EU8N #3015
«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3012
Następne zdjęcie: EU8N #3014»

EU8N #3015
|
|
Ostatnie komentarze
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 08.10.2010 17:40 |
Szybko idzie im ta "produkcja" tych EU8N. A co się dzieje z zastąpionymi przez nie E1-mi
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 08.10.2010 17:54 |
To zastępuje 105Na, a nie E1 😛
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 08.10.2010 17:57 |
Masz rację, ale na "22" jakby nie patrzeć zastępuje E1+c3 😛
|
|
![]() ![]() |
||
Voith Gość 08.10.2010 18:39 |
Nareszcie łapią przyzwoite tempo.
|
|
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 08.10.2010 19:01 |
Ale powoli tracą na jakości- 3014 ma zamiast Solarisowych listew bocznych to ma laminaty z listwami wiedeńskimi (czytaj trochę obrysowane itd.) Poza tym nie mają możliwości porozumienia się z motorniczym przez panel na hamulcu awaryjnym. Ale za to te dechy w środkowym członie pod poręczami do zejścia zostały zastąpione szybami- ładniej to wygląda. 3014 nie ma także pianki przy przegubach. Poza tym we wnętrzu czasami znajdą się gumy zwieńczające jakąś szafkę, które z natury rzeczy powinny być szare, a w niektórych miejscach są chlapnięte farbą. Nie zmienia to jednak faktu, że pozostałe przedsiębiorstwa tramwajowe w Polsce mogą nam EU8N tylko pozazdrościć, bo minimalne niedopatrzenia na rzecz szybkiego wypuszczania wozów z niską podłogą są do przeżycia. Poza tym tramwaj nadal bardzo dobrze jeździ, uskoki w torach prowadzi delikatnie się bujając, tak więc mimo wszystko są one na zdecydowany + 😁
|
|
![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 08.10.2010 21:40 |
Od przodu dużo lepiej wyglądają te z przedziału #3012-3014.
|
|
![]() ![]() |
||
dwaeuro Użytkownik Komentarzy: 136 08.10.2010 23:30 |
@busik105: Ale o co Ci dokładnie chodzi, bo powiem szczerze, że jakieś widocznej różnicy z przodu nie widzę, poza klimatyzatorem u góry...
P.S. Witam |
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 08.10.2010 23:36 |
Popatrz na kształt "strzały" na ścianie przedniej i porównaj ze starymi. Nie jest zaokrąglona.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 09.10.2010 06:06 |
Straszna różnica. Poza tym myślę, że przedsiębiorstwa w Polsce może i nam zazdroszczą, ale te z krajów o wyższej kulturze technicznej raczej tylko się śmieją...
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 09.10.2010 07:48 |
Niech się śmieją, ale my robimy co możemy by mieć tabor niskopodłogowy, oni maja pieniądze. Tak więc twój argument jest w pewnym sensie... bez sensu.
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.10.2010 15:24 |
kuba203 napisał(a): Straszna różnica. Poza tym myślę, że przedsiębiorstwa w Polsce może i nam zazdroszczą, ale te z krajów o wyższej kulturze technicznej raczej tylko się śmieją... Już znowu nie przesadzaj z tymi kompleksami, jakoś w Wiedniu jeździ jeszcze mnóstwo E1 i E2 z przyczepami (E2 jeszcze trochę pojeżdżą skoro zdecydowali się na modernizację napędu), skoro jesteśmy przy zdjęciu przerobionego E6 - oprócz Krakowa kupił je Rotterdam, znajdujący się jakby nie patrzeć w kraju o wyższej kulturze technicznej. A podobne przeróbki robią także Czesi. |
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 09.10.2010 16:15 |
No Czesi też leczą swoje kompleksy zakładaniem plastikowych ryjów niczym wiejskie dresy na 15-letnich beemkach z Reichu. W Wiedniu ani Rotterdamie się w to nie bawią, bo tam jak słusznie zauważyłeś, modernizuje się napęd, a nie wygląd zewnętrzny. To robi delikatną różnicę. A jak już jesteśmy przy Czechach, to zwróć też uwagę, że praktycznie nie uświadczysz w tym kraju wagonu generacji T3 bez modernizacji. Też o czymś to świadczy. A u nas wiejski tuning i nic poza tym.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 09.10.2010 16:25 |
No jaaasne, każdy dres z Proszowic montuje sobie w swoim Golfie niską podłogę, będącą tylko bajerem do szpanu...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 09.10.2010 17:09 |
Kuba203 - można było zamontować niskopodłogową wstawkę do przemalowanego tylko E6, tylko wyglądał by jak czeczeński tramwaj... W Utrechcie nic nie robili przy E6, jak przyjechały tak puścili na linię. Raczej to za ładnie nie wygląda. A nie zrobili w EU8N żadnych wodotrysków - zrobili jego wygląd zewnętrzny i wewnętrzny tak, by po prostu nie prezentował się gorzej od nowych tramwajów 😉
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 09.10.2010 17:27 |
O, w sumie chciałbym, żeby wyglądał jak czeczeński tramwaj. Biorąc pod uwagę, że w tym kraju nie ma tramwajów, jego też by nie było 😈
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.10.2010 17:43 |
http://img651.imageshack.us/i/kasacja.jpg : ))))))))))
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 09.10.2010 17:49 |
Zaiste! I co teraz Kuba203? 😈
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 09.10.2010 17:50 |
Nie rozumiem dlaczego Gdańsk jak to Kraków jest pionierem w tego typu inwestycjach. 😕
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.10.2010 17:59 |
kuba203 napisał(a): A jak już jesteśmy przy Czechach, to zwróć też uwagę, że praktycznie nie uświadczysz w tym kraju wagonu generacji T3 bez modernizacji. Też o czymś to świadczy. A u nas wiejski tuning i nic poza tym. W samej tylko Pradze jeździ ponad 200 wagonów T3SUCS - nie są zmodernizowane i pewnie nie będą. Chyba że w Phenianie... czatowiec napisał(a): W Utrechcie nic nie robili przy E6, jak przyjechały tak puścili na linię. Raczej to za ładnie nie wygląda. A nie zrobili w EU8N żadnych wodotrysków - zrobili jego wygląd zewnętrzny i wewnętrzny tak, by po prostu nie prezentował się gorzej od nowych tramwajów 😉 Lecz czy aby na pewno nic przy nich nie robili? P.S. No i u nich też wyskakują z torów |
|
![]() ![]() |
||
Owsik Użytkownik Komentarzy: 758 09.10.2010 18:23 |
||
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 09.10.2010 18:26 |
Cytat: Lecz czy aby na pewno nic przy nich nie robili? Może trochę je ogarnęli. Ale nawet się nie pofatygowali, by usunąć logo WL z pojazdów 😛 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 09.10.2010 19:39 |
Fociłem dziś #3015 i jak skręcał, to w przegubach było widać wiedeńskie barwy.
|
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 10.10.2010 05:26 |
Wypalacz Rafał napisał(a): W samej tylko Pradze jeździ ponad 200 wagonów T3SUCS - nie są zmodernizowane i pewnie nie będą. Chyba że w Phenianie... Faktycznie, w skali całego tamtejszego ilostanu to jest ogromna ilość... I maleje. No i nie widziałem na nich plastikowych ryjów, chyba, że zaczęli montować ostatnio? Michał Wojtaszek napisał(a): http://img651.imageshack.us/i/kasacja.jpg : )))))))))) Szkoda, że autor nie uznał za stosowne się podpisać i podać, jakie zakresy modernizacji porównujemy, bo na pewno nie samo zbulwianie. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 10.10.2010 07:17 |
kuba203 napisał(a): No i nie widziałem na nich plastikowych ryjów, chyba, że zaczęli montować ostatnio? Tak gwoli ścisłości od samego początku ściany czołowe i tylne w Tatrach T3, T4, K1 i K2 są wykonane z laminatów 😛 |
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 10.10.2010 09:58 |
No tak, tego nie doczytałem, przyjąłem błędne uproszczenie. Tym niemniej dobrze wiesz, że nie chodzi o materiał, z którego te ściany są wykonane, tylko o pseudomodernizacje służące propagandzie nowoczesności.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 10.10.2010 10:58 |
Wiem, mnie też to irytuje. Tym niemniej uważam że ważniejszą kwestią w przypadku tego wagonu jest umieszczenie w nim członu z niską podłogą, zaś plastik o tyle mogę ścierpieć że w przeciwieństwie do przeróbek łódzkich, wrocławskich czy poznańskich ten plastik jest nakładką na metalową ścianę czołową, nie zaś jej zastępstwem co skutkuje pogorszeniem warunków bezpieczeństwa dla motorniczego lub pasażerów na tylnym pomoście w razie kolizji z innym pojazdem o podobnych gabarytach (tramwaj, ciężarówka, autobus)
|
|
![]() ![]() |