Düewag Pt-8 #905
«Poprzednie zdjęcie: Düewag Pt-8 #908
Następne zdjęcie: Duewag Pt-8 #900»
Düewag Pt-8 #905
Data zrobienia zdjęcia: | 5 stycznia 2011 roku (środa) |
Opis: | Katowice Al. Korfantego. Debiut na linii. Z pozdrowieniami za wypad na foty dla Marcina_FTŚ 😉 |
Słowa kluczowe: | Duewag Pt-8 Konstal 105Na Tramwaje_Śląskie Katowice Korfantego #905 #590 #906 GOP KZK_GOP linia_16 linia_14 linia_23 |
Data dodania zdjęcia: 05.01.2011 15:15, Wyświetleń: 2476, Pobrań: 18, Wielkość pliku: 236.2 KB | |
Dodał: | Motortram |
Ostatnie komentarze
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 05.01.2011 15:19 |
Oooo, już jest 8. Cacy, tylko szkoda że na tak krótkiej linii, na '11' byłyby dobre.
|
|
Marcin_FTŚ Gość 05.01.2011 15:24 |
A dzięki i wzajemnie 😉
|
|
Motortram Użytkownik Komentarzy: 263 05.01.2011 15:25 |
Na Zawodziu w zajezdni są: #900, #901, #902, #904, #905, #906, #907, #908. Jeszcze tylko 2 wozy #903 i #909 stoją w Chorzowie w ZUR-ze.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 05.01.2011 15:44 |
Jakby się dobrze przyjrzeć to na tym zdjęciu są nawet dwa Düwagi.
A tak swoją drogą to jak to w końcu robimy z wpisywaniem typu tych wagonów, Pt czy Pt-8? |
|
Marcin_FTŚ Gość 05.01.2011 15:47 |
Ja głosuję za Pt.
|
|
Motortram Użytkownik Komentarzy: 263 05.01.2011 15:54 |
Marcin_FTŚ napisał(a): Ja głosuję za Pt. Jestem za. |
|
Silkeborg Użytkownik Komentarzy: 557 05.01.2011 16:12 |
http://www.vgf-ffm.de/en/presseinfo/vgfs-vehicles/trams/ Jeszcze ktoś ma jakieś wątpliwości odnośnie typu? 😉
|
|
I.G.I Użytkownik Komentarzy: 190 05.01.2011 17:03 |
W kwestii nazwy zdjęcia. Skoro jest 'ü', to nazwa brzmi "Düwag" (bez e) lub tak jak jest na galerii "Duewag" (bez ü).
|
|
wmmedia Użytkownik Komentarzy: 631 05.01.2011 21:18 |
Motortram napisał(a): Marcin_FTŚ napisał(a): Ja głosuję za Pt. Jestem za. Oficjalnie w TŚ jest Pt-8 |
|
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 06.01.2011 17:22 |
Docelowo ile tych wagonów trafi do ruchu na Śląsku ?
|
|
Marcin_FTŚ Gość 06.01.2011 17:40 |
12, wszystkie już są. Dwa wozy idą na części dziesięć na linię.
|
|