Widzę, że te tramwaje można spokojnie fotografować w ruchu bez obawy o czytelność wyświetlacza na zdjęciu. Napis bardzo wyraźny nawet przy 1/500 - no, no!
Dziś są cztery brygady z Podgórza (NGT8) i trzy z Huty (E1+c3). Za to, na "9" są dwa składy z Podgórza (brygady, które przejęły od "14" łączenia z "22" ).
Przecież na 14 długo nie pobędą .. Na 50 nie puszczą bo boją się że im się rozkraczy w tunelu ,a mechanicy mpk nie są jeszcze zbyt dobrze przeszkoleni .Daję jakiś tydzień może dwa że jeszcze pojeżdzą na 14 😉
Przecież na 14 długo nie pobędą .. Na 50 nie puszczą bo boją się że im się rozkraczy w tunelu ,a mechanicy mpk nie są jeszcze zbyt dobrze przeszkoleni .Daję jakiś tydzień może dwa że jeszcze pojeżdzą na 14 😉
Zawsze mogli puścić go na linię, która nie przebiega tunelem a jednak prowadzi przez bardziej "poprawne politycznie" rejony, np. "3" czy "8".
(...)Na 50 nie puszczą bo boją się że im się rozkraczy w tunelu ,a mechanicy mpk nie są jeszcze zbyt dobrze przeszkoleni...
Jak się rozkraczy w tunelu, to niech go pierwsze lepsze coś, co będzie za nim jechać zepchnie i tyle. Poza tym, żeby się rozkraczył musi mieć jakiś powód, bo sam z siebie się nie rozkraczy 😈
@B4 rozmawiałem na ten temat z jednym z motorniczych który prowadził wczoraj NGT8 i to jego słowa 😉
PS. A poza tym w każdej chwili może się rozkraczyć,np wczoraj była głupia usterka ponieważ podczerwien w #2051 był źle zamontowany i praktycznie motorniczy musiał cały czas ręcznie zmieniać zwrotnicę ,a druga w tym samym to taka ze pani kupiła sobie bilet za 1,60 zł a wydrukowało jej 15-minutowy 😉,niby głupie usterki ,ale jednak zawsze coś się może zdarzyć(oczywiście odpukać w niemalowane ) 😁
@aleks123 1. Z tą podczerwienią to chyba już zrobili i wiedzą jak ją montować w następnych.
2. Problem z biletami to usterka biletomatu a nie tramwaju 😉
@olek No trudno, mają jeszcze niedociągnięcia, ale to nie znaczy, żeby nie dawać ich na 50. Niech na wypadek awarii na Krowodrzy Górce i Kurdwanowie(jeżeli jest tam żeberko, bo nie pamiętam) zrobią rezerwy z NGT6 a jakby się całkiem skiepścił jakiś to ak jak wyżej napisałem, niech go coś zepchnie i tyle. Ja nie widzę problemu 🙂
@Dominiak Z jednej strony tak, ale na 50 w godzinach szczytu zawsze jest masakryczny tłok i uważam, że bardziej pojemny tabor powinien wylądować na niej w pierwszej kolejności 😉
Spokojnie, nie przeżywacie. Do listopada wejdą może max. 2-3 wagony, a od 15.11 50 macie co 5 minut (+ 3 obsługiwana uffami), więc tam na pewno nie będzie NGT8.