Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3016

EU8N #3016

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3029
Następne zdjęcie: EU8N #3025»

EU8N #3016

Data zrobienia zdjęcia: 7 października 2012 roku (niedziela)
Opis: Kraków - Plac Centralny.
Słowa kluczowe: EU8N #3016 linia_64 MPK_Kraków Kraków Plac_Centralny Nowa_Huta linie_nocne
Data dodania zdjęcia: 06.11.2012 11:47, Wyświetleń: 2628, Pobrań: 17, Wielkość pliku: 244.4 KB
Dodał: Dioniz
IPTC Info
Date created: 07.10.2012
Byline: Picasa
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D40
Data utworzenia: 07.10.2012 01:55:01
Czas ekspozycji: 4 sec(s)
Wartość przysłony: F/11
Wartość ISO: 200
Długość ogniskowej: 31mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
06.11.2012 15:51
Fajnie się jeździ na nockach czy lepiej w dzień ? 🙂
Offline Sudi
Wojtas83
Użytkownik

Komentarzy: 611
06.11.2012 16:22
Tłumy widzę walą drzwiami i oknami 😁
Offline Wojtas83
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
06.11.2012 16:40
Przecież to jest przejazd między przystankiem końcowym a początkowym. 😛
A tak poważnie, to mam coraz większe wątpliwości, czy uruchamianie nocnych tramwajów to był dobry pomysł. Zwłaszcza, że prace na jednym odcinku trasy powodują konieczność zawieszenia linii i uruchomienia po jej trasie autobusu (który jest tańszy i na co dzień chyba wystarczający).
Offline Słońce
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
06.11.2012 16:50
Według moich obserwacji, a nocnymi jeżdżę często, autobusy nie były takie wystarczające. Wielokrotnie jeździłem '904' na odcinku południowym na glonojada i to szczególnie w dzień powszedni, kiedy kursowały 12-metrowce. Gdyby dać przeguby przez cały tydzień to już by pewnie wtedy wystarczyło. Inna sprawa, że EU8N są za długie. Wystarczyłyby GT6, które i tak kasują więc dewastacja nie byłaby taka straszna. Ale cóż, monitoring.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 801
06.11.2012 16:53
Tylko czy nie lepiej było po prostu zwiększyć częstotliwość danych linii autobusów nocnych ?
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.11.2012 17:07
@Sędzia - pojeździj 64, tam w weekendy EU mają "umiarkowanego glonojada".
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
06.11.2012 17:23
Bardziej chodzi mi o dni powszednie. W weekendy EU8N są spoko.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.11.2012 17:30
A w dni powszednie to masz rację. Tylko nie opłaca im się montować do GT6 kamer, a po aferze z Płaszowiakiem i metalową rurką to już nigdy nie należy się spodziewać wozu bez kamer na nocce.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
06.11.2012 18:00
czatowiec napisał(a):
(...) a po aferze z Płaszowiakiem i metalową rurką to już nigdy nie należy się spodziewać wozu bez kamer na nocce.

Jakiej aferze, bo o niczym nie słyszałem. Mógłby ktoś jakiegoś linka dać albo przybliżyć tą historię? 🙂
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
06.11.2012 18:36
Offline thomas_
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
06.11.2012 19:02
To może po prostu w tygodniu wystarczyłyby "64" i "69" co godzinę a co 30 minut tylko pt/sb i sb/nd? 🙄
Offline Słońce
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.11.2012 19:18
Niewarto cofać się w rozwoju. Nie mówię o Warszawie, ale nawet w Poznaniu wszystkie nocki łącznie z tramwajem jeżdżą co 30 minut... Ale cóż, Kraków miasto kultury... I nie warto mówić o tym że "nie ma kasy na utrzymanie tramwajów", bo komunikacja nocna to bardzo mały ułamek wszystkich kosztów KM porównując do dziennej.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
06.11.2012 19:30
@thomas_ dzięki za link, nie słyszałem o tym
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Wojtas83
Użytkownik

Komentarzy: 611
06.11.2012 19:48
Przez nocki brakuje wozów na dniówki... 😐 Jutro mam wiedeńca na 20... makabra...
Offline Wojtas83
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
06.11.2012 20:11
Wiedeńce na "20" to akurat lądują, bo są odzyskane z "14", z kolei EU8N z "20" idą na "3".
Offline Słońce
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
06.11.2012 21:43
Wojtas83 napisał(a):
Przez nocki brakuje wozów na dniówki... 😐 Jutro mam wiedeńca na 20... makabra...

Już Ci współczuje jak po reformie dostaniesz Wiednia na 21, czy też na 52 dwu godzinnym kołkiem i 5 minutową przerwą na Ruczaju. 😁
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
gregg8
Użytkownik

Komentarzy: 54
06.11.2012 21:57
Tramwaje nocne to jedyny sensowny pomysł ZIKITu ostatnio.
Offline gregg8
Coffee
Gość

07.11.2012 01:04
gregg8 napisał(a):
Tramwaje nocne to jedyny sensowny pomysł ZIKITu ostatnio.

Tak, trochę nie bardzo. Zwłaszcza, że za cenę "64" i "69", można było zrobić nocne autobusy z częstotliwością 30 minut. A i przy wszelakich naprawach awaryjnych (jak ostatnio) nie było by ceregieli jak "64 za tramwaj". Co to w ogóle miało być? ZIKiTowi 7xx zabrakło czy szukają wolnego przedziału dla nocnych linii zastępczych?!
 
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 801
07.11.2012 01:59
Coffee napisał(a):
A i przy wszelakich naprawach awaryjnych (jak ostatnio) nie było by ceregieli jak "64 za tramwaj". Co to w ogóle miało być? ZIKiTowi 7xx zabrakło czy szukają wolnego przedziału dla nocnych linii zastępczych?!
U nas było lepiej - czasem jak tramwaj nie mógł dojechać na daną pętlę, a tramwajowy awaryjny nocny kursował za inny tramwaj, to podjeżdżało takie coś: http://transportnews.tk/galeria/foto1616.htm otablicowane jak tramwaj, jadący po tej samej trasie, co tramwaj danej linii, zaś jak podjeżdżał na przystanek to kierowca trąbił, żeby pasażerowie przeszli na przystanek autobusowy 😉

Jak były remonty, to czasem jedna linia nocna rozbijała się na kilka części, z czego większość z nich stawało się muchowozami: http://transportnews.tk/galeria/foto1098.htm i http://transportnews.tk/galeria/foto1313.htm

Ale czasem przy okazji pojawiały się ciekawe zestawienia składów: http://transportnews.tk/galeria/foto1084.htm 😉 Ale klasykiem były wyjeżdżające regularnie na ostatnie dzienne kursy dwukierunkowe stodwójki, które potem przejmowały zadanie awaryjnego nocnego 🙂 http://phototrans.pl/14,431381,0,Konstal_102Na_G_089.html
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
07.11.2012 07:00
Coffee napisał(a):
Tak, trochę nie bardzo. Zwłaszcza, że za cenę "64" i "69", można było zrobić nocne autobusy z częstotliwością 30 minut. A i przy wszelakich naprawach awaryjnych (jak ostatnio) nie było by ceregieli jak "64 za tramwaj". Co to w ogóle miało być? ZIKiTowi 7xx zabrakło czy szukają wolnego przedziału dla nocnych linii zastępczych?!

7xx nie pasują bo to linie dzienne.Jest więcej problemów na głowie niż szukanie numerków. Zanim oddali Limanowskiego to miało jeździć 669, po czym uznali że zwykłe 69 będzie bardziej klarowne. W Łodzi się robi tak samo na liniach podmiejskich (w tym nocnej 46). To też ułatwia sprawę, bo jak trasa jest identyczna tylko zmienia się rodzaj trakcji to np. nie trzeba zmieniać rozkładów jazdy, tylko kierowcy wykonują kursy wg. rozkładów tramwajowych.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Coffee
Gość

07.11.2012 11:53
Ale tu nawet nie chodzi o numer linii, bo to pestka. Chodzi, że który poważny i szanujący się organizator transportu miejskiego nie trzyma się własnych reguł i odstawia takie jaja?

Poza tym, w czym jest gorszy pasażer komunikacji dziennej od pasażera komunikacji nocnej, że ten musi mieć inaczej?
 
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
07.11.2012 11:58
Jakie jaja? Przecież dla 99,9% pasażerów, jak przyjedzie na przystanek autobus '64', od razu będzie wiadomo, gdzie to jedzie. W odróżnieniu od takiego '764'... Na prawdę, jest więcej problemów KZ w tym mieście, niż utrudnianie pasażerom życia w imię jedynie słusznej numeracji 😛
Offline szubak