Strona główna» Komunikacja na Świecie» Wielka Brytania» Londyn» Volvo B7TL Plaxton President #PVL238

Volvo B7TL Plaxton President #PVL238

«Poprzednie zdjęcie: Volvo B7TL Wright Eclipse Gemini #WVL13
Następne zdjęcie: AEC Routemaster #RM2050»

Volvo B7TL Plaxton President #PVL238

Data zrobienia zdjęcia: 3 września 2011 roku (sobota)
Opis: Londyn, Whitehall.
Słowa kluczowe: Volvo B7TL Plaxton President #PVL238 Mercedes O530G Citaro #MAL69 London_Central Alexander_Dennis Enviro_400 Whitehall Londyn Anglia Wielka_Brytania 1024px linia_12 linia_88
Data dodania zdjęcia: 05.09.2011 09:36, Wyświetleń: 1589, Pobrań: 31, Wielkość pliku: 350.8 KB
Dodał: N8S

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.09.2011 11:43
Wskaż niepasujący element 😛
Offline Wypalacz Rafał
Coffee
Gość

05.09.2011 12:38
Przegubowe Citaro, które do końca roku mają zastąpić pokracznymi, pseudo futurystycznymi naśladowcami Routemaster-ów...
 
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
05.09.2011 13:16
W środku to Citaro wygląda dobrze, ale z zewnątrz większość przegubowców jest strasznie poobijana. Widziałem też krótkie Citaro, ale tylko jedno i niestety nim nie jechałem.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Coffee
Gość

05.09.2011 13:23
N8S napisał(a):
ale z zewnątrz większość przegubowców jest strasznie poobijana.

Jak się jeździć nie umie... Strasznie śmieszy mnie fakt, iż bunt kierowców przeciwko autobusom przegubowym, jaki nastał w Anglii (szczególności w Londynie) popiera władza miejska, jak i sami przewoźnicy.
 
Johnny
Gość

05.09.2011 13:37
Coffee napisał(a):
Przegubowe Citaro, które do końca roku mają zastąpić pokracznymi, pseudo futurystycznymi naśladowcami Routemaster-ów...

One chyba mają rozpocząć regularne kursowanie na początku 2012 roku.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.09.2011 18:44
Piętrowe autobusy są przecież dużo lepsze od przegubowych. Wystarczy spojrzeć ile taki piętrus zajmuje miejsca na jezdni. A pojemność na przynajmniej porównywalną. U nas się nie da ich wprowadzić, ale Londyn jest do nich przystosowany (chociażby wyższe latarnie), więc powinni się ich trzymać już.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
05.09.2011 18:55
Też mi się wydaje, że piętrusy są lepsze, jak ktoś jedzie dalej idzie na górę, jak ktoś jedzie kilka przystanków to zostaje na dole, ilość drzwi też nie przeszkadza, bo i tak wchodzi się tylko pierwszymi. Poza tym ulice w Londynie są dość ciasne i zakorkowane więc łatwiej nimi manewrować, tym bardziej, że kierowcy jeżdżą bardzo dynamicznie.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Coffee
Gość

05.09.2011 19:30
Może i macie racje. Wujek jeździł 6 lat w Arrivie (Liverpool) piętrusami i solówkami to stwierdził, iż woli jednak solówki. Owszem, ciężko jest się przegubem łamać w angielskich, wąskich uliczkach, ale nie kołysze się na zakrętach, ani boczny wiatr nie powoduje dużej niestabilności wozu. No i przy okazji nie zawadzało się o drzewa... Jak w okolicach centrum jeszcze drzewa są przycięte tak, by piętrus przejechał, to wyjeżdżając dalej od centrum, nieraz się ze sobą przywoziło gałęzie na dachu czy liście w lufcikach okiennych...
 
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
05.09.2011 19:50
W miasteczku w którym mieszkam oraz w Cambridge nigdy nie miałem sytuacji aby piętrus uderzył w gałąź, wszystko zależy jak ktoś o to dba.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.09.2011 20:12
Teoretycznie piętrus powinien być tańszy w produkcji i w utrzymaniu. Na pewno gibanie i podatność na boczne wiatru sporo większa, chociaż i tak góra to tylko ściany, dach i siedzenia więc środek ciężkości wcale się tak bardzo nie podnosi a KM to nie wyścigi więc i te boczne podmuchy nie powinny być jakimś strasznym utrudnieniem.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com