Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN97» EN97-001

EN97-001

«Poprzednie zdjęcie: EN97-001

EN97-001

Data zrobienia zdjęcia: 7 grudnia 2011 roku (środa)
Opis: Grodzisk Mazowiecki. Teren lokomotywowni WKD. Prezentuje się całkiem dobrze. Ostatnio jest modny układ siedzeń taki jak w metrze to też takowy można znaleźć w tym pojeździe. Po wciągnięciu na halę przeinstalowywano ją z 3000V na 600V. Za około miesiąc ma wejść do regularnej służby.
Nie oceniamy.
Słowa kluczowe: EN97-001 EN97 33WE Warszawska_Kolej_Dojazdowa WKD Grodzisk_Mazowiecki lokomotywownia D29-47
Data dodania zdjęcia: 07.12.2011 22:06, Wyświetleń: 3337, Pobrań: 35, Wielkość pliku: 182.7 KB
Dodał: Małryc
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D90
Czas ekspozycji: 1/160 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 320
Data utworzenia: 07.12.2011 11:17:53
Długość ogniskowej: 25mm

Ostatnie komentarze

Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
07.12.2011 22:12
Wygląda super. Natomiast nie wiem czemu na wcześniejszych zdjęciach zrobił na mnie katastrofalne wrażenie.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
07.12.2011 22:14
To jest cały zespół czy skład dwóch jednostek?
wygląda na pewno lepiej niż te niby tramwaje.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
07.12.2011 22:26
ja się absolutnie nie chcę czepiać ale po jaki ... pisać "nie oceniamy" jednocześnie wyłączając ocenianie?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
07.12.2011 23:32
Może żeby osoby spoza jury wiedziały, że to tylko fota dokumentacyjna 😉
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
07.12.2011 23:33
Chyba skład, ale "na stałe" sądząc po "łańcuszkach" http://www.youtube.com/watch?v=4bqNr6rKPDc
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
07.12.2011 23:58
Tak na marginesie, fajny. Stare były kultowe tylko dla miłośników.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
08.12.2011 00:01
vear napisał(a):
Może żeby osoby spoza jury wiedziały, że to tylko fota dokumentacyjna 😉

A widzisz! Tego nie wziąłem pod uwagę 😉
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
08.12.2011 07:20
Cytat:
Po wciągnięciu na halę przeinstalowywano ją z 3000V na 600V


To znaczy że z Bydgoszczy do Warszawy przyjechała o własnych siłach?

Michał Wojtaszek napisał(a):
Wygląda super. Natomiast nie wiem czemu na wcześniejszych zdjęciach zrobił na mnie katastrofalne wrażenie.


Może dlatego że to były zdjęcia z hali, ciasne kadry...
Offline Wypalacz Rafał
Nowy05
Użytkownik

Komentarzy: 71
08.12.2011 10:34
Trudno określić co to, ale łączone na stałe bo kabina jest tylko po jednej stronie.
Offline Nowy05nowy359 at gmail.com
Małryc
Użytkownik

Komentarzy: 68
08.12.2011 20:07
@Rafał: Do czasu przyjazdu do Grodziska ani razu nie jeździła na 600V. W Pruszkowie podłączono spalinówkę i przeciągnięto do Grodziska po łącznicy.
@Nowy05: Założenie jest takie, iż w każdej chwili mogą być rozłączone i sparowane inaczej. Sprzęg prezentuje się tak:
http://m72.pl/DSC_0637.JPG
http://m72.pl/DSC_0638.JPG
A cały zestaw to jedno ponieważ człon z drugą kabiną ma za numerem inwentarzowym literkę "a"
Offline Małryc
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
08.12.2011 20:09
Fajne. A mają toaletę w przeciwieństwie do poprzedników?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Małryc
Użytkownik

Komentarzy: 68
08.12.2011 20:11
Jak na tramwaj przystało nie ma 😛
Offline Małryc
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
08.12.2011 20:18
No to już wiem, co przy najbliższej okazji zwiedzenia Warszawy zobaczyć. 😉 Ciekawie się prezentuje. Zobaczymy jakie ma właściwości eksploatacyjne.
Offline busik105
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
08.12.2011 22:16
Szkoda, że nie jest jednoprzestrzenny jak EN95. Niby nowoczesny ale ten jeden mankament psuje wrażenie. To tak jak z autobusem LE. Niby niska podłoga ale nie do końca. Wracając do EN95 to też ma zostać przystosowany do 6000V a EN94 mają być wycofane do 2014 roku.
Offline Bernard
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
08.12.2011 23:10
Bernard napisał(a):
Wracając do EN95 to też ma zostać przystosowany do 6000V

Do 3 kV, nie 6.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
08.12.2011 23:42
Ale w ramach jednego wagonu to już chyba jest jednoprzestrzenny?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
sloma_p
Gość

09.12.2011 15:58
Tak, w ramach wagonu jest jednoprzestrzenny. Szkoda, ze w ramach oszczędności nie zrobili go dwustronnego (w sensie dwie kabiny w każdym wagonie). Może wtedy w godzinach poza szczytem pościliby pojedynczy wagon, a zaoszczędzoną kasę można byłoby przebaczyć na dodatkowe kursy rano i po południu, kiedy ludzie jada z/do pracy...
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.12.2011 17:36
Myślę że większym kosztem jest motorniczy i dodatkowy przejazd po torach (nie wiem do kogo należy sieć ale pewnie też do PLK) niż fakt ciągnięcia drugiej jednostki w składzie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
09.12.2011 21:30
Na końcu każdego wagonu jest mały pulpit manewrowy, coś jak w swingu.
Offline Bernard