Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Remont torowiska w ulicach Limanowskiego i Wielickiej 2012-08-15

Remont torowiska w ulicach Limanowskiego i Wielickiej 2012-08-15

«Poprzednie zdjęcie: Remont torowiska w ulicach Limanowskiego i Wielickiej 2012-08-15
Następne zdjęcie: Remont torowiska w ulicach Limanowskiego i Wielickiej 2012-08-09»

Remont torowiska w ulicach Limanowskiego i Wielickiej 2012-08-15

Data zrobienia zdjęcia: 15 sierpnia 2012 roku (środa)
Opis: Nowe płyty monolityczne od dotychczas leżących odróżnia brak metalowych "rynienek" na szyny - mocowanie też chyba będzie inne niż do tej pory?
Słowa kluczowe: Kraków Limanowskiego remont torowisko
Data dodania zdjęcia: 15.08.2012 23:36, Wyświetleń: 2437, Pobrań: 28, Wielkość pliku: 253.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 15.08.2012 10:25:18
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
15.08.2012 23:42
Na ile będą te płyty liczone?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
16.08.2012 08:37
Przeklejam swój post z trambusa w nadziei na odpowiedź kogoś zorientowanego 😉

Cytat:
Ja mam w tym momencie kilka wątpliwości:
1) Dlaczego ZIKiT nas okłamał? Przed remontem zapowiadano (co ochoczo powtarzali niektórzy użytkownicy tego forum), że torowisko będzie wykonane w zupełnie innej technologii, a tymczasem widzimy znów płyty węgierskie. Nie twierdzę, że to jest złe rozwiązanie, ale dlaczego nikt nie poda publicznie właściwego uzasadnienia tej decyzji? Bo na razie widzę tylko krętactwo, co budzi moje podejrzenia, że coś może być nie tak.
2) Czy w ogóle będzie przebudowywane skrzyżowanie z Powstańców Wielkopolskich? Jeśli tak, to kiedy?
3) Miała być modernizowana przy okazji infrastruktura podziemna - czy to jest robione? Z dostępnych w necie zdjęć to raczej nie wynika.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
16.08.2012 10:06
Podobno to są inne płyty niż węgierskie, tej samej technologii co zastosowane na przejazdach przez torowisko w trasach na Ruczaj i Płaszów -- choć ja tam nie widzę prawie różnicy. W sumie to dobrze że zastosowali takie prefabrykaty, bo gdyby to było zwykłe torowisko w asfalcie to na tak długim odcinku nawierzchnia by szybko się wyeksploatowała, a do tego w przyszłości byłby problem z wymianą szyn 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
16.08.2012 10:37
@kuba203: Jeżeli interesuje Cie odpowiedź na te pytania to jako obywatel/podatnik/wyborca masz prawo uzyskać na nie odpowiedź.
W formie pisemnej przedstawiasz je na centralnej i... w ciągu 30 dni odpowiedź się należy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
16.08.2012 15:41
O ile dobrze pamiętam to o innej technologii była mowa jedynie w przypadku przejazdu na pobocze w rejonie cmentarza Podgórskiego. No i fakt - tam skuli starą płytę a nowa jest położona niżej.
Offline Wypalacz Rafał