Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Protram 405N» Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001
Następne zdjęcie: Protram 405N #4001»

Protram 405N #4001

Data zrobienia zdjęcia: 24 stycznia 2013 roku (czwartek)
Opis: Zimowa Aleja Solidarności.
Słowa kluczowe: Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków Al_Solidarności linia_4 zima 990px
Data dodania zdjęcia: 25.01.2013 01:58, Wyświetleń: 3382, Pobrań: 76, Wielkość pliku: 309.0 KB
Dodał: Dominiak
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3000
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 24.01.2013 13:51:27
Długość ogniskowej: 220mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
25.01.2013 09:43
Fajnie ci to wyszło 🙂
Offline Wypalacz Rafał
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
25.01.2013 10:44
jak pusto 😎
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
25.01.2013 13:18
Całkiem, całkiem 😉
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
25.01.2013 19:08
Ten tramwaj powinien mieć jakieś maskownice na te bebechy na dachu, w nowych bombardierach szpeja na dachu nie są aż tak widoczne, wystarczyło by jakieś osłony zrobić po bokach dla poprawy estetyki. Czy ktoś się orientuje czy projekt 405 będzie kontynuowany ?

PS Zdjęcie bardzo przyjemne dla oka.
Offline Kasztann44
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
26.01.2013 05:58
Kasztann44 napisał(a):
Czy ktoś się orientuje czy projekt 405 będzie kontynuowany ?

Z tego co słyszałem, to chyba raczej nie.
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
26.01.2013 12:47
A to w sumie szkoda, mogło by ich być więcej, tak z 10 by było OK, dobrze mi się podróżuje tym wozem.
Offline Kasztann44
aleks123
Użytkownik

Komentarzy: 44
26.01.2013 14:23
Wg. mnie jest to dobry wóz ,nawet lubię go bardziej niż NGT8. Szkoda tylko,że jest bardziej awaryjny.
Offline aleks123
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
26.01.2013 14:47
Kasztann44, może tak często się psuje, że nie warto zakładać?😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
26.01.2013 15:04
pilot1123 napisał(a):
Kasztann44, może tak często się psuje, że nie warto zakładać?😛


Hehehehe no na to nie wpadlem
😏
Offline Kasztann44
kasztan
Użytkownik

Komentarzy: 64
26.01.2013 15:55
Piękne zdjęcie.

Popraw datę! 😉
Offline kasztan
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
27.01.2013 20:34
Kasztann44 napisał(a):
A to w sumie szkoda, mogło by ich być więcej, tak z 10 by było OK, dobrze mi się podróżuje tym wozem.


Przydały by się na wszystkie brygady 4, bo jest on bardziej komfortowy niż 3*105Na
😐
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
27.01.2013 21:09
Nie jest bardziej komfortowy, przynajmniej dla większości pasażerów. Jest w nim za mało miejsc siedzących (chyba strasznie się powtarzam w tym względzie😁).
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Wiedeńczyk
Użytkownik

Komentarzy: 395
27.01.2013 21:59
pilot1123 napisał(a):
Nie jest bardziej komfortowy, przynajmniej dla większości pasażerów. Jest w nim za mało miejsc siedzących (chyba strasznie się powtarzam w tym względzie😁).

Owszem, miejsc za dużo nie ma, ale czy częściowo niska podłoga, asynchroniczny napęd, klimatyzacja, szczelne drzwi nie wliczają się już w komfort? 😛
Offline Wiedeńczyk
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
27.01.2013 22:27
Asynchroniczny napęd aż tak wiele nie zmienia. Co do klimy i szczelności to przyznam rację, w 105 straszliwie wieje zimą.

Edit: swoją drogą MPK nie mogłoby im zrobić takiego remontu jak w E1? Przecież pojeżdżą jeszcze trochę, a wymiana okien na szczelniejsze poprawiła by komfort jazdy zimą dość znacząco.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
27.01.2013 22:34
A są na to pieniądze? Wolę już żeby porządnie zrobili Wiednia czy GT8S które sobie trochę jeszcze u nas pojeździ, a nie wkładali kasę w jeżdżące skarbonki. Tym bardziej że los ponad 100 wagonów jest niepewien. Stopiątkom wykonywali NG do 2011 roku i większość z wozów które jeżdżą do tej pory jest w naprawdę nienagannym stanie 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl