Protram 405N #4001
«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001
Następne zdjęcie: Protram 405N #4001»

Protram 405N #4001
Data zrobienia zdjęcia: | 6 marca 2012 roku (wtorek) |
Opis: | Wiadukty. |
Słowa kluczowe: | Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków Wiadukty W1 405NMPK |
Data dodania zdjęcia: 06.03.2012 15:57, Wyświetleń: 5979, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 314.1 KB | |
Dodał: | thomas_ |
Ostatnie komentarze
kitrak Użytkownik Komentarzy: 60 06.03.2012 16:25 |
Blacha coś nierówna... albo szpachla nierówno położona. 😛
|
|
![]() ![]() |
||
Silkeborg Użytkownik Komentarzy: 557 06.03.2012 17:44 |
Gdyby nie ten nieszczęsny dodatkowy pantograf, to prezentuje się znakomicie.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 06.03.2012 17:45 |
Zwykła rozszerzalność blachy może potęgować niewielkie nierówności.
|
|
![]() ![]() |
||
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 06.03.2012 17:56 |
I tak jest niesamowity, mimo tych dwóch patyków.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 06.03.2012 18:16 |
Bo powinni je byli rozmieścić symetrycznie.
Może to poprawią w modelu seryjnym. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Silkeborg Użytkownik Komentarzy: 557 06.03.2012 18:24 |
http://www.phototrans.eu/14,355901,0,Siemens_Combino_Supra_NF12B_2005.html Da się normalnie i estetycznie osadzić dwa odbieraki, jeżeli się chce.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Sędzia Czesław Administrator Komentarzy: 989 06.03.2012 18:33 |
Kwestia gustu. Mi się tam bardziej podobają patyki 405-tki od tych Combino.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
marcin3991 Użytkownik Komentarzy: 290 06.03.2012 19:55 |
Mnie również, uważam że jest bardzo dobrze.
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 06.03.2012 20:09 |
Stonoga.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Pietrek Użytkownik Komentarzy: 177 06.03.2012 20:17 |
Najdłuższy PCC na świecie....
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 06.03.2012 20:50 |
mi bardziej czarny zderzak przeszkadza 😛 i układ 1+1, ciężko w nim będzie książkę czytać.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 06.03.2012 20:53 |
Jutro też będzie na mieście?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 06.03.2012 22:04 |
pilot1123 napisał(a): (...) przeszkadza (...) układ 1+1, ciężko w nim będzie książkę czytać. Bo tramwaj jest po to żeby czytać w nim książkę. 😛 Pietrek napisał(a): Najdłuższy PCC na świecie.... Polemizowałbym, chyba że do PCC nie zaliczymy budapesztańskich Combino Supra NF12B i bazylejskich Combino Be6/8 😉 |
|
![]() ![]() |
||
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 06.03.2012 22:22 |
Butelka, jak się jedzie 25 minut, to trzeba coś robić produktywnego😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 06.03.2012 22:29 |
O jeju, 25 minut, nie wytrzymałbym. Przecież dojeżdżam tramwajem ale zajmuje mi to tylko 18 minut, więc jakoś jeszcze wytrzymuję 😛
A na poważne - nie widzę problemu w czytaniu książki 😉 |
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 06.03.2012 22:45 |
Gdybym miał jechać 30, czy 40 minut na stojąco, to wolał bym jechać autem i bezproduktywnie stracić tylko np. 15 minut... Jest to jakaś tam rekompensata za dłuższy czas przejazdu: zero stresu i możesz sobie jeszcze coś pożytecznego zrobić po drodze. Choć oczywiście wiadomo, powinno się dążyć do tego, aby KZ była względem samochodu konkurencyjna również czasowo.
Jeszcze raz: KZ ma zachęcać do przesiadki z samochodu, a nie być środkiem transportu jedynie dla tych, co auta nie mają, do tego ze standardami jak do przewozu bydła. 😛 |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 06.03.2012 22:59 |
No było na jakimś forum, że zaproponowano wagon do przewozu bydła, z kilkoma miejscami siedzącymi dla pastuchów.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 07.03.2012 00:40 |
Butelka, a już myślałem, że jesteś strażakiem😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 07.03.2012 21:37 |
@szubak, u nas konkurencyjność KM względem transportu prywatnego koliduje z jej dostosowaniem do stałych klientów. Chodzi mi o to, że nie można postawić wygody na miejscach siedzących itp. przed pojemnością wozu.
|
|
![]() ![]() |
||
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 07.03.2012 22:34 |
Tylko dlaczego w autobusach stosuje się układ 2+2? Przecież tam bywają niesamowite ściski, częściej niż w tramwajach.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 07.03.2012 22:58 |
Minęło dopiero 6000 lat, więc może ten news jeszcze nie dotarł. Koła, te okrągłe takie. One po prostu są.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 08.03.2012 09:15 |
Ale to wypadałoby w końcu zrezygnować z używania takiego przeżytku (6000 lat) jakim jest koło 😛 Jest tyle nowocześniejszych wynalazków...
|
|
![]() ![]() |
||
TOMAS8112 Użytkownik Komentarzy: 303 08.03.2012 11:46 |
Tramwaje magnetyczne w Krakowie, coś a`la Maglev 😁
|
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 08.03.2012 12:52 |
Koło ma 6 tys. lat, ale najstarszy na świecie wizerunek pojazdu kołowego znaleziono niedaleko stąd 😉 http://www.ma.krakow.pl/x/zdjeciep?id=1553
edit: prawdopodobnie jest to pierwszy rysunek koncepcyjny stopiątki. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 08.03.2012 13:24 |
Jakby ktoś był zainteresowany, to przygotowałem tapety z tym zdjęciem.
http://forum.fotozajezdnia.pl/viewtopic.php?f=8&t=826&start=15 |
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 08.03.2012 16:02 |
Dzięki 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 11.03.2012 23:45 |
Wiadomo kiedy będzie liniowo?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 12.03.2012 02:12 |
Ktoś jakiś czas temu pisał że na przełomie marzec/kwiecień
więcej w tym wątku: http://pkk.info.pl/topics12/1451,360.htm?sid=16bd44a6fe48b88c3d0a3f620c8b46e7 |
|
![]() ![]() |
||
Silkeborg Użytkownik Komentarzy: 557 19.03.2012 15:44 |
Tak na marginesie. Te oznaczenie to jakaś kompletna samowola jest. Gdyby to było poprawne oznaczenie, ten wóz powinien być szerokotorowy.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 19.03.2012 17:20 |
Jak już coś to doczepny. Poza tym sam Konstal robił odstępstwa od tej nomenklatury, a to, poza faktem, że został wyprodukowany przez Protram, jest tramwaj MPK, który, jeśli projekt się powiedzie wyprodukuje pewnie kolejne, na własny użytek.
|
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 19.03.2012 18:37 |
Ale norma oznaczania typów pojazdów szynowych jest normą ogólnopolską i dotyczy wszelkich pojazdów szynowych produkowanych w kraju, kolejowych i tramwajowych. Nigdzie w niej nie napisano, że wyłącza się z niej pojazdy budowane w Protramie. Tyle tylko, że jej stosowanie nie jest obligatoryjne.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 19.03.2012 18:39 |
Jeśli norma nie jest obligatoryjna, to można uznać, że jej nie ma 😏
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 19.03.2012 21:04 |
Kuba- o braku obowiązku jej stosowania nie wiedziałem, w swoim poście chciałem podkreślić jednak, że to tramwaj MPK, który zbudowano na jego własny użytek (mimo iż I sztuka złożona została w Protramie), a nie kolejny produkt wsadzony do ogólnokrajowej oferty tramwajowej.
|
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 20.03.2012 06:13 |
Natomiast ja chciałem podkreślić, że to co Ty chciałeś podkreślić, nie ma żadnego znaczenia 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 20.03.2012 18:57 |
No to się rozumiemy. 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 20.03.2012 21:04 |
Jeżeli się sprawdzi, do końca roku ma być kolejny. Info z zajezdni.
|
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 20.03.2012 21:54 |
A jeśli będzie kolejny, to nie wiecie czy "domowej roboty" czy zamówiony u zewnętrznego wykonawcy (np. ponownie Protram, czy coś innego wyłonionego w kolejnym niepotrzebnym przetargu)?
|
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 20.03.2012 22:02 |
Kolejny będzie robiony w Krakowie.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |