Strona główna» Komunikacja na Świecie» Austria» Graz» Lohner GT6 #265

Lohner GT6 #265

«Poprzednie zdjęcie: Bombardier Cityrunner #655
Następne zdjęcie: SGP/Rotax GT8 #503»

Lohner GT6 #265

Data zrobienia zdjęcia: 2 sierpnia 2010 roku (poniedziałek)
Opis: Graz, Herrengasse.
Wczoraj będąc w pracy dostałem SMS-a od znajomego: "Można pomyśleć że pozazdrościłem 🙂 Pozdrowienia z Grazu".
I od razu wróciły wspomnienia miłych urlopowych chwil. Na przykład takich jak ta, gdy idąc Herrengasse odwróciłem się i ujrzałem widocznego na zdjęciu GT6, jedynego jakiego udało mi się zobaczyć na ulicach...
Słowa kluczowe: Lohner GT6 #265 Nauka_jazdy Grazer_Verkehrsbetriebe_AG GVB Herrengasse Graz Graz Austria Österreich
Data dodania zdjęcia: 09.09.2010 10:29, Wyświetleń: 2341, Pobrań: 33, Wielkość pliku: 311.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 02.08.2010 15:26:44
Długość ogniskowej: 63mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
09.09.2010 15:26
Ja dobrze widzę czy on nie ma lusterek 😲
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Coffee
Gość

09.09.2010 15:33
Większość E1, które trafiły do Krakowa, również nie miała lusterek...
 
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
09.09.2010 15:39
To jak motorowy widzi przestrzeń przy drzwiach pasażerskich?
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
09.09.2010 15:43
Nie widzi, od tego ma fotokomórki.
Offline Łukasz W.
Coffee
Gość

09.09.2010 15:43
Silkeborg napisał(a):
To jak motorowy widzi przestrzeń przy drzwiach pasażerskich?

Nie wiem... Może wystarczyło im lusterko wewnętrzne (i fotokomórki)!? Wiem, iż teraz część wozów E1 i E2, które póki co nie wybierają się na export, dostały elektrycznie sterowane lusterka.
 
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
09.09.2010 15:50
Łukasz W. napisał(a):
Nie widzi, od tego ma fotokomórki.

U nas by to nie przeszło.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
09.09.2010 16:23
Czy ten tramwaj różni się jakoś znacząco od wiedeńskich E1?
Offline YogYyogy at onet.eu
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
09.09.2010 19:22
Elektronice nigdy się nie ufa w 100%. Ten pojazd u nas jest nie do użytku 😛
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
09.09.2010 19:53
U nas jest nie do użytku, bo sobie z elektroniką nie radzimy, 😈 a tam gdzie naprawa, czy doprowadzenie elektrycznych systemów do użytku jest w małym palcu mogą sobie na to pozwolić.
Offline busik105
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
09.09.2010 20:04
Yogy- pod względem wizualnym to tył jest inny, a drzwi 2-4 mają okna tylko do połowy, no + jeszcze wiadomo jakieś inne drobiazgi takie jak zderzak. Co do aparatury elektrycznej to wydaje mi się, że jeśli 338 sztuk E1 zostało wyprodukowanych przez prawie 10 lat bez jej zmian, to i te wagony mają ją identyczną, poza tym data produkcji się zgadza z wiedeńskimi tak więc to chyba jedno i to samo. 😉
Offline busik105
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
09.09.2010 20:12
A geamatic to to ma?
Offline YogYyogy at onet.eu
Coffee
Gość

09.09.2010 20:25
Nie ma. Ma normalne sterowanie stycznikowe (nastawnik podobny do tego, z naszych GT6). Pulpit wyglądem zbliżony do E1, lecz z licznikiem na środku...
 
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
09.09.2010 20:29
O, kolejna różnica- zresztą mogłem się domyślić, brak czuwaka= ręka wystawiona przez okno. 😈 😛
Offline busik105
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.09.2010 20:46
Nie jest bardzo wygodny dla motorniczego. Zamiast "zimnego łokcia" pozwala jedynie na "zimne palce".
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.09.2010 23:30
I jeszcze jedna różnica na dachu - opory rozruchowe na obu członach, a nie na pierwszym jak w E1.
Offline Wypalacz Rafał
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
10.09.2010 06:45
Unrealgod, nie rozumiem przenośni- mógłbyś ją wytłumaczyć? 😁
Offline busik105
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
10.09.2010 08:41
Okno jest na takiej wysokości, że motorowy wystawia tylko palce, a nie łokieć...
Offline Warwas z Rugii
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
10.09.2010 15:24
A, dzięki. 😉
Offline busik105
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
15.09.2010 22:05
busik105 napisał(a):
Yogy- pod względem wizualnym to tył jest inny, a drzwi 2-4 mają okna tylko do połowy, no + jeszcze wiadomo jakieś inne drobiazgi takie jak zderzak. Co do aparatury elektrycznej to wydaje mi się, że jeśli 338 sztuk E1 zostało wyprodukowanych przez prawie 10 lat bez jej zmian, to i te wagony mają ją identyczną, poza tym data produkcji się zgadza z wiedeńskimi tak więc to chyba jedno i to samo. 😉

E1 w Wiedniu również mają różne rodzaje drzwi. 😉
Offline szubak
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
16.09.2010 09:15
busik105 napisał(a):
Co do aparatury elektrycznej to wydaje mi się, że jeśli 338 sztuk E1 zostało wyprodukowanych przez prawie 10 lat bez jej zmian, to i te wagony mają ją identyczną, poza tym data produkcji się zgadza z wiedeńskimi tak więc to chyba jedno i to samo. 😉

Skoro prezentowany tramwaj ma nastawnik o jakim pisze Coffee to aparatura elektryczna jest zupełnie inna
Offline wmmediawmmedia at onet.eu