Strona główna» Komunikacja w Polsce» GOP» GOP - Tramwaje» Konstal 13N #308

Konstal 13N #308

«Poprzednie zdjęcie: PESA 129Nb
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #644+344»

Konstal 13N #308

Data zrobienia zdjęcia: 21 września 2013 roku (sobota)
Opis: Bytom, zajezdnia Stroszek.

Cóż można powiedzieć... Jazda nią po śląskich torach to sprawa kapitalna. Podobnie, jak cały dzień otwarty, urządzony z okazji ETZT. Wyrazy uznania, a także podziękowania za organizację, przychylność zwiedzającym oraz sporo ciekawych rzeczy do zobaczenia. Imprezie nie można było odmówić rozmachu. Trzynaska, jako jedna z siedmiu brygad obsługujących linię do Placu Sikorskiego prezentuje się bardzo przyzwoicie, a prac to zapewne dopiero początek. Powodzenia zatem, przy dalszej opiece nad tym cudeńkiem! 😉
Słowa kluczowe: Konstal 13N #308 #366 linia_S Tramwaje_Śląskie Bytom zajezdni_Stroszek ETZT_2013
Data dodania zdjęcia: 22.09.2013 01:36, Wyświetleń: 2955, Pobrań: 32, Wielkość pliku: 201.3 KB
Dodał: busik105
IPTC Info
Byline: Picasa
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D5000
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/9
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 20.09.2012 12:53:54
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.09.2013 07:45
Ok, teraz żałuję że się jednak nie zmobilizowałem, nie zebrałem w sobie i nie pojechałem 😭
Offline Wypalacz Rafał
Coffee
Gość

22.09.2013 08:43
Busik, nie tylko do Pl. Sikorskiego. Były jeszcze po dwa kursy wariantowe do Politechniki.
 
Trikk
Użytkownik

Komentarzy: 156
22.09.2013 08:45
Nie spodziewałem się aż takiej metamorfozy, super. Dodam że oryginalny numer wagonu to 366.
Offline Trikk
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
22.09.2013 08:52
Oryginalny czyli warszawski jak się domyślam? A czy w ogóle któreś ze śląskich 13N zostały przekazane do Warszawy?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Maciej12991
Gość

22.09.2013 17:49
Nie. Wszystkie wagony, które dostało WPK Katowice eksploatowano do ścięcia. Jeśli się nie mylę to trzy przez dłuższy czas eksploatowano jako techniczne (wieżowy, żuraw i coś jeszcze). Wydaje mi się, że nawet 14N i 14ND zostały swego czasu przerobione do standardu 13N, ale pewności nie mam. Ta informacja gdzieś mi się obiła o uszy.
 
Pietrek
Użytkownik

Komentarzy: 177
22.09.2013 21:22
14N #129 z 63r skasowano w 74r , 14N#140 i 14ND#141 z 67r przebudowano w 68r na 13NS. 14N #95 z 64r eksploatowano w Warszawie.
Offline Pietrekfaur at gazeta.pl
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
23.09.2013 21:41
Maciej12991 napisał(a):
Nie. Wszystkie wagony, które dostało WPK Katowice eksploatowano do ścięcia. Jeśli się nie mylę to trzy przez dłuższy czas eksploatowano jako techniczne (wieżowy, żuraw i coś jeszcze). Wydaje mi się, że nawet 14N i 14ND zostały swego czasu przerobione do standardu 13N, ale pewności nie mam. Ta informacja gdzieś mi się obiła o uszy.


http://phototrans.pl/2410,123,98,0.html
Offline Bernard