EN97-001
«Poprzednie zdjęcie: EN97-001
EN97-001
|
|
Ostatnie komentarze
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2988 07.12.2011 22:12 |
Wygląda super. Natomiast nie wiem czemu na wcześniejszych zdjęciach zrobił na mnie katastrofalne wrażenie.
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 07.12.2011 22:14 |
To jest cały zespół czy skład dwóch jednostek?
wygląda na pewno lepiej niż te niby tramwaje. |
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 07.12.2011 22:26 |
ja się absolutnie nie chcę czepiać ale po jaki ... pisać "nie oceniamy" jednocześnie wyłączając ocenianie?
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 07.12.2011 23:32 |
Może żeby osoby spoza jury wiedziały, że to tylko fota dokumentacyjna 😉
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.12.2011 23:33 |
Chyba skład, ale "na stałe" sądząc po "łańcuszkach" http://www.youtube.com/watch?v=4bqNr6rKPDc
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.12.2011 23:58 |
Tak na marginesie, fajny. Stare były kultowe tylko dla miłośników.
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 08.12.2011 00:01 |
vear napisał(a): Może żeby osoby spoza jury wiedziały, że to tylko fota dokumentacyjna 😉 A widzisz! Tego nie wziąłem pod uwagę 😉 |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 08.12.2011 07:20 |
Cytat: Po wciągnięciu na halę przeinstalowywano ją z 3000V na 600V To znaczy że z Bydgoszczy do Warszawy przyjechała o własnych siłach? Michał Wojtaszek napisał(a): Wygląda super. Natomiast nie wiem czemu na wcześniejszych zdjęciach zrobił na mnie katastrofalne wrażenie. Może dlatego że to były zdjęcia z hali, ciasne kadry... |
|
Nowy05 Użytkownik Komentarzy: 71 08.12.2011 10:34 |
Trudno określić co to, ale łączone na stałe bo kabina jest tylko po jednej stronie.
|
|
Małryc Użytkownik Komentarzy: 68 08.12.2011 20:07 |
@Rafał: Do czasu przyjazdu do Grodziska ani razu nie jeździła na 600V. W Pruszkowie podłączono spalinówkę i przeciągnięto do Grodziska po łącznicy.
@Nowy05: Założenie jest takie, iż w każdej chwili mogą być rozłączone i sparowane inaczej. Sprzęg prezentuje się tak: http://m72.pl/DSC_0637.JPG http://m72.pl/DSC_0638.JPG A cały zestaw to jedno ponieważ człon z drugą kabiną ma za numerem inwentarzowym literkę "a" |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 08.12.2011 20:09 |
Fajne. A mają toaletę w przeciwieństwie do poprzedników?
|
|
Małryc Użytkownik Komentarzy: 68 08.12.2011 20:11 |
Jak na tramwaj przystało nie ma 😛
|
|
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 08.12.2011 20:18 |
No to już wiem, co przy najbliższej okazji zwiedzenia Warszawy zobaczyć. 😉 Ciekawie się prezentuje. Zobaczymy jakie ma właściwości eksploatacyjne.
|
|
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 08.12.2011 22:16 |
Szkoda, że nie jest jednoprzestrzenny jak EN95. Niby nowoczesny ale ten jeden mankament psuje wrażenie. To tak jak z autobusem LE. Niby niska podłoga ale nie do końca. Wracając do EN95 to też ma zostać przystosowany do 6000V a EN94 mają być wycofane do 2014 roku.
|
|
Ziner Użytkownik Komentarzy: 648 08.12.2011 23:10 |
Bernard napisał(a): Wracając do EN95 to też ma zostać przystosowany do 6000V Do 3 kV, nie 6. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 08.12.2011 23:42 |
Ale w ramach jednego wagonu to już chyba jest jednoprzestrzenny?
|
|
sloma_p Gość 09.12.2011 15:58 |
Tak, w ramach wagonu jest jednoprzestrzenny. Szkoda, ze w ramach oszczędności nie zrobili go dwustronnego (w sensie dwie kabiny w każdym wagonie). Może wtedy w godzinach poza szczytem pościliby pojedynczy wagon, a zaoszczędzoną kasę można byłoby przebaczyć na dodatkowe kursy rano i po południu, kiedy ludzie jada z/do pracy...
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 09.12.2011 17:36 |
Myślę że większym kosztem jest motorniczy i dodatkowy przejazd po torach (nie wiem do kogo należy sieć ale pewnie też do PLK) niż fakt ciągnięcia drugiej jednostki w składzie.
|
|
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 09.12.2011 21:30 |
Na końcu każdego wagonu jest mały pulpit manewrowy, coś jak w swingu.
|
|