Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Konstal N #674

Konstal N #674

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 13N #400+642
Następne zdjęcie: Konstal 13N #336»

Konstal N #674

Data zrobienia zdjęcia: 17 września 2011 roku (sobota)
Opis: Warszawa, węzeł Metro Młociny. Zbliżenie na korbę w wagonie #674.
Słowa kluczowe: Konstal N #674 KMKM_Warszawa Tramwaje_Warszawskie Metro_Młociny Młociny Warszawa DTP DTP_2011 detal
Data dodania zdjęcia: 26.09.2011 22:24, Wyświetleń: 1577, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 436.3 KB
Dodał: Bernard
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK Z650 ZOOM DIGITAL CAMERA
Czas ekspozycji: 1/100 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 17.09.2011 13:17:10
Długość ogniskowej: 6.3mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
26.09.2011 22:35
Najfajnieszy wózek z zabytków w Tramwajach Warszawskich.
Offline Sudi
kitrak
Użytkownik

Komentarzy: 60
27.09.2011 00:15
Jeśli chodzi o wyposażenie - owszem. Stan techniczny pozostawia wiele do życzenia - ciągle pada przekładnia, a wagon z tyłu przecieka i woda kapie prosto na nastawnik.
Offline kitrak
Trikk
Użytkownik

Komentarzy: 156
27.09.2011 09:47
I tu się z Sudim nie zgodzę że najlepszy... zdecydowanie wolę 838+1811 🙂 Chopin jest the best... A jeśli chodzi o 445 to z zewnątrz może jakoś wygląda ale w środku słabo, do tego te pufy których nigdy w "berlinkach' nie było.
Offline Trikk
Benek.K
Użytkownik

Komentarzy: 110
27.09.2011 14:10
Trikk napisał(a):
[...] w środku słabo, do tego te pufy których nigdy w "berlinkach' nie było.

Fragmenty opisu wyposażenia wnętrza wagonów typu K.
[...] Siedzenia wysłane były gumą, posiadały skórzane obicia. [...]
[...] Wagony z obu serii różniły się drobnymi szczegółami - wagony gdańskie miały reflektor umieszczony bezpośrednio nad zderzakiem oraz drewniane ławki (zmiana w stosunku do pierwotnego projektu), natomiast w chorzowskich reflektor znajdował się w połowie odległości między zderzakiem a dolną krawędzią szyby, zamontowano także miękkie siedzenia (takie jak były zamówione przez Warszawę). [...]
Źródło: Tramwar, odnośnik
http://mkm101.republika.pl/twk.html
Koordynującym remont tego wagonu był p. Andrzej Szymiczek. Nie pozwoliłby sobie na odstępstwa bez ważnego powodu, lub nacisku właściciela wagonu.
Offline Benek.Kbenedykt_kozlowski at wp.pl
N
Użytkownik

Komentarzy: 31
27.09.2011 23:52
Hmmm... Na mój gust to jest raczej N 674, niż Berlinka. 😉
Offline N