Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EL2» EL2

EL2

«Poprzednie zdjęcie: EL2-25
Następne zdjęcie: EL2-49»

EL2

Data zrobienia zdjęcia: 22 maja 2010 roku (sobota)
Opis: Kleczew. Krokodyle manewrują przy punkcie ładowania węgla. Niestety nie doczekałem się na któryś skład żeby sfotografować z bliższa.
Słowa kluczowe: EL2 EL2.100 krokodyl KWB_Konin Konin kopalnia Kleczew towarowy węglowy
Data dodania zdjęcia: 25.05.2010 08:49, Wyświetleń: 2770, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 344.4 KB
Dodał: Unrealgod

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.05.2010 10:52
O, udało się ładne zdjęcie zrobić 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
25.05.2010 17:22
To są tory PLK W ogóle te lokomotywy wjeżdżają na tory PLK
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
25.05.2010 17:48
To są tory kopalni. Te lokomotywy nie wjeżdzają na tory PLK, bowiem przystosowane są do zasilania z sieci 2,4kV DC a taka sieć na PKP nie występuje. KWB konin ma połączenie z siecią PKP ale jest to normalny punkt zdawczo-odbiorczy jak w każdym większym zakładzie.
Offline szalony
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
25.05.2010 17:51
Tu trochę ciekawostek http://www.ppwb.org.pl/wb/68/9.php
Offline szalony
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
25.05.2010 17:54
ooo, dzięki 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.05.2010 18:33
szalony napisał(a):
Tu trochę ciekawostek http://www.ppwb.org.pl/wb/68/9.php

To jest link do artykułu na temat kopalni Adamów. A to jest inna kopalnia i trochę inne lokomotywy. Znaczy lokomotywy te same ale inaczej modernizowane. W Adamowie nie ma bocznych pantografów. Nie ma też chyba takich stałych składów jak w Koninie. Boczne pantografy służą albo do pobierania prądu z sieci trakcyjnej umieszczonej z boku (bo takowa nie może być nad torem w punktach załadunku) albo w punkcie załadunku sieć trakcyjna się kończy a boczny pantograf służy do zewnętrznego sterowania lokomotywą. Takie dwie teorie w necie spotkałem a na własne oczy samego punktu załadunku nie widziałem. Co do stałych składów to lokomotywa zawsze znajduje się od strony elektrowni a na ostatnim wagonie są zarówno światła (białe i czerwone) jak i kamera z której obraz jest przekazywany na ekran w lokomotywie.
Generalnie ta sama strona tylko ciut inny artykuł.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com