Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy testowe» Solaris Urbino 8.9LE electric» Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089

Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089

Solaris Urbino 8.9LE Electric #DU089

Data zrobienia zdjęcia: 3 stycznia 2013 roku (czwartek)
Opis: Zajezdnia Wola Duchacka. Prezentacja testowego Solarisa o napędzie elektrycznym.
Autobus kursuje na linii 537.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_8.9LE Electric #DU089 Solaris_Bus&Coach MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Wola_Duchacka autobusy_testowe
Data dodania zdjęcia: 03.01.2013 16:31, Wyświetleń: 3674, Pobrań: 41, Wielkość pliku: 332.6 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Headline: Autobus elektryczny marki Solaris
Byline: Tomasz Bielecki
Object name: Solaris Urbino 8.9LE Electric
Date created: 03.01.2013
Keywords: autobus, elektryczny, Solaris, Urbino, 8.9LE, Electric, MPK, Kraków, testy
Copyright Notice: ©2013 Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 1000
Data utworzenia: 03.01.2013 13:51:23
Długość ogniskowej: 17mm

Ostatnie komentarze

pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
03.01.2013 16:39
Jak się sprawuje? Bateria mu nie padnie w trasie? 😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Wiedeńczyk
Użytkownik

Komentarzy: 395
03.01.2013 17:30
Wady tego autobusu:
-jest bardzo krótki
-stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne)
-częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi
-maksymalnie rozwija 50km/h, co jest śmieszne, szczególnie na linii pospiesznej.
Cóż, technologię trzeba dopracować...
Offline Wiedeńczyk
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
03.01.2013 17:32
Akurat w przypadku linii 537 nigdy i nigdzie nie ma możliwości przekroczenia 50 km/h.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
03.01.2013 17:39
Wiedeńczyk napisał(a):

-częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi

a z czego ma być wykonany, z papieru? on przecież musi sprostać wymogą bezpieczeństwa, a żeby mógł przejechać te 100 km musi być lekki.
Offline fagatek
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
03.01.2013 18:13
Wiedeńczyk napisał(a):
Wady tego autobusu:
-jest bardzo krótki
-stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne)

Jest krótki bo jest i już, nie ma co roztrząsać. To nie są stare wyświetlacze, tylko są energooszczędne w przeciwieństwie do zwykłych diodowych, a tu oszczędzanie prądu jest ważne.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
03.01.2013 18:31
Fajna mała popierdółka 😁
Imho jak na razie są jeszcze za słabe baterie, lepszym rozwiązaniem jest autobus hybrydowy
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
03.01.2013 18:40
Wiedeńczyk napisał(a):
Wady tego autobusu:
-jest bardzo krótki
-stare, zielone wyświetlacze (to mało istotne)
-częściowo wykonany z włókna węglowego=cholernie drogi
-maksymalnie rozwija 50km/h, co jest śmieszne, szczególnie na linii pospiesznej.
Cóż, technologię trzeba dopracować...

-Czy jak jedziesz Libero to też mówisz że jest bardzo krótki? To nie wada autobusu, tylko taki został specjalnie wyprodukowany.
-Tak jak Dominik mówił, one nie są stare. Po prostu nie zużywają prądu w momencie kiedy jest wyłączone podświetlenie i napisy się nie zmieniają, np. Poznań do tej pory zamawia wozy z mozaikami.
-Włókno węglowe nie koroduje i jest wytrzymalsze od stali i aluminium.
- "537" to linia przyśpieszona a nie pośpieszna, i najwięcej czasu zyskuje na omijaniu przystanków a nie na V-max. Z resztą, w terenie zabudowanym w centrum miasta i tak ograniczenie wynosi 50 km/h jeśli znaki nie mówią inaczej, a autobus tej długości i o tym rodzaju napędu na razie jest przewidziany na tego typu uliczki.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
03.01.2013 19:51
Czatowiec: Nawet, jeżeli znaki mówią inaczej to i tak według przepisów takim autobusem w godzinach od 5 do 23 możesz jechać maksymalnie 50 km/h a od 23 do 5 60 km/h.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
03.01.2013 20:33
Wiadomo ile u nas zabawi?
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
03.01.2013 20:35
Jasiek1993krk napisał(a):
takim autobusem

Przepisy mówią o autobusach elektrycznych?
ALBert napisał(a):
Wiadomo ile u nas zabawi?

Do 13 stycznia
Offline Creative
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
03.01.2013 20:45
wydaje mi się, że chodzi mu o tonaż, ale nie jestem pewien czy takie przepisy istnieją.
Offline fagatek
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
03.01.2013 20:52
Dziękuję, w takim razie trzeba się sprężać z robieniem zdjęć 🙂
Offline ALBertalbertf at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
03.01.2013 21:01
Podczas każdych testów ktoś musi po narzekać, tak z zasady chociażby 😉
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
03.01.2013 21:36
Oczywiście, świat nie rozwijałby się bez narzekania 😁
Na linie miejskie jest za krotki, na podmiejskie ma za mały zasięg.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
03.01.2013 21:54
Patrzycie przez pryzmat aglomeracji Krakowskiej. Są miasta w Polsce i na świecie gdzie taki wozik pasuje.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.01.2013 22:02
pilot1123 napisał(a):
Na linie miejskie jest za krotki, na podmiejskie ma za mały zasięg.

Skoro vero się sprawdza również na niektórych liniach w mieście, to dlaczego ten wóz miałby się nie sprawdzić pod względem pojemności....?
Offline szubak
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.01.2013 00:50
W takim na przykład Rzymie, są linie obsługiwane taborem elektrycznym. W Paryżu podobnie, tylko tam pojazdy są większe. Wspólny jest natomiast charakter linii, na których jeżdżą elektryczne pojazdy. Ciasne centra, wąskie uliczki. Nikt nie używa takich autobusów na liniach aglomeracyjnych. Silniki elektryczne świetnie się sprawdzają przy małych prędkościach i częstym ruszaniu.
Gdyby w Krakowie była jakaś linia na przykład ulicą Grodzką, byłby to idealny pojazd na tą właśnie linię.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
04.01.2013 17:09
Ciekawy wóz, wnętrze mega 🙂
Offline Kasztann44
Piti
Użytkownik

Komentarzy: 46
05.01.2013 14:27
No właśnie, zdjęcia wnętrza ktoś przypadkiem nie ma? 😉 Niestety chyba nie będę miał czasu na niego polować a chciałbym zobaczyć jak w środku wygląda.
Offline Piti
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.01.2013 14:48
Piti napisał(a):
No właśnie, zdjęcia wnętrza ktoś przypadkiem nie ma? 😉 Niestety chyba nie będę miał czasu na niego polować a chciałbym zobaczyć jak w środku wygląda.


http://test.phototrans.eu/14,565207,0,Solaris_Urbino_8_9_LE_electric_PZ_778AU.html

http://test.phototrans.eu/14,566189,0,Solaris_Urbino_8_9_LE_electric_PZ_778AU.html
Offline Wypalacz Rafał
Piti
Użytkownik

Komentarzy: 46
06.01.2013 13:56
Dzięki 🙂
Offline Piti