Strona główna» Kolej» Lokomotywy spalinowe» SU42» SU42-506

SU42-506

«Poprzednie zdjęcie: SU42-507
Następne zdjęcie: SU42-506»

SU42-506

Data zrobienia zdjęcia: 4 lipca 2010 roku (niedziela)
Opis: Przemytnik wtacza się do Uherzec.
Słowa kluczowe: SU42 SU42-506 PR Przewozy_Regionalne Uherce D29-108 Bieszczady przemytnik Kolej_Transwersalna osobowy
Data dodania zdjęcia: 07.07.2010 09:37, Wyświetleń: 1942, Pobrań: 33, Wielkość pliku: 1.0 MB
Dodał: vear
IPTC Info
Date created: 04.07.2010
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D40X
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 04.07.2010 07:32:19
Długość ogniskowej: 55mm
Lokalizacja: N49.4635, E22.3973

Ostatnie komentarze

vear
Administrator

Komentarzy: 2462
03.11.2010 13:44
http://tinyurl.com/2dp7mc4
W sumie było to do przewidzenia i jest w pełni uzasadnione, ale żal mimo wszystko pozostaje spory...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
03.11.2010 20:56
A więc uważasz, że to zawieszenie należy do tej (niewielkiej, ale jednak istniejącej) grupy zawieszeń, które są uzasadnione?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
03.11.2010 21:13
W obecnej sytuacji, gdy szlakowa na prawie całej długości odcinka N. Zagórz - Krościenko wynosi 20 km/h, a pasażerami są już teraz w 100% przemytnicy (i to tylko na odcinku Ustrzyki - Chyrów, bo na reszcie jedynie cząsteczki tlenu, azotu i innych), a wagony na te pociągi są otwarcie demolowane przez szmuglerów, jak i wopowców, to choć uwali to na kolejnym odcinku jedną z najciekawszych w Polsce linii - myślę że niestety jest uzasadnione.
Przebojem mogłyby być pociągi Zagórz - Przemyśl (i ew. dalej w Polskę) jadące tak jak kiedyś, tranzytem przez Ukrainę, ale obecnie oczywiście niezbędny byłby generalny remont, ponowne położenie toru na ukraińskim odcinku Chyrów - Niżankowice i trochę zabiegów politycznych, czyli masa roboty w jednym z najbardziej antykolejowych województw...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
03.11.2010 21:25
Miałem na myśli jakieś społeczno-gospodarcze uzasadnienie 😉 Ale to pismo sobie powinien wziąć każdy do serca, ze względu na słowa "w związku ze zgodą Ministra Infrastruktury". Nawet chore twory PKPitp nie niszczą kolei z własnej inicjatywy, tylko zgodnie z polityką państwa.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
04.11.2010 05:18
No wiesz, ktoś najpierw musiał o tą zgodę wystąpić.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.11.2010 08:28
Nawet więcej. Ktoś musiał doprowadzić do sytuacji, w której ta decyzja wydaje się logiczna. Ale to nie PaRówczanki, PeeLKa i Marszałek zdecydowali, że nie będzie kolei w Podkarpackim.

A powiedzcie mi co zostanie w takim razie w (południowym) Podkarpackim?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
04.11.2010 10:40
IRy do Przemyśla.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.11.2010 13:23
A tak bardziej w okolicach Jasła, Krosna?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
04.11.2010 18:30
Chodziło mi o to, że według PRów (i ich fanów) pociągi osobowe na liniach lokalnych nie są nikomu potrzebne. Ważne, że są IRy, które odbierają pasażerów krwiożerczemu IC 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
04.11.2010 18:44
Kto i gdzie coś takiego powiedział?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.11.2010 18:54
Zanim się zaczniecie kłócić, powiedzcie co będzie w tamtych stronach 😛 W moich oczach PaRówczankom i pICkom i tak nic już nie pomoże.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.11.2010 05:21
Nie wiem niestety dokładnie. Jak w maju potrzebowałem dostać się transportem publicznym do Krosna wyszło mi, że podróż z Krakowa pociągiem musiałaby trwać ponad dobę. Tam jeździ w dużym przybliżeniu nic i wszystko wskazuje na to, że teraz przybliżenie będzie jeszcze dokładniejsze.
@vear: uderz w stół, a nożyce się odezwą 😈 Wybacz, ale głosów poparcia dla IRowego busiarstwa na torach uprawianego jak wiemy kosztem osobówek na liniach innych niż magistralne było tak wiele (w tym również od Ciebie), że kazanie mi teraz wymieniać, gdzie te rozmowy miały miejsce to odwracanie kota ogonem.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.11.2010 10:31
Nikt Kubusiu nie popiera likwidowania osobówek na poczet IR, co zresztą nie ma miejsca. PR mają taką nadwyżkę wagonów i kibli, że taboru z nadal sporą rezerwą starcza na jedno i drugie, zatem uruchamianie jako-tako dochodowych pociągów jest przede wszystkim krokiem w stronę racjonalnego gospodarowania taborem (oczywiście lepiej byłoby cały skasować, jak to robi prestiżowa spółeczka, nie?).
Sorry, ale jeśli jakieś połączenia znikają, to jest to tylko i wyłącznie zasługa marszałków, którzy nie potrafią zorganizować transportu kolejowego (a w tym i kilku innych przypadkach Ministerstwa Infrastruktury, bo ono odpowiada za połączenia międzynarodowe). Zdaje się, że rozumiesz dobrze, że za częstotliwość św. 522 nie odpowiada MPK, więc czemu analogiczna sytuacja na rynku kolejowym jest taka trudna do ogarnięcia?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.11.2010 11:02
vear napisał(a):
Nikt Kubusiu nie popiera likwidowania osobówek na poczet IR, co zresztą nie ma miejsca


Ma, ma (choćby Skarżysko - Tomaszów, gdzie po raz pierwszy oficjalnie się do tego przyznano), a IRy też dalece nie wszystkie są dochodowe i proszę przestań mi wreszcie wciskać te kity.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.11.2010 11:09
Szkoda, że zauważyłeś tylko pierwsze zdanie mojej wypowiedzi...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info