Strona główna / Komunikacja w Polsce / Wrocław / Wrocław - Tramwaje / Protram 205WrAs #2724

Protram 205WrAs #2724

«Poprzednie zdjęcie: Protram 204WrAs #2610+2609
Następne zdjęcie: Protram 205WrAs #2719»

Protram 205WrAs #2724

Data zrobienia zdjęcia: 17 lipca 2011 roku (niedziela)
Opis: Wrocław, ulica Grabiszyńska/Stalowa.

Jeden z najnowszych "WrAsów" widziany od lewej strony. Wagony ostatniej serii (#2719-2726) od starszych egzemplarzy odróżnia obniżenie wlotu powietrza poniżej linii podłogi.

Zaś za tramwajem jeden z naziemnych schronów przeciwlotniczych zbudowany w latach 1940-41.
Słowa kluczowe: Protram 205WrAs #2724 linia_11 MPK_Wrocław Wrocław Grabiszyńska Stalowa PAT 990px
Data dodania zdjęcia: 02.09.2011 12:58, Wyświetleń: 2609, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 294.4 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/9.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 17.07.2011 15:17:14
Długość ogniskowej: 26mm

Ostatnie komentarze

Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
02.09.2011 13:14
Starsze egzemplarze również mają piasecznice.
Offline Butelka
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
02.09.2011 14:52
Kurde, stylistycznie te tramwaje nie powalają:/
Offline szubak
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3753
02.09.2011 15:04
To prawda są ohydne
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
02.09.2011 15:48
Offline szubak
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3753
02.09.2011 15:53
Jeśli technicznie będą udane to zmienię zdanie.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kitrak
Użytkownik

Komentarzy: 60
02.09.2011 18:36
A mnie się protramy podobają, szczególnie w porównaniu do naszych paskudnych u-bootów.
Offline kitrak
Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
02.09.2011 19:52
chociaż by te światła od Mana zmienili coś na wzór Modera, już byłby lepszy efekt
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
Coffee
Gość

02.09.2011 20:07
Dobrze jest, nie trza psuć... Wygląd to nie wszystko. Dla mnie może wyglądać nawet jak zwykła stopiątka, byle by się nie psuł i w miarę wygodnie się nim jechało.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
02.09.2011 22:17
Światła od MANów są na pewno lepsze od tych ledowych wynalazków. Samochody z tymi światłami robią po milionie kilometrów w różnych warunkach i światła to znoszą. A te ledowe plastiki wypłowieją w pięć lat i tyle z tego pożytku. Nie mówiąc o tym że wyglądają odpustowo.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4901
02.09.2011 23:44
Butelka napisał(a):
Starsze egzemplarze również mają piasecznice.


Mój błąd, poprawiłem opis. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Offline Wypalacz Rafał
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 730
03.09.2011 02:45
Tramwaj ma jeździć.
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
03.09.2011 14:16
Ale tramwaj to też wizytówka miasta i dobrze by było żeby wyglądał troche lepiej od T-34.
Offline Kasztann44
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 730
03.09.2011 21:06
Wy tam się martwcie o wasze zamówienie ;) A wygląd to w przypadku Protramu kwestia względna, o czym świadczy design doczep dostarczonych jakiś czas temu do Szczecina.
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 730
13.11.2011 13:36
A propos: takie nagranie z 2720 z dzisiejszej jazdy na uczelnię po wygładzonym torowisku na Piłsudskiego ;) http://www.youtube.com/watch?v=pInO0BMdm90
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
13.11.2011 14:02
My God... kto go tak załatwił :(
Offline Butelka
Maciej12991
Gość

13.11.2011 15:04
Nikt. Albo naturalne zużycie wkładek elastycznych, albo ich wadliwe założenie. :D
 
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 730
13.11.2011 17:44
Dodam, że na łuku pl.Dominikański->Skargi była jeszcze większa serenada dochodząca z przegubów, co bardzo umiliła mi podróż ;)
Offline Przemekhttp://transportnews.eu/