Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3016

EU8N #3016

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3015
Następne zdjęcie: EU8N #3012»

EU8N #3016

Data zrobienia zdjęcia: 26 listopada 2010 roku (piątek)
Opis: Niezły składzik.....ale to podmianki za 105.
Słowa kluczowe: EU8N #3012 #3016 E1 #169 MPK_Kraków Kraków Mały_Płaszów linia_20 linia_11
Data dodania zdjęcia: 27.11.2010 08:47, Wyświetleń: 2583, Pobrań: 13, Wielkość pliku: 214.2 KB
Dodał: aul30

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 09:38
Nie wiem dlaczego są dwa perony do wysiadania i tylko jeden do wsiadania.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
akselmen
Użytkownik

Komentarzy: 182
27.11.2010 10:36
Podobnie jest na Borku Fałęckim.
Offline akselmenakselmen at wp.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
27.11.2010 11:11
#- przed każdy numer taborowy w kluczowych. 😉
Offline busik105
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
27.11.2010 11:53
W przypadku tej pętli to nie tylko perony dla wysiadających, ale i miejsce oczekiwania na podjazd na peron dla wsiadających.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 493
27.11.2010 12:23
AndrzejK napisał(a):
Nie wiem dlaczego są dwa perony do wysiadania i tylko jeden do wsiadania.

Żebyś nie musiał się martwić, że tramwaj stojący na torze obok odjedzie wcześniej niż ten do którego wsiadłeś. 😛
Offline Słońce
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.11.2010 12:29
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że jest to przygotowanie do zniesienia rozkładów jazdy.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
27.11.2010 12:41
pomyślałeś o opóźnieniach i zjazdach do zajezdni?
Online Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 12:57
No tak, tramwaje muszą gdzieś czekać na podjazd, a ludzie muszą gdzieś wysiąść. I połączono to 🙂 Dziś byłem tam drugi raz. 90 sek czekania na wjazd na pętlę. Pozostałe światła też powoli włączają, więc nie będzie ani 8, ani 10, tylko 15 😈
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
27.11.2010 13:15
Co do świateł, to jazda spod garbarni w rejon MP wydłużyła się w nocy mniej więcej trzykrotnie... Jak kiedyś nocą jeździłem w tym rejonie normalnie Surzyckiego, tak teraz tylko przez Rybitwy i Albatrosów....
Offline szubak
Piti
Użytkownik

Komentarzy: 46
27.11.2010 14:17
@AndrzejK
Z tym że podobno teraz światła tam są całkowicie niezależne, a mają wprowadzić koordynację. Niestety co do OSSRu i współdziałania z IBISami to nie mam pojęcia czy są planowane...
Offline Piti
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 14:25
Zobaczymy 😉 Może akurat będzie to pierwszy odcinek w Krakowie z normalnie działającymi światłami.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
27.11.2010 15:05
Są planowane, bo na całym odcinku ma być OSSR. Tyle, że otworzyli całość na szybko przed wyborami i nic z tego jak na razie nie działa 😛
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
27.11.2010 16:03
OSSR ma być wdrożony w rok od uruchomienia ostatniej sygnalizacji 😏
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 16:24
Tak jak na tzw. KST...
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.11.2010 17:04
Sudi napisał(a):
pomyślałeś o opóźnieniach i zjazdach do zajezdni?


Jakoś na pętlach z kilkoma peronami (czy to tramwajowych, czy to autobusowych) nie mam problemów z wyborem pojazdu odjeżdżającego wcześniej. Po to też dawno temu wymyślono sygnalizatory pokazujące kolejność odjazdów.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
27.11.2010 18:42
@Kuba203 - ani to, ani rozkład nie pomagają przed biegającymi jak lemmingi ludźmi, którzy obserwują co robi motorniczy. Bądź też zadają to nieśmiertelne pytanie - a który pierwszy pojedzie? Nie wie pan? Ale pan niemiły!
Offline YogYyogy at onet.eu
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 19:04
A tu YogY nie masz racji. Na przykładzie Mistrzejowic: nie ma sygnalizacji świetlnej, a rozkład wisi na peronie "drugim", czyli pomiędzy stojącymi składami. Zanim się do niego dotrze, tramwaj z peronu "pierwszego" może odjechać. Jak człowiek przychodzi na pętlę i stoją 2 tramwaje, to chciałby prędko się dowiedzieć, czy któryś nie ruszy w ciągu 10 sekund. Jedyne rozwiązanie - widoczne z dala tablice świetlne.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
ABSOLWE_NT
Użytkownik

Komentarzy: 545
27.11.2010 19:59
AndrzejK napisał(a):
Jedyne rozwiązanie - widoczne z dala tablice świetlne.


Wiem, że jestem jakiś staroświecki, ale można też sobie zobaczyć w rozkład jazdy odpowiednio wcześniej.
Offline ABSOLWE_NT
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
27.11.2010 20:00
No ale chyba prostszym rozwiązaniem jest umieszczenie rozkładu w bardziej dogodnym miejscu, niż likwidacja jednego peronu 🤣
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 20:06
@ ABSOLWENT_NT można też w ogóle się go nauczyć na pamięć.

@ kuba203, powiedzmy, że umieszczenie go w wiacie, która stoi przy pętli to plan minimum 😉 Ale sygnalizacja by nie zaszkodziła (sygnalizator jest, nawet kiedyś działał). Peronu niech lepiej nie zabierają, dobrze jest, gdy można zajmować miejsca w dwóch składach 🙂
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
27.11.2010 20:17
AndrzejK napisał(a):
A tu YogY nie masz racji. Na przykładzie Mistrzejowic: nie ma sygnalizacji świetlnej, a rozkład wisi na peronie "drugim", czyli pomiędzy stojącymi składami. Zanim się do niego dotrze, tramwaj z peronu "pierwszego" może odjechać. Jak człowiek przychodzi na pętlę i stoją 2 tramwaje, to chciałby prędko się dowiedzieć, czy któryś nie ruszy w ciągu 10 sekund. Jedyne rozwiązanie - widoczne z dala tablice świetlne.

Nie, wyjść 10min wcześniej z domu i tyle. Bo tak naprawdę pytanie się motorniczego: "o której odjazd" czy "który pierwszy pojedzie" jest nie na miejscu. Rozkład wisi i nie boli wyjść wcześniej żeby sprawdzić. Trzeba chcieć...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 20:29
Dominiak, a Ty nie przykumałeś, że rozkład jest w głupi miejscu i Ci tramwaj odjedzie zanim do niego dotrzesz?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
27.11.2010 20:33
Dlatego mówie, że trzeba wyjść wcześniej. Pozatym rozkłady są w sieci też. I tak jesteś na przegranej pozycji więc nie szukaj problemu z niczego nadal.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
27.11.2010 20:43
Rozkład wisi w niedogodnym miejscu. Nie jest to wielki problem, ale dlaczego sobie utrudniać życie. Jak go pójdę sprawdzać, to w tym czasie mi tramwaj (z pierwszego peronu) odjedzie. A jest milion powodów, dla których nie mogę sprawdzić rozkładu wcześniej.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
28.11.2010 14:49
AndrzejK - jak będziesz następnym razem na Mistrzejowicach, to dobrze przyjrzyj się, w których miejscach powieszono rozkłady jazdy.
Offline YogYyogy at onet.eu