Więc wali cała obudowa kabiny oraz drzwi...
Offline Flash
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
17.11.2013 12:07
🙁
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
MKazik
Użytkownik

Komentarzy: 101
17.11.2013 13:45
XeeRooX napisał(a):
Tyle że od dawna słyszę że Conecto ( lub Kebab jak kto woli ) jest marnej jakości blablabla. Próbuję tu nie wchodzić w anomalia jakości wykończenia, bo przez nasze drogi to choćby autobus był marki Bentleya to rozpadnie się prędzej czy później. Mercedes co prawda nie robi jakiejś tajemnicy co do tego że Conecto jest wyrobem z dolnej półki, natomiast idzie jakaś fama o ten model to bubel. Zastanawia mnie to o tyle że wątpię aby Mercedes pozwalał sobie na wypuszczanie totalnie zrąbanego wyrobu z jego znaczkiem 😁

Bardziej podoba mi się ten okaz od SORa .

Jest to bubel. Dlaczego tak uważam? Wozy te jeżdżą po łódzkich drogach od 2010 roku, dlatego po dwóch latach porównałem sobie ich zachowanie (stan ogólny), do innych łódzkich autobusów mających dwa lata (oczywiście w grę wchodzą różne przedzialy czasowe). Toż to nawet gnioty z rocznika 2005, w 2007 roku, nie rozpadały się w środku tak szybko w środku jak to coś. Dodatkowo mechanicy w przegubowych conecto odkryli znaczne deformacje kratownicy w okolicach przegubu (w dwuletnich wozach!), dla porównania, solarisy z 2011 r. mają zupełnie zdrową kratownicę. Więc skoro to wina dróg, czemu inne wozy nie mają takich tendencji do samozniszczenia, jak conecto? :> Natomiast poprzednia wersja, mimo że wysokopodłogowa, zbiera same pozytywne recenzje.
Offline MKazikm_kazmierczak at ymail.comhttp://mkazmierczak.wordpress.com/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
17.11.2013 14:56
I te plastiki na rzepy mmmm 😁
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
19.11.2013 02:16
MKazik, dobrze że to napisałeś. Teraz mam jakiś w miarę faktyczny obraz co to jest warte i powoli wyjaśnia się dlaczego istnieje zła fama o conecto. Boje się tylko że nie ma autobusu idealnego, który byłby niezawodny 😁. Mam również duże przypuszczenia że autobus idący na rynek przykładowo niemiecki jest bardziej dopieszczony w produkcji ( nie chodzi o wyposażenie ) niż ten idący na polski, gdzie składany jest z innym jakościowo materiałów lub po łebkach.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl