Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» 5-170/191» 191-952

191-952

«Poprzednie zdjęcie: 191-952
Następne zdjęcie: 191-952»

191-952

Data zrobienia zdjęcia: 8 maja 2012 roku (wtorek)
Opis: |Szlak Miechów - Słomniki| Vectron z pociągiem TLK 13101 "Brzechwa" z Warszawy Wschodniej do Przemyśla Głównego za chwilę minie przystanek osobowy Szczepanowice po torze niewłaściwym. Gdyby pojechał nieco później...
Słowa kluczowe: 191 191-952 5_170 5_170-021 Siemens Vectron PKP_IC Szczepanowice D29-8 TLK
Data dodania zdjęcia: 15.05.2012 23:04, Wyświetleń: 2280, Pobrań: 24, Wielkość pliku: 252.7 KB
Dodał: akselmen
IPTC Info
Byline: unknown
Date created: 08.05.2012
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 08.05.2012 08:34:08
Długość ogniskowej: 81mm

Ostatnie komentarze

Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
16.05.2012 15:17
O prawidłowym oświetleniu maszyny można zapomnieć. Mówią, że podobna była przyczyna zderzenia pod Szczekocinami.
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
16.05.2012 15:23
Jest prawidłowo oświetlony.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
16.05.2012 16:41
Podobno miało być jedno światło białe i jedno czerowone na wszystkich liniach, także tych z blokadą z semaforami odstępowymi.
Online Sudi
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
16.05.2012 16:54
Podobno to rozdają samochody na Placu Czerwonym...
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
16.05.2012 22:14
Zamiast wymiatać sarkazmem to byś wytłumaczył...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
17.05.2012 05:59
No ale co tu tłumaczyć? Po katastrofie chyba we wszystkich mediach tłumaczono kiedy zmienia sie osygnalizowanie czoła. Pociąg jadący torem lewym na przystosowanej blokadzie nie zmienia oświetlenia. A zalecenia to tylko zalecenia, a nie zmiana przepisów.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
17.05.2012 07:10
Swoją drogą, to oświetlenie cokolwiek by maszyniście dało? Wydaje mi się, że w ciągu dnia czerwone światło z daleka równie dobrze wyglądać może jak efekt spalonej żarówki białego reflektora, zaś w nocy całkowicie przyćmią je pozostałe dwa - zauważyć tego zawczasu się nie da, zwłaszcza przy prędkościach rzędu 100 km/h i większych...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
17.05.2012 07:49
Pc2 widoczny jest dopiero z ok 300-400 m., a w przypadku świateł niezblindowanych jest jeszcze gorzej. Więc nie wiem, czy miałoby to jakiś wpływ na zdarzenie...
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.05.2012 00:24
Zdarzenie pewnie by zaistniało, ale gdyby zaczęli hamować powiedzmy 5s wcześniej to prędkość przy zderzeniu była by trochę mniejsza.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
18.05.2012 11:36
5 sek. w przypadku hamulca kolejowego niewiele zmienia. W sam raz, żeby przesterować zawory w hamowanie i rozpocząć napełnianie cylindrów - wielkiego spadku prędkości by z tego nie było. 😲
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.05.2012 11:50
Wielkiego nie, ale może 5 albo 10km/h wypadkowej.
A mniejsza prędkość to mniejsza siła. Więc może i o kilka ofiar mniej.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
18.05.2012 13:56
Zmniejszyłoby czy nie, światła nie uchroniłyby przed katastrofą
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000