Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» TRANSEXPO 2011» Autosan M10LF

Autosan M10LF

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes O530G
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 8.9LE Electric - prezentacja»

Autosan M10LF

Data zrobienia zdjęcia: 20 września 2011 roku (wtorek)
Opis: Stoisko Autosana z nowym dzieckiem, Autosanem M10LE.
Słowa kluczowe: Autosan_Sanok_SA Autosan M10LF Kielce Transexpo_2011
Data dodania zdjęcia: 26.09.2011 07:41, Wyświetleń: 2009, Pobrań: 30, Wielkość pliku: 260.0 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/125 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 20.09.2011 12:10:21
Długość ogniskowej: 5.85mm

Ostatnie komentarze

Wojtek-MKM
Użytkownik

Komentarzy: 230
26.09.2011 14:55
To były M10LF i M10LE?
Offline Wojtek-MKM
Coffee
Gość

26.09.2011 14:57
Nie, jest tylko M10LF. Sudi se walnął w opisie 🙂
 
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
26.09.2011 16:15
Za szerokie te I. drzwi, przecież i tak nikomu z przodu dwa skrzydła niepotrzebne, a mogli zyskać na tym miejsc siedzących (i stojących ewentualnie też).
Offline Butelka
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 16:17
@Butelka czyli kierowca nie ma prawa do swoich drzwi. I musi się przeciskać i wypraszać pasażerów żeby wyjść do drugich drzwi aby np. rozłożyć podjazd dla niepełnosprawnego?
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/
Coffee
Gość

26.09.2011 16:29
Krakowiak napisał(a):
@Butelka czyli kierowca nie ma prawa do swoich drzwi.

Do tego ciągłe zasłanianie widoczności. Nieraz widywałem, jak kierowca musiał wstać z fotela w SanCity/Libero by zobaczyć cokolwiek w prawym lusterku.
 
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
26.09.2011 16:30
1.Taki wóz nie jest przeznaczony na linie, gdzie pasażerowie dopychają się aż po drzwi.
2.Nawet jak ma swoje drzwi, to i tak musi kogoś wyprosić, żeby otworzyć przegrodę kabiny.
3.W nowym wozie miejskim spodziewałbym się raczej elektrycznie wysuwanej rampy...

EDIT: Coffee może mieć trochę racji, ale patrz punkt 1.
Offline Butelka
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 19:47
@Butelka, Popatrz np. na Kraków, w niedzielę nasze SanCity są wysyłane na linię 142 w która notorycznie jest przeładowana i ZIKIT nie widzi w tym żadnego problemu. Jeśli chodzi o przegrodę to tu też się nie zgodzę bo jeśli są zamontowane kowbojki oddzielające drzwi kabiny od przestrzeni pasażerskiej to nikt nie musi być wypraszany. Odnośnie elektrycznej rampy to tu decydują finanse spółki. Jeżeli spółka nie będzie miała pieniędzy to nie zamówi sobie wozów z takimi bajerami jak taka rampa.
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
26.09.2011 20:06
Krakowiak napisał(a):
Popatrz np. na Kraków, w niedzielę nasze SanCity są wysyłane na linię 142 w która notorycznie jest przeładowana i ZIKIT nie widzi w tym żadnego problemu.

Niestety, ale to już jest problem idiotycznego operatora. Wozów 10-metrowych nie konstruuje się z zamysłem takich samych możliwości, jak wozy 12-metrowe.

Krakowiak napisał(a):
Jeśli chodzi o przegrodę to tu też się nie zgodzę bo jeśli są zamontowane kowbojki oddzielające drzwi kabiny od przestrzeni pasażerskiej to nikt nie musi być wypraszany.

Widziałeś kiedyś przegrodę kabiny kierowcy od przestrzeni pasażerskiej w nowym wozie (nie w Jelczu 120M)? Oświecę cię, że gdyby nikt nie był wypraszany, to kierowca musiałby się przeciskać przez dość wąską przestrzeń, na którą to pozwalałby kąt otwarcia takiej przegrody.
Offline Butelka
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 20:33
Butelka napisał(a):
Widziałeś kiedyś przegrodę kabiny kierowcy od przestrzeni pasażerskiej w nowym wozie (nie w Jelczu 120M)? Oświecę cię, że gdyby nikt nie był wypraszany, to kierowca musiałby się przeciskać przez dość wąską przestrzeń, na którą to pozwalałby kąt otwarcia takiej przegrody.

Widziałem i przegrodę i kierowcę który wysiadał z kabiny mimo dużego tłoku w pojeździe i nikt nie został przez niego wyproszony bo kowbojka blokowała dojście do kabiny dzięki czemu przegroda mogła się otworzyć na cały swój zakres.
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
26.09.2011 20:44
@Butelka - wozy 10-metrowe często przyjmują na siebie obciążenia jak 12-stki. Dlatego zrobiono 3-drzwiowe Citaro K i też 3-drzwiowego Sancity M10LF, bo brak 3 drzwi bardzo utrudnia wymianę pasażerską.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
26.09.2011 21:44
Krakowiak napisał(a):
Widziałem i przegrodę i kierowcę który wysiadał z kabiny mimo dużego tłoku w pojeździe i nikt nie został przez niego wyproszony bo kowbojka blokowała dojście do kabiny dzięki czemu przegroda mogła się otworzyć na cały swój zakres.

Pokaż mi taką przegrodę.
Offline Butelka
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 21:47
Zdjęcia nie mam, ale sytuację zaobserwowałem w Mercedesie O530G z MPK.
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
26.09.2011 21:55
To dziwne, że coś takiego zaobserwowałeś w Mercedesie, bo kowbojka jest tam umieszczona tak, że drzwi kierowcy otwierają się poza obszarem wygrodzonym dla pierwszej połówki drzwi. Stąd wniosek, że kierowca musiał wysiadać do przedziału pasażerskiego. Jeśli faktycznie nikogo nie przepraszał to znaczy, że pojęcie duży tłok w Twoim wypadku jest mocno względne... Czy masz do powiedzenia jeszcze jakieś niestworzone historie? 😛
Offline busik105
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 22:01
Z tego co pamiętam to kilka Mercedesów miało obróconą kowbojkę tak aby przegroda nie mogła się otwierać do przestrzeni pasażerskiej. 😛
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
26.09.2011 22:04
To i tak bez różnicy, gdyż otwierana kabina w Mercedesie nie zachacza o kowbojkę. Co innego w Solarisie. Natomiast powszechnym patentem jest zawieszanie sznurka pomiędzy kowbojką, a drzwiami kabiny ograniczając tym samym przestrzeń pasażerską. Z racji tego, że chyba nie masz nic sensownego do powiedzenia proponuję EOT.
Offline busik105
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
26.09.2011 22:05
Tutaj i tutaj takiej możliwości nie widzę. Tu także.

EDIT: Chodzi oczywiście o otwieranie przegrody tylko do przestrzeni kierowcy.
Offline Butelka
Krakowiak
Użytkownik

Komentarzy: 76
26.09.2011 22:26
@Busik105 mi właśnie chodziło cały czas o ten sznurek tylko się wysłowić nie mogłem -.- Dobra EOT.
Offline Krakowiakhttp://mkphotography.cba.pl/