Strona główna» Kolej» Autobusy szynowe i SZT» SA138» SA138-001

SA138-001

«Poprzednie zdjęcie: SA138-002

SA138-001

Data zrobienia zdjęcia: 13 grudnia 2010 roku (poniedziałek)
Opis: trójczłonowe "dziecko" z Newagu jako poc. os. do Helu na stacji Gdynia Gł.
Słowa kluczowe: SA138 SA138-001 Newag Przewozy_Regionalne Gdynia_Główna D29-202
Data dodania zdjęcia: 17.12.2010 11:38, Wyświetleń: 2352, Pobrań: 32, Wielkość pliku: 241.2 KB
Dodał: Cez-Ary

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.12.2010 11:38
Skoro to jest rzekomo autobus szynowy, to chyba kibel też 🤣
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
17.12.2010 12:59
W popularnym rozumieniu to wszystkie SZT można nazwać szynobusami 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.12.2010 13:09
Czyli niemieckie ICE-TD to też szynobusy. Dobrze wiedzieć.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
17.12.2010 13:43
Akurat z ICE to lekka przesada, bo to długi skład wysokich prędkości 😛 Ale ten SZT na zdjęciu służy do ruchu lokalnego, więc na upartego go szynobusem można nazwać. Nawet definicja to potwierdza: lekki wagon spalinowy lub zespół trakcyjny o napędzie spalinowym, służący do obsługi ruchu pasażerskiego na liniach o niewielkich potokach podróżnych.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.12.2010 14:24
Pojazd na zdjęciu nie jest ani lekki, ani przeznaczony na linie o małych potokach.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.12.2010 15:46
Nawet Wikipedia nie nazywa go szynobusem. Nie ma informacji o wadze ale raczej nie jest ten skład lekki. Natomiast ilość drzwi ewidentnie świadczy o małych ilościach pasażerów które można szybko wymienić na stacjach.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
18.12.2010 20:40
Ilość drzwi tak naprawdę ma znaczenie tylko w ruchu aglomeracyjnym, gdy są duże wymiany pasażerów na przystankach. Natomiast taki układ jest optymalny na trasy po zadupiach, choć niekoniecznie o małej frekwencji.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
18.12.2010 21:24
Prezentuje się...trochę topornie, ale za to awaryjność "na medal "🤣 Serwisanci prawie nie śpią.....no cóż,na czym można zaoszczędzić by wygrać przetarg ? Na tzw. czynniku ludzkim już się nie da, więc pozostają podzespoły...a Polak potrafi !
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.12.2010 21:35
Produkty z Bydgoszczy, jeżdżące do Balic też często są się nie pojawiają na linii (i jeździ SA101). Tak że spokojnie, może NEWAG się wyrobi i jakość się poprawi po kilku egzemplarzach. Kibicuje im bo to przynajmniej Małopolska firma.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2010 21:38
To jest w 100% nowa i nowosądecka myśl techniczna?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl