Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN57» EN57-2039

EN57-2039

«Poprzednie zdjęcie: EN57-2006+2042
Następne zdjęcie: EN57-1292»

EN57-2039

Data zrobienia zdjęcia: 21 października 2010 roku (czwartek)
Opis: Kraków, Łagiewniki. Trwa remont linii 94. Jeden tor jest już w sporej części zdemontowany, na sporym odcinku usypano już świeże podtorze. Można poobserwować trochę maszyn torowych.
Na zdjęciu osobowy do Suchej, z braku alternatywy jadący "pod prąd".
Słowa kluczowe: EN57 EN57-2039 Przewozy_Regionalne Kraków Kraków_Łagiewniki Łagiewniki Sanktuarium_Bożego_Miłosierdzia wieża remont D29-94
Data dodania zdjęcia: 21.10.2010 23:49, Wyświetleń: 1999, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 345.9 KB
Dodał: Unrealgod

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
21.10.2010 23:53
Chyba się tam wybiorę coś po focić. Z kolei będzie ciekawe miejsce do sfocenia Acatusa, które już niebawem będą śmigać tędy.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Profesor
Użytkownik

Komentarzy: 278
22.10.2010 00:02
Dominiak napisał(a):
Chyba się tam wybiorę coś po focić. Z kolei będzie ciekawe miejsce do sfocenia Acatusa, które już niebawem będą śmigać tędy.


Miejsca obfocone do szpiku kości nie są ciekawymi miejscami...trochę ambitniej by wypadało.
Offline Profesorprofex.cd at gmail.comhttp://www.nadruki-cd.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.10.2010 00:07
Raptem osiem zdjęć z czego pierwsze z wieżą sanktuarium...
Offline Wypalacz Rafał
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
22.10.2010 08:59
Dominiak napisał(a):
... które już niebawem będą śmigać tędy.


Dość pobożne życzenia...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.10.2010 22:14
Dlaczego
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.10.2010 22:58
Też podejrzewam że raczej na początek pójdą na linię do Tarnowa.
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.10.2010 23:20
Wg. RK jest to wstępny plan jaki przewiduje PR dla umieszczenia tych jednostek na tej trasie, ciekawe jak wyjdzie.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
23.10.2010 04:57
Rynek Kolejowy dość dziwaczne prawdy już objawiał...

Przeznaczone są na trasy: Kraków - Tarnów oraz Oświęcim - Wieliczka, przy czym ta druga stała się wątpliwa ze względu na katastrofalny stan infrastruktury, co przyznają sami urzędnicy z UMWM.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
23.10.2010 08:18
Ale ten odcinek ma ogromne znaczenie dla propagandy połączeń PR-owskich, ni z tego ni z owego pozyskano mnóstwo pasażerów, którzy mają dosyć Ronda Ofiar Katynia i nabitych do cna busów. Zwłaszcza, że znów UMWM podregulował w dół ilość kursów busistom do Krakowa
Offline mousetklub428 at wp.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.10.2010 08:32
Mniej kursów to większy tłok niestety.
A remont tego odcinka torów to zdaje się po to żeby cicho i szybko pociągi przemykały pod tym nowym CMJP2, które dość szybko powstaje.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com