Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy testowe» SOR NB 18 City» SOR NB18 City #1859

SOR NB18 City #1859

«Poprzednie zdjęcie: SOR NB18 City #1859
Następne zdjęcie: SOR NB18 City #1859»

SOR NB18 City #1859

Data zrobienia zdjęcia: 14 maja 2013 roku (wtorek)
Opis: Czerwone Maki. Wnętrze testowego SORa.
Słowa kluczowe: SOR NB18 City #1859 Mobilis_Kraków Kraków Czerwone_Maki wnętrze
Data dodania zdjęcia: 14.05.2013 15:36, Wyświetleń: 2143, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 251.3 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 14.05.2013
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/60 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 160
Data utworzenia: 14.05.2013 13:25:50
Długość ogniskowej: 10mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
14.05.2013 15:50
Drzwi z fotokomórką czy pogrupowane pod przyciski?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
14.05.2013 16:28
Jeśli pogrupowane to bez pomyślunku. "1" otwiera dwoje, a "2" troje czy odwrotnie? IMO kicha 🙄 Czy aż tak trudno (i kosztownie) było zrobić 1,2 i 3 otwierane normalnie, a "4" otwiera II człon?
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
14.05.2013 16:40
Tylko po co? Pierwsze drzwi otwiera się gdy musi z nich skorzystać tylko i wyłącznie prowadzący, a dla potrzeb pasażerów są wszystkie - po co prowadzić wymianę tylko częścią drzwi?

W tramwajach zresztą takie rozróżnienie na drzwi I i całą resztę to standard (w stopiątkach jeszcze dodatkowo rozróżnione są pierwsze drzwi, pierwszy wagon i reszta pociągu, ale to wyjątek).
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
14.05.2013 19:03
Jeżeli w 1 przycisku otwierają się pierwsze 2 drzwi, to do bani. Lepsza by była konfiguracja 3 przycisków w taki sposób: 1- 1 drzwi, 2- 2 drzwi, a 3- 3 i 4 drzwi, a tak w tej konfiguracji przycisków siłą rzeczy będą otwierane wszystkie drzwi. Beznadzieja...
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
14.05.2013 19:20
Nic nie rozumiem z tego pierwszego zdania. Poza tym ten autobus posiada 5 par drzwi.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
14.05.2013 21:08
Pierwszy przycisk jest od I drzwi, drugi od pozostałych 4 par.
A co do krytyki tego rozwiązania - producent zrobi tak jak sobie klient zamówi, a to jest akurat auto testowe... Żaden problem wstawić tu 4 przyciski, ew. piąte drzwi musiałby wywędrować gdzieś wyżej jeżeli miałyby być każde oddzielnie.
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
14.05.2013 22:37
Dzięki, tak myślałem że po grupowane 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
15.05.2013 19:09
Sędzia Czesław napisał(a):
Nic nie rozumiem z tego pierwszego zdania. Poza tym ten autobus posiada 5 par drzwi.

Wiem, że pięć par ale te dwa obok policzyłem jako jedno, bo to dość kiepskie rozwiązanie przynajmniej dla mnie. A co do przycisków sugerowałem się tym, co napisał volferssj.
volferssj napisał(a):
Jeśli pogrupowane to bez pomyślunku. "1" otwiera dwoje, a "2" troje czy odwrotnie? IMO kicha 🙄 Czy aż tak trudno (i kosztownie) było zrobić 1,2 i 3 otwierane normalnie, a "4" otwiera II człon?

Z tego zrozumiałem, że 1 przycisk otwiera wszystkie drzwi w pierwszym członie.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl