Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089
«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089
Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089
|
|
Ostatnie komentarze
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 03.01.2013 16:39 |
Jak się sprawuje? Bateria mu nie padnie w trasie? 😛
|
|
Wiedeńczyk Użytkownik Komentarzy: 395 03.01.2013 17:30 |
Wady tego autobusu:
-jest bardzo krótki -stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne) -częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi -maksymalnie rozwija 50km/h, co jest śmieszne, szczególnie na linii pospiesznej. Cóż, technologię trzeba dopracować... |
|
vear Administrator Komentarzy: 2461 03.01.2013 17:32 |
Akurat w przypadku linii 537 nigdy i nigdzie nie ma możliwości przekroczenia 50 km/h.
|
|
fagatek Użytkownik Komentarzy: 150 03.01.2013 17:39 |
Wiedeńczyk napisał(a): -częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi a z czego ma być wykonany, z papieru? on przecież musi sprostać wymogą bezpieczeństwa, a żeby mógł przejechać te 100 km musi być lekki. |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 03.01.2013 18:13 |
Wiedeńczyk napisał(a): Wady tego autobusu: -jest bardzo krótki -stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne) Jest krótki bo jest i już, nie ma co roztrząsać. To nie są stare wyświetlacze, tylko są energooszczędne w przeciwieństwie do zwykłych diodowych, a tu oszczędzanie prądu jest ważne. |
|
MaraS Użytkownik Komentarzy: 324 03.01.2013 18:31 |
Fajna mała popierdółka 😁
Imho jak na razie są jeszcze za słabe baterie, lepszym rozwiązaniem jest autobus hybrydowy |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 03.01.2013 18:40 |
Wiedeńczyk napisał(a): Wady tego autobusu: -jest bardzo krótki -stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne) -częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi -maksymalnie rozwija 50km/h, co jest śmieszne, szczególnie na linii pospiesznej. Cóż, technologię trzeba dopracować... -Czy jak jedziesz Libero to też mówisz że jest bardzo krótki? To nie wada autobusu, tylko taki został specjalnie wyprodukowany. -Tak jak Dominik mówił, one nie są stare. Po prostu nie zużywają prądu w momencie kiedy jest wyłączone podświetlenie i napisy się nie zmieniają, np. Poznań do tej pory zamawia wozy z mozaikami. -Włókno węglowe nie koroduje i jest wytrzymalsze od stali i aluminium. - "537" to linia przyśpieszona a nie pośpieszna, i najwięcej czasu zyskuje na omijaniu przystanków a nie na V-max. Z resztą, w terenie zabudowanym w centrum miasta i tak ograniczenie wynosi 50 km/h jeśli znaki nie mówią inaczej, a autobus tej długości i o tym rodzaju napędu na razie jest przewidziany na tego typu uliczki. |
|
Jasiek1993krk Użytkownik Komentarzy: 1288 03.01.2013 19:51 |
Czatowiec: Nawet, jeżeli znaki mówią inaczej to i tak według przepisów takim autobusem w godzinach od 5 do 23 możesz jechać maksymalnie 50 km/h a od 23 do 5 60 km/h.
|
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 03.01.2013 20:33 |
Wiadomo ile u nas zabawi?
|
|
Creative Użytkownik Komentarzy: 564 03.01.2013 20:35 |
Jasiek1993krk napisał(a): takim autobusem Przepisy mówią o autobusach elektrycznych? ALBert napisał(a): Wiadomo ile u nas zabawi? Do 13 stycznia |
|
fagatek Użytkownik Komentarzy: 150 03.01.2013 20:45 |
wydaje mi się, że chodzi mu o tonaż, ale nie jestem pewien czy takie przepisy istnieją.
|
|
ALBert Użytkownik Komentarzy: 547 03.01.2013 20:52 |
Dziękuję, w takim razie trzeba się sprężać z robieniem zdjęć 🙂
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 03.01.2013 21:01 |
Podczas każdych testów ktoś musi po narzekać, tak z zasady chociażby 😉
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 03.01.2013 21:36 |
Oczywiście, świat nie rozwijałby się bez narzekania 😁
Na linie miejskie jest za krotki, na podmiejskie ma za mały zasięg. |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 03.01.2013 21:54 |
Patrzycie przez pryzmat aglomeracji Krakowskiej. Są miasta w Polsce i na świecie gdzie taki wozik pasuje.
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 03.01.2013 22:02 |
pilot1123 napisał(a): Na linie miejskie jest za krotki, na podmiejskie ma za mały zasięg. Skoro vero się sprawdza również na niektórych liniach w mieście, to dlaczego ten wóz miałby się nie sprawdzić pod względem pojemności....? |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 04.01.2013 00:50 |
W takim na przykład Rzymie, są linie obsługiwane taborem elektrycznym. W Paryżu podobnie, tylko tam pojazdy są większe. Wspólny jest natomiast charakter linii, na których jeżdżą elektryczne pojazdy. Ciasne centra, wąskie uliczki. Nikt nie używa takich autobusów na liniach aglomeracyjnych. Silniki elektryczne świetnie się sprawdzają przy małych prędkościach i częstym ruszaniu.
Gdyby w Krakowie była jakaś linia na przykład ulicą Grodzką, byłby to idealny pojazd na tą właśnie linię. |
|
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 04.01.2013 17:09 |
Ciekawy wóz, wnętrze mega 🙂
|
|
Piti Użytkownik Komentarzy: 46 05.01.2013 14:27 |
No właśnie, zdjęcia wnętrza ktoś przypadkiem nie ma? 😉 Niestety chyba nie będę miał czasu na niego polować a chciałbym zobaczyć jak w środku wygląda.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 05.01.2013 14:48 |
Piti napisał(a): No właśnie, zdjęcia wnętrza ktoś przypadkiem nie ma? 😉 Niestety chyba nie będę miał czasu na niego polować a chciałbym zobaczyć jak w środku wygląda. http://test.phototrans.eu/14,565207,0,Solaris_Urbino_8_9_LE_electric_PZ_778AU.html http://test.phototrans.eu/14,566189,0,Solaris_Urbino_8_9_LE_electric_PZ_778AU.html |
|
Piti Użytkownik Komentarzy: 46 06.01.2013 13:56 |
Dzięki 🙂
|
|