SM42-980
«Poprzednie zdjęcie: TKt48-191
Następne zdjęcie: Ikarus 411.08 #6550»
SM42-980
|
|
Ostatnie komentarze
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 20.10.2010 21:15 |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 20.10.2010 21:27 |
o kurczę.... 😉 kocham taki spam!
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 20.10.2010 21:44 |
Jakaś Konica. Model ustalę później 😉
Więcej na pewno będzie, wkrótce. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 20.10.2010 21:57 |
Ile tam było par pociągów na dzień, w ostatnim rozkładzie jazdy?
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 20.10.2010 22:04 |
W ostatnim rozkładzie, tj. 1969/70 - 6 par. Tyle, że w Krakowie dojeżdżały już tylko do stacji Kraków Nowa Huta.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 20.10.2010 22:10 |
O, to jak na tamte czasy, na linię obsługującą kilka wsi to rozsądnie. Na pewno każdy sensownie skomunikowany. Dziś, gdy bus jest co 10 minut nie wiem co by tam musieli zrobić, by się utrzymało 😛 Chyba 1 ze Wzgórz przedłużyć 🙂
|
|
MeteorKKR Użytkownik Komentarzy: 187 20.10.2010 22:40 |
A czy ostatnim przejazdem do Kocmyrzowa nie był wjazd SN-61 bodajże w 1999 roku lub coś koło tego ❓
Gdzieś mi się obiło że była jakaś taka impreza, może ktoś zna więcej szczegółów, lub ma nawet zdjęcia 🙂 |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 20.10.2010 22:46 |
W 1999 r. to ta linia była już od kilku lat nieprzejezdna wskutek zaasfaltowania przejazdów i jednocześnie naruszenia niwelety przy budowie wjazdu na stację benzynową w Dojazdowie.
AndrzejK napisał(a): Były plany przerobienia Kocmyrzówki na linię tramwajową, albo na przedłużenie jej do Baranówki. Jedno i drugie miało sens, wygrała jak zawsze gumodroga...Chyba 1 ze Wzgórz przedłużyć 🙂 |
|
MeteorKKR Użytkownik Komentarzy: 187 20.10.2010 22:53 |
Dzięki vear za wyjaśnienie.
Odnośnie tramwaju zamiast kocmyrzówki to by zdało egzamin, no ale niestety wyszło jak zwykle w tym kraju i mieście... 🙁 A tak byłaby naprawdę klimatyczna trasa podmiejska jak w Łodzi. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 20.10.2010 22:53 |
Wiem, że były. Brzmi to ekscentrycznie, ale to wcale nie był taki nierealny pomysł. Zelektryfikować 5,8 km linii kolejowej (do stacji Kocmyrzów) to nie był taki kosmos. W Ostrawie "5" ma 8,7 km. No, z tą Baranówką to już raczej mrzonka. Tylko, że to trzeba było zrobić koło 1990, wtedy nie były dobre czasy na takie akcje (potem było za późno).
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 21.10.2010 09:03 |
vear napisał(a): Jakaś Konica. Model ustalę później 😉 Więcej na pewno będzie, wkrótce. Tak po cichu liczę na jakie zdjęcie z okolic pętli tramwajowej 😉 A skanowałeś negatyw czy odbitkę? |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 21.10.2010 12:51 |
Odbitkę.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 04.11.2010 21:21 |
thomas_ napisał(a): BTW, nie wiesz może jakim aparatem robione? Chwilę to trwało, ale już wiem. Konica Autoreflex TC. |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 07.02.2011 13:19 |
Znajdźcie różnice pomiędzy powyższym zdjęciem, a tym:
http://www.archiv.dopravni.net/storage/200806131441_JHMD-Nova_Bystrice.jpg 😉 |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 07.02.2011 13:28 |
750mm, mniej torów, jakiś mały budyneczek przed budynkiem stacyjnym 🙂
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 22.01.2018 18:55 |
Z książki "Dzieje kolei kocmyrzowskiej 1899-2010" wynika, iż była to impreza pożegnalna linii Kocmyrzów - Nowa Huta, bez żadnej specjalnej nazwy.
Swoją drogą książka genialna, polecam! 🙂 |
|
BTW, nie wiesz może jakim aparatem robione?