Strona główna» Komunikacja na Świecie» Austria» Wiedeń» Siemens ULF A1 #77

Siemens ULF A1 #77

«Poprzednie zdjęcie: E1 #4824+?
Następne zdjęcie: E1 #4731+1233»

Siemens ULF A1 #77

Data zrobienia zdjęcia: 8 maja 2011 roku (niedziela)
Opis: Wiedeń, Siemens opuszcza pętle przy Westbahnhof.
Słowa kluczowe: Siemens ULF_A1 #77 WL_Wien Wiener_Linien Wiedeń Austria linia_52 Westbahnhof Neubaugürtel
Data dodania zdjęcia: 20.01.2013 14:23, Wyświetleń: 2195, Pobrań: 34, Wielkość pliku: 302.2 KB
Dodał: Szymon Mrowiec
IPTC Info
Date created: 08.05.2011
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 08.05.2011 09:35:02
Długość ogniskowej: 55mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.01.2013 17:36
... Za 30 lat w Krakowie...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
21.01.2013 18:40
Wątpię, trochę zbyt nietypowy tramwaj i jeśli mieli by coś do nas sprowadzać to raczej coś w stylu NGT8DD.
Drugą kwestią jest to, czy zachód będzie się tak chętnie chciał pozbyć tramwajów niskopodłogowych. To, że sprowadzaliśmy my od nich tyle szrotu było spowodowane tym, że zmieniali tabor na niskopodłogowy. Teraz w kwestii niskiej podłogi raczej nic nie zrewolucjonizują, więc zamiast kupować nowe mogą je tylko zmodernizować i tramwaj będzie prawie jak nowy.
Offline Łukasz W.
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
21.01.2013 19:44
Ciekawe, czy te ich śmieszne pseudowózki wytrzymają tyle lat.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
21.01.2013 21:06
Właśnie dla np. mnie to jest lepsze rozwiązanie bo zajmują mniej miejsca.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Coffee
Gość

21.01.2013 21:38
Dominiak napisał(a):
Właśnie dla np. mnie to jest lepsze rozwiązanie bo zajmują mniej miejsca.

Chyba na podłodze. Bo przeguby są zawężone do minimum...
 
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
23.01.2013 02:38
Tacy jesteście pewni, że za 30 lat nie trafią do Krakowa? Jeszcze zdążycie do tego czasu 20 razy zmienić zdanie 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
23.01.2013 11:52
Ja po prostu się zastanawiam, czy ta aluminiowa(?) rama łącząca koła, wytrzyma tyle czasu. ULFy są dość skomplikowane, a tramwaje jeżdżące po 50 lat to proste, wręcz "toporne" maszyny z mocnymi, stalowymi wózkami. Przypominam problemy Siemensa z pękającymi Combino.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.01.2013 12:43
No i może właśnie dla tego się będą chcieli ich pozbywać, zamiast remontować. Nam sprzedadzą tanio, pozbywając się problemu a my sobie już będziemy jakoś skręcać, spawać i łatać.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com