E189-458
E189-458
|
|
Ostatnie komentarze
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 05.05.2010 19:44 |
Czyżby ostatni? 😏
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 05.05.2010 19:45 |
Teraz na wycieczkę do Wawy pozostaje tylko auto 😛 Bo za miesiąc pewnie dziwnym trafem ceny na TLK skoczą dwukrotnie.
Zresztą już znam jedną osobę, którą miałem odebrać w przyszłym tygodniu z dworca, bo miała jechać pociągiem z Wrocławia. I odbiorę, tyle, że z RDA, bo jedzie link-busem. Normalnie zajebista promocja koleji:/ |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 05.05.2010 19:50 |
Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 05.05.2010 20:14 |
szubak napisał(a): (...)I odbiorę, tyle, że z RDA, bo jedzie link-busem. Normalnie zajebista promocja koleji:/ A co tu się dziwić. Prywatne firmy wygrają z PKP i ich pogrobowymi spółkami. Całość musi upaść żeby mogły wejść prywatne firmy zarządzające i pociągami i infrastrukturą. Bo na tory gdzie średnia prędkość to 50 to nikomu się nie będzie chciało wchodzić z ofertą prywatną. |
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 05.05.2010 20:41 |
vear napisał(a): Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂 Zapoznaje się dopiero z Nik Color Efex pro. 🙂 |
|
Silkeborg Użytkownik Komentarzy: 557 05.05.2010 21:12 |
vear napisał(a): Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂 Bardzo ładnie wyszło 😉 Z początku myślałem że to CPL. |
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 05.05.2010 21:48 |
Dzięki 🙂 . A nie mówiłem, że Ci fajnie wyszło 😁 .
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 05.05.2010 23:35 |
Miejmy nadzieję, że nie ostatnie! Marszałkowie zdecydowali o kontynuacji marki interREGIO 🙂. A fotka całkiem niezła.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 06.05.2010 09:01 |
A kiedy marszałkowie zajmą się pociągami regionalnymi?
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 06.05.2010 11:49 |
szubak napisał(a): Bo za miesiąc pewnie dziwnym trafem ceny na TLK skoczą dwukrotnie. Albo od 15.05. PIC w ramach i pod pretekstem ograniczenia przez PLK dostępu do infrastruktury wytnie TLKi z CMK a EIC będą miały dodatkowe wagony 😈 |
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 06.05.2010 15:14 |
IR WOŚP wraca 15.05. na tory 🙂
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 06.05.2010 15:40 |
I bardzo dobrze. Wiesz może kto tak zdziałał że wraca❓
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 06.05.2010 16:03 |
Nie wiem, pojawiają się w HAFASie właśnie, niektóre interREGIO wracają, ale część już nie wróci, a część będzie miała dość mocno przycięte terminy kursowania. Właśnie sprawdzam jak to wygląda. O ile informacjom z HAFASa można wierzyć 😛.
|
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 06.05.2010 17:01 |
A wiesz może czy IR do Wrocławia 6:05 z Głównego będzie jeździł ?
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 06.05.2010 17:15 |
Od 16.05. będzie jeździł tylko raz w tygodniu, w niedziele.
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 06.05.2010 18:40 |
Normalnie świetna oferta 🤣
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 06.05.2010 19:50 |
Cytat: A kiedy marszałkowie zajmą się pociągami regionalnymi? Bomby w celu 😁 |
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 07.05.2010 02:06 |
Jak jutro (znaczy dziś) odwołają Moraczewskiego to podejrzewam jeszcze zatęsknimy za dzisiejszymi PRami, mimo pesymizmu niektórych wobec PRów.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 07.05.2010 16:33 |
Na szczęście prezes Moraczewski pozostał na stanowisku.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 07.05.2010 18:32 |
To bez znaczenia. Mamy kolej spełniającą wyśrubowane standardy z lat 70-tych 19 wieku. I niczego tu nie zmienią 4 klimatyzowane wagony pomalowane w pstrokate barwy 🙄
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 07.05.2010 18:50 |
Wszak wprowadzenie wszystkich niezbędnych zmian na kolei wymaga tylko pstryknięcia czarodziejskiej różdżki, które każdy prezes winien był opanować w podstawówce 😛
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 07.05.2010 20:21 |
Trzeba było nie psuć wszystkiego przez ostatnie 20 (albo i więcej) lat, to teraz nie byłaby potrzebna czarodziejska różdżka. I na ch** mi sto ścigających się pociągów do Warszawy, skoro w mnóstwo miejsc można dojechać tylko busem. W dupie mam Moraczewskiego i jego 4 klimatyzowane pstrokate wagony, które zresztą jeżdżą na kredyt, który my wszyscy jako podatnicy potem będziemy spłacać.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 07.05.2010 20:33 |
No tak, mając za sobą zmarnowane 20 lat najlepiej byłoby nie robić już nic, pomalkontencić, zapłakać głośno i pogrążać się w marazmie. Jak to na pekapie bywa.
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 07.05.2010 20:42 |
Bo najłatwiej jest pomarudzić 😉
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.05.2010 23:46 |
Trudno chwalić, skoro w ten sposób spełnia się scenariusz wycięcia wszystkiego poza głównymi liniami.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 08.05.2010 06:18 |
vear napisał(a): No tak, mając za sobą zmarnowane 20 lat najlepiej byłoby nie robić już nic, pomalkontencić, zapłakać głośno i pogrążać się w marazmie. Jak to na pekapie bywa. No i tak właśnie to w PRach wygląda. Co konkretnego zrobiono dla ratowania podstawowej działalności tej firmy? Czy może zmniejszono zatrudnienie? Zracjonalizowano obiegi szynobusów? Coś innego? |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 08.05.2010 08:43 |
kuba203 napisał(a): No i tak właśnie to w PRach wygląda. Co konkretnego zrobiono dla ratowania podstawowej działalności tej firmy? Czy może zmniejszono zatrudnienie? Zracjonalizowano obiegi szynobusów? Coś innego? Pierwszy z brzegu wynik wyszukiwania przez google: http://www.rynek-kolejowy.pl/15318/Slask_Zmuszani_do_dobrowolnych_odejsc.htm I jeszcze taki: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=119054 |
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 08.05.2010 09:10 |
@kuba203: Zarząd PR musi delikatnie balansować na polu minowym między rozdrobnionymi 16 właścicielami, betonem z ZPRów, biurwami związkowymi a Grupą PKP. Szczerze, to naprawdę trzeba mieć mocne nerwy żeby to jakoś prowadzić, żeby się trzymało kupy. Na Śląsku się w miarę udało, wywalono (za przyzwoleniem marszałka) szefostwo ŚZPR, centrala ułożyła rozkład dla całego województwa i w tej samej kwocie dofinansowania pojechało o 100 pociągów więcej w rozkładzie, jakby w Małopolce zasiedziałego Rębilasa, który ma duże poparcie w UM niestety, zmieniono na kogoś z wizją to sądzę, że też odczulibyśmy poprawę i to znaczną.
Już pomijam fakt, że obecne ograniczenie pracy przewozowej może być gwoździem do trumny PRów, o tyle dla PICu jest wręcz przysługą, oni od dawna się chcieli pozbyć deficytowych TLK, zwłaszcza prowadzonych trakcją spalinową, patrzcie jak grzecznie przygotowują listę pociągów do uwalenia, które kursują w ramach służby publicznej, za które biorą nasze pieniądze. No, ale lepiej było za nasze pieniądze zrobić wojenkę na E30 i co godzinę puszczać puste 3-wagonowe TLKi do Wrocławia, zamiast jak w cywilizowanym kraju dogadać się z PRami, żeby na zmianę w takcie jechał IR i TLK... |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 08.05.2010 09:15 |
Dopóki nie będzie w Polsce kolei regionalnej z prawdziwego zdarzenia, to choćby IRy jeździły co 10 minut na przemian z TLKami po wszystkich magistralach, będę narzekał.
|
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 08.05.2010 09:29 |
No dobra, to akurat zależy w większości od Marszałków, ale popatrzmy też jakie szanse ma pociąg regionalny na linii kolejowej, gdzie prędkość szlakowa wynosi np. 30 km/h? Ja podziwiam mieszkańców Chrzanowa, że jeżdżą jeszcze pociągiem, od grudnia obniżą im prędkości jeszcze bardziej...
Tu z założenia całe systemowe finansowanie kolei jako takiej trzeba zmienić od podstaw. |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 08.05.2010 13:24 |
hurricane napisał(a): Tu z założenia całe systemowe finansowanie kolei jako takiej trzeba zmienić od podstaw. Nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. Ale PRy nie są wcale najbardziej przejrzystym elementem tej układanki. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 08.05.2010 15:46 |
Problem spółek kolejowych jest taki, że są zbyt słabe, by zaoferować coś na poziomie i zbyt mocne by się rozpaść i oszczędzić nam męczarni.
|
|