Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Protram 405N» Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001
Następne zdjęcie: Protram 405N #4001»

Protram 405N #4001

Data zrobienia zdjęcia: 5 marca 2013 roku (wtorek)
Opis: Podczas naprawy na Dworcu Towarowym.
Słowa kluczowe: Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków Dworzec_Towarowy awaria
Data dodania zdjęcia: 07.03.2013 20:33, Wyświetleń: 3723, Pobrań: 67, Wielkość pliku: 251.8 KB
Dodał: Nowy05
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 1100D
Czas ekspozycji: 1/100 sec(s)
Wartość przysłony: F/10
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 05.03.2013 12:10:23
Długość ogniskowej: 44mm

Ostatnie komentarze

ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
07.03.2013 21:47
Ech, wiecznie coś... 😐
Offline ALBertalbertf at interia.pl
CzikiBryki69
Użytkownik

Komentarzy: 134
07.03.2013 22:24
Też go tam widziałem 🙂 Specjalnie podszedłem, ale jedyne foto jakie mam to to z komórki.
Offline CzikiBryki69
kuba141
Użytkownik

Komentarzy: 38
07.03.2013 22:59
Nie zapominajmy, że to prototyp i to w dodatku polski, więc ma prawo się psuć. 😉
Do kluczowych można dopisać "awaria".
Offline kuba141kuba.141 at wp.pl
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
08.03.2013 11:17
Polski czy nie, to tylko prototyp, a nie dopracowana wersja produkowana seryjnie.
Offline marcin3991
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
08.03.2013 12:49
... a są jakieś plany budowy kolejnych egzemplarzy 405Nkr?.
Offline TOMAS8112
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
08.03.2013 15:47
TOMAS8112 napisał(a):
... a są jakieś plany budowy kolejnych egzemplarzy 405Nkr?.
Raczej nie, bo MPK chyba nie przepada za tym wagonem.
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
08.03.2013 16:36
kuba141 napisał(a):
Nie zapominajmy, że to prototyp i to w dodatku polski, więc ma prawo się psuć. 😉 (...)


Dlatego mam nadzieję, że MPK nie będzie się już wrabiać w tak awaryjne prototypy.
Offline ALBertalbertf at interia.pl
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
08.03.2013 18:55
Prototyp nie prototyp, jednak jest to na bazie Konstala, i jest to ratowanie trupa. Im bardziej unowocześniony Konstal tym bardziej lubi się psuć.
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
08.03.2013 19:54
Debatowanie zza klawiatury... Po 1 skąd wiecie co w tym wagonie drzemie? Po 2 tyle on ma z konstala co Mercedes z Forda.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
gregg8
Użytkownik

Komentarzy: 54
09.03.2013 14:16
hejho7 napisał(a):
Raczej nie, bo MPK chyba nie przepada za tym wagonem.

Szkoda, najlepiej prezentujący się krakowski tramwaj. Nawet NGT8 nie robi takiego wrażenia. Jednak jak na konstrukcję opartą na 105 to trochę za drogi.
Offline gregg8
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
09.03.2013 14:50
Może długość robi wrażenie, ale w kwestii wyglądu oraz staranności wykonania jest daleko za konkurencją...
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
09.03.2013 18:47
hejho7 napisał(a):
staranności wykonania...

Czyli wychodzi na to że Protram odwalił fuszerę, bo jeśli ze starych 105 zostało tylko pudło, a reszta bebechów jest nowa, to coś widocznie jest nie teges. Chyba że to "choroba wieku dziecięcego" podobnie jak w przypadku Dreamlinerów 787. 😉
Swoją drogą , to dość sporo ich ten prototyp kosztował oprócz samego wagonu jeszcze dokumentacja, przekazanie praw autorskich Protramu dla MPK na budowę kolejnych egzemplarzy itp..
W tym przypadku jeśli by zrezygnowali z dalszej budowy tych pojazdów, to nie wiem czy w podobnej cenie nie kupiliby takiego nowego konstrukcyjnie wagonu o tej długości. Może NGT12 ? 🙄
Offline TOMAS8112
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
09.03.2013 23:29
A niektórzy ludzie we Wrocławiu gloryfikują 405NKr i śmią powiedzieć, że woleliby te wagony niż Skody 🤣
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/