Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Autobusy / Jelcz M121M/MB / Jelcz M121M #BJ626

Jelcz M121M #BJ626

«Poprzednie zdjęcie: Jelcz M121MB #DJ658
Następne zdjęcie: Jelcz M121MB #DJ684»

Jelcz M121M #BJ626

Data zrobienia zdjęcia: 29 maja 2011 roku (niedziela)
Opis: BeJoty odpoczywają w zajezdni.

Podziękowania dla Creative'a
Słowa kluczowe: Jelcz M121M #BJ626 #BJ627 #BJ621 #BJ624 #BJ623 Kraków MPK_Kraków zajezdnia_Bieńczyce HDR
Data dodania zdjęcia: 16.09.2011 21:05, Wyświetleń: 2294, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 275.7 KB
Dodał: mateusz612

Ostatnie komentarze

Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 487
16.09.2011 21:09
Czy one jeszcze wyjadą kiedyś na linię? Czy może idą niedługo do kasacji? Bo w sumie po przeniesieniu na rezerwy Solarek te auta przestały być potrzebne.
Offline Słońce
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3756
16.09.2011 21:10
Szkoda by ich było bo to najlepsze gnioty w Polsce.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
16.09.2011 21:11
Zdjęcie wygląda nieco rysunkowo, ale robi wrażenie. Świetny efekt :)
Offline Butelka
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
16.09.2011 21:12
Ostatnio na linii 250 jeździł #BJ623 :)
Offline mateusz612
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4163
16.09.2011 21:26
Na 250-02 (+171) stale jest M121M.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

16.09.2011 21:31
Na "117" też często jest BJ (Zazwyczaj widuje #BJ627) i na "153" jeszcze się czasami trafi.
 
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
16.09.2011 22:03
Podoba mi się to zdjęcie :).
Offline Max998
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
16.09.2011 22:31
Na "153" to już dawno nie było. Zastów, Łuczanowice i Wróżenice to najczęstsze ich kierunki.
Offline tophie
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
16.09.2011 22:39
tophie napisał(a):
Na "153" to już dawno nie było. Zastów, Łuczanowice i Wróżenice to najczęstsze ich kierunki.

I jeszcze Krzysztoforzyce oczywiście.
Offline mateusz612
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1238
16.09.2011 22:58
Słońce napisał(a):
Czy one jeszcze wyjadą kiedyś na linię? Czy może idą niedługo do kasacji? Bo w sumie po przeniesieniu na rezerwy Solarek te auta przestały być potrzebne.

W sumie, to niepotrzebnie dawali Solarisy na rezerwy, mogły zostać Jelcze i właśnie w ten sposób je wykorzystać. Poza tym przykład ostatnich wakacji pokazuje, że co, jak co, ale Solarisy z II dostawy na rezerwie to nieporozumienie. Auto lepsze (i oczywiście klimatyzowane) stoi praktycznie niewykorzystane na rezerwie, a ludzie "kiszą się" w nieklimatyzowanych Solarisach z I dostawy, które zostały skierowane do obsługi danych brygad. Z puli tych aut brakuje jeszcze: #BJ622 i #BJ628. Czy stały gdzieś indziej na zajezdni, czy może coś było przy nich robione na warsztacie?
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
16.09.2011 23:03
To pojechał z tym HDR-em, ale efekt całkiem całkiem
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
16.09.2011 23:22
Jasiek1993krk napisał(a):
. Z puli tych aut brakuje jeszcze: #BJ622 i #BJ628. Czy stały gdzieś indziej na zajezdni, czy może coś było przy nich robione na warsztacie?





#BJ625 i 628 stały na hali a 622 nie było w ogóle na zajezdni czyli gdzieś jeździł
Offline mateusz612
Wolf673
Użytkownik

Komentarzy: 125
16.09.2011 23:53
Nie ma dla nich firmowych naklejek "Jelcz" ?
Z gniotów dot. to również: #DJ630,#DJ637,#DJ649,#DJ656,#DJ657,#DJ674 i #DJ681
Offline Wolf673
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 487
17.09.2011 08:26
Jasiek1993krk napisał(a):
W sumie, to niepotrzebnie dawali Solarisy na rezerwy, mogły zostać Jelcze i właśnie w ten sposób je wykorzystać.

A czy czasem SU12 nie dostały rezerw ze względu na posiadanie urządzeń do "obsługi" płatnych dróg?
Offline Słońce
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4163
17.09.2011 09:12
SU dostały się na rezerwy, bo kierowcy sobie wywalczyli zmianę warunków pracy na lepsze ;-)
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Nakuls
Gość

17.09.2011 09:38
Wolałbym prowadzić Solarisa niż Gniota ale okej :D
 
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1238
17.09.2011 10:16
Słońce napisał(a):
Jasiek1993krk napisał(a):
W sumie, to niepotrzebnie dawali Solarisy na rezerwy, mogły zostać Jelcze i właśnie w ten sposób je wykorzystać.

A czy czasem SU12 nie dostały rezerw ze względu na posiadanie urządzeń do "obsługi" płatnych dróg?

Chodzi Ci o ViaToll. ViaToll nie ma nic wspólnego z Solarisami. Urządzenie do elektronicznego poboru opłat, za korzystanie z płatnych dróg, można bez problemu także posiadać w Jelczach, gdyż nie ma to żadnego wpływu na normę spalania, czy coś w tym stylu.
M_Szymkowiak napisał(a):
SU dostały się na rezerwy, bo kierowcy sobie wywalczyli zmianę warunków pracy na lepsze ;-)

No, ok. Warunki pracy zmieniły się na lepsze i to niewątpliwy plus. Do tego nic nie mam. Auto lepsze (i oczywiście klimatyzowane) stoi praktycznie niewykorzystane na rezerwie, a ludzie "kiszą się" w nieklimatyzowanych Solarisach z I dostawy, które zostały skierowane do obsługi danych brygad. Mi tylko o to chodzi.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4163
17.09.2011 11:16
czy ja wiem czy na strefach - które masowo obsługują SU12II ludzie się "kiszą"...
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1238
17.09.2011 11:22
Przeczytaj ze zrozumieniem moją wypowiedź, zarówno tą ostatnią, jak i tą kilka postów wcześniej.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
17.09.2011 15:44
Jeżeli Solary trafiły do obsługi rezerw, i te wozy w związku z tym przestały być potrzebne MPK, to może by się dogadali z firmą CB, i sprzedali by im je. Te Jelcze w porównaniu z tymi Scaniami które CB użytkuje to niebo a ziemia. Dzięki temu uniknęły by kasacji.
Offline TOMAS8112
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3350
17.09.2011 17:52
Ja jednak proponuję spojrzeć na datę zrobienia zdjęcia.
Offline Sudi
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
17.09.2011 18:14
Jasiek1993krk napisał(a):
Chodzi Ci o ViaToll. ViaToll nie ma nic wspólnego z Solarisami. Urządzenie do elektronicznego poboru opłat, za korzystanie z płatnych dróg, można bez problemu także posiadać w Jelczach, gdyż nie ma to żadnego wpływu na normę spalania, czy coś w tym stylu.
1 km przejazdu drogą kategorii GP lub G objętą opłatą viaTOLL autobusem z emisją <= EURO2 to 32 grosze. Ta sama opłata dla autobusu z EURO5 to 16 groszy.
Offline mokummokum at pestka.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
17.09.2011 18:32
TOMAS8112 napisał(a):
Te Jelcze w porównaniu z tymi Scaniami które CB użytkuje to niebo a ziemia.

Nie wiem czy te jelcze by pół roku takiej eksploatacji wytrzymały.

mokum napisał(a):
1 km przejazdu drogą kategorii GP lub G objętą opłatą viaTOLL autobusem z emisją <= EURO2 to 32 grosze. Ta sama opłata dla autobusu z EURO5 to 16 groszy.

I dlatego mamy teraz mniejszy ruch na drogach głównych a więcej ciężarówek i autobusów w centrach miast i wioskach, na malowniczych drogach powiatowych...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1238
18.09.2011 11:36
mokum napisał(a):
Jasiek1993krk napisał(a):
Chodzi Ci o ViaToll. ViaToll nie ma nic wspólnego z Solarisami. Urządzenie do elektronicznego poboru opłat, za korzystanie z płatnych dróg, można bez problemu także posiadać w Jelczach, gdyż nie ma to żadnego wpływu na normę spalania, czy coś w tym stylu.
1 km przejazdu drogą kategorii GP lub G objętą opłatą viaTOLL autobusem z emisją <= EURO2 to 32 grosze. Ta sama opłata dla autobusu z EURO5 to 16 groszy.

Na jakiejś stronie internetowej (nie pamiętam adresu), czytałem, że to nie ma żadnego wpływu na emisję spalin, ale okazuje się, że to nieprawda. Przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops: .
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
18.09.2011 12:09
No bo to nie ma wpływu na emisję spalin. To emisja spalin ma wpływ.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com