Bombardier NGT8 #2061
«Poprzednie zdjęcie: Bombardier NGT8 #2057
Następne zdjęcie: Bombardier NGT8 #2064»
Bombardier NGT8 #2061
|
|
Ostatnie komentarze
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 10.05.2013 15:12 |
Te wagony wyglądają jak niedokończone. Pomalowali na niebiesko i zapomnieli o detalach.
|
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 10.05.2013 15:21 |
Niby jakich detalach? One chyba już od Bombardiera przyszły niebieskie.
|
|
Coffee Gość 10.05.2013 17:04 |
B4 napisał(a): Niby jakich detalach? Słupki okienne i panele dachowe. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 10.05.2013 17:20 |
Wyglądają JAKBY były niedokończone. Niezbyt udany schemat malowania, a raczej jego brak. Dawno to stwierdziłem, ale przy tym zdjęciu mnie jakoś znów uderzyło.
|
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 10.05.2013 17:55 |
Mi osobiście podoba się tak jak jest. Nie rozumiem idei robienie jakiś pasków/wzorków na pojazdach, które i tak za kilka lat pójdą w reklamy :/
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 10.05.2013 18:14 |
Nie mówię, że to jakiś dramat 😉 Ale może jakiś detal by trochę ożywił.
|
|
adekpabianice Użytkownik Komentarzy: 21 10.05.2013 18:56 |
Ja tam bym się cieszył że wgl są tramwaje niskopodłogowe.... a nie użalał się nad jakimś schematem malowania
|
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 10.05.2013 18:59 |
Na szczęście w Krakowie niska podłoga nie wywołuje euforii 🤣
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 10.05.2013 19:23 |
adekpabianice napisał(a): Ja tam bym się cieszył że wgl są tramwaje niskopodłogowe.... a nie użalał się nad jakimś schematem malowania Mało tego większość wagonów w Krakowie jest w 90% niebieska i nikt nie płacze... |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 10.05.2013 19:50 |
No właśnie, w 90%, a nie w 98%. I nie płaczę. Nie uważam tego nawet za istotne. Ale jeśli wypowiedziałem się o tym malowaniu, to się wypowiedziałem bo mam takie zdanie. Zresztą kilka osób, z którymi o tym rozmawiałem je podziela.
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 10.05.2013 21:37 |
Przyglądając się dzisiaj NGT8, zacząłem się zastanawiać, co by można zmienić w malowaniu, ale jakoś nie widzę oczywistych miejsc na czarne czy białe elementy. Malowanie jest ok, może jakiś artysta wymyśliłby coś bardziej polotliwego, ale większa szansa, że by to spartolił. 😛
Rozumiem, że ta dyskusja to czepianie się pierdół, no ale jak mamy fajny tramwaj, to można podczepiać się pierdół. 😛 |
|
bjasinski Użytkownik Komentarzy: 57 11.05.2013 00:59 |
Fajny, jak fajny.. Konstruktorzy i designerzy spartolili. O ile poprzednie bombki mają zespolone kabiny z konstrukcją, to NGT8 ze względu na kształt ma ją jako osobny element, przez co nie jeździ do tunelu i nie pojedzie na linii "50" (a najbardziej by tam odpowiadał). Gdyby doszło do wykolejenia w tunelu, to nie ma go jak wstawić, bowiem mocowanie kabiny do konstrukcji mogłoby nie wytrzymać i wóz by stracił mordkę. Taki manewr jak na zdjęciu nie przejdzie
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=32611&mode=search |
|
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 11.05.2013 01:09 |
bjasinski napisał(a): Fajny, jak fajny.. Konstruktorzy i designerzy spartolili. O ile poprzednie bombki mają zespolone kabiny z konstrukcją, to NGT8 ze względu na kształt ma ją jako osobny element, przez co nie jeździ do tunelu i nie pojedzie na linii "50" (a najbardziej by tam odpowiadał). Gdyby doszło do wykolejenia w tunelu, to nie ma go jak wstawić, bowiem mocowanie kabiny do konstrukcji mogłoby nie wytrzymać i wóz by stracił mordkę. Taki manewr jak na zdjęciu nie przejdzie http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=32611&mode=search Dziwne, bo wagon ma dopuszczenie do jazdy w tunelu. Nawet ostatnio były kierowania 14 przez tunel. |
|
bjasinski Użytkownik Komentarzy: 57 11.05.2013 01:37 |
thomas_ napisał(a): bjasinski napisał(a): Fajny, jak fajny.. Konstruktorzy i designerzy spartolili. O ile poprzednie bombki mają zespolone kabiny z konstrukcją, to NGT8 ze względu na kształt ma ją jako osobny element, przez co nie jeździ do tunelu i nie pojedzie na linii "50" (a najbardziej by tam odpowiadał). Gdyby doszło do wykolejenia w tunelu, to nie ma go jak wstawić, bowiem mocowanie kabiny do konstrukcji mogłoby nie wytrzymać i wóz by stracił mordkę. Taki manewr jak na zdjęciu nie przejdzie http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=32611&mode=search Dziwne, bo wagon ma dopuszczenie do jazdy w tunelu. Nawet ostatnio były kierowania 14 przez tunel. Ostatnio rozmawiałem z kolegami z Podgórza i mi powiedzieli, że jest obawa o takie wydarzenie i w związku z tym nie kieruje się do stałej obsługi liniowej w tunelu tych wagonów. Wiem, że kursowały w tunelu, ale co się będę kłócił? Ostatni raz jak się wykłócałem, że kumpel nie ma racji (chodziło o zakaz cofania na danej pętli), to piwo przegrałem, bo mi zdjęcie info z tablicy przyniósł i zonk. Ale ta nieścisłość mnie zaintrygowała, czuję że można piwko wygrać 😏 |
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 11.05.2013 01:43 |
bjasinski napisał(a): Fajny, jak fajny.. Konstruktorzy i designerzy spartolili. O ile poprzednie bombki mają zespolone kabiny z konstrukcją, to NGT8 ze względu na kształt ma ją jako osobny element, przez co nie jeździ do tunelu i nie pojedzie na linii "50" (a najbardziej by tam odpowiadał). Gdyby doszło do wykolejenia w tunelu, to nie ma go jak wstawić, bowiem mocowanie kabiny do konstrukcji mogłoby nie wytrzymać i wóz by stracił mordkę. Taki manewr jak na zdjęciu nie przejdzie http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=32611&mode=search Myślę, że gdyby było dokładnie tak jak napisałeś to śmiem wątpić czy by został w ogóle dopuszczony do ruchu. Moim zdaniem byłyby na pewno jakiś problemy zwłaszcza prawne bo w końcu każdemu tramwajowi, niezależnie czy ufok czy wiedeniec może się zdarzyć sytuacja podobna do tej na zdjęciu, które zalinkowałeś. Co prawda jest zawsze dźwig ale właśnie na owym linku z jakiegoś powodu(myślę, ze uzasadnionego) użyli innej metody. Opływowe kształty, kształtami ale czy motorniczemu na prawdę jest potrzebna aż tak duża przestrzeń? Jakoś w NGT6 jest normalna, tak jakby mu tą kabine logicznie zmniejszyć i nikt nie narzeka, tak samo drzwi. Wydaje mi się, ze te duże kabiny to wymysł MPK bo przy drzwiach dla motorniczego jest interkom, a przecież sam ze sobą gadać nie będzie 😉 |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 11.05.2013 02:26 |
bjasiński: Ciekawe co piszesz to, w takim razie powiedz mi po co wagon ma z przodu oznaczenia miejsc w których montuje się podnośniki? Na ozdobę?
|
|
bjasinski Użytkownik Komentarzy: 57 14.05.2013 02:25 |
Wniosek dla mnie z tego taki: nie wierz we wszystko co mówią "świeżaki".
|
|