Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU45/E189» E189-458

E189-458

«Poprzednie zdjęcie: E189-454
Następne zdjęcie: E189-454»

E189-458

Data zrobienia zdjęcia: 3 maja 2010 roku (poniedziałek)
Opis: WOŚP zmierza do Krakowa. Pozdrowienia dla Sudiego oczywiście 🙂
Słowa kluczowe: E189 E189-458 Przewozy_Regionalne PR InterRegio IR WOŚP D29-8 Raciborowice
Data dodania zdjęcia: 05.05.2010 19:31, Wyświetleń: 2680, Pobrań: 32, Wielkość pliku: 205.0 KB
Dodał: Dominiak
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3000
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 03.05.2010 18:22:46
Długość ogniskowej: 42mm

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.05.2010 19:44
Czyżby ostatni? 😏
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
05.05.2010 19:45
Teraz na wycieczkę do Wawy pozostaje tylko auto 😛 Bo za miesiąc pewnie dziwnym trafem ceny na TLK skoczą dwukrotnie.

Zresztą już znam jedną osobę, którą miałem odebrać w przyszłym tygodniu z dworca, bo miała jechać pociągiem z Wrocławia. I odbiorę, tyle, że z RDA, bo jedzie link-busem. Normalnie zajebista promocja koleji:/
Offline szubak
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.05.2010 19:50
Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.05.2010 20:14
szubak napisał(a):
(...)I odbiorę, tyle, że z RDA, bo jedzie link-busem. Normalnie zajebista promocja koleji:/

A co tu się dziwić. Prywatne firmy wygrają z PKP i ich pogrobowymi spółkami. Całość musi upaść żeby mogły wejść prywatne firmy zarządzające i pociągami i infrastrukturą. Bo na tory gdzie średnia prędkość to 50 to nikomu się nie będzie chciało wchodzić z ofertą prywatną.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
05.05.2010 20:41
vear napisał(a):
Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂

Zapoznaje się dopiero z Nik Color Efex pro. 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
05.05.2010 21:12
vear napisał(a):
Straasznie sztuczne kolory. Ogólny efekt nie jest zły, ale jakby było mniej plastikowo, byłoby dużo lepiej 🙂

Bardzo ładnie wyszło 😉 Z początku myślałem że to CPL.
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
05.05.2010 21:48
Dzięki 🙂 . A nie mówiłem, że Ci fajnie wyszło 😁 .
Offline Sudi
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
05.05.2010 23:35
Miejmy nadzieję, że nie ostatnie! Marszałkowie zdecydowali o kontynuacji marki interREGIO 🙂. A fotka całkiem niezła.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
06.05.2010 09:01
A kiedy marszałkowie zajmą się pociągami regionalnymi?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
06.05.2010 11:49
szubak napisał(a):
Bo za miesiąc pewnie dziwnym trafem ceny na TLK skoczą dwukrotnie.


Albo od 15.05. PIC w ramach i pod pretekstem ograniczenia przez PLK dostępu do infrastruktury wytnie TLKi z CMK a EIC będą miały dodatkowe wagony 😈
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
06.05.2010 15:14
IR WOŚP wraca 15.05. na tory 🙂
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
06.05.2010 15:40
I bardzo dobrze. Wiesz może kto tak zdziałał że wraca
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
06.05.2010 16:03
Nie wiem, pojawiają się w HAFASie właśnie, niektóre interREGIO wracają, ale część już nie wróci, a część będzie miała dość mocno przycięte terminy kursowania. Właśnie sprawdzam jak to wygląda. O ile informacjom z HAFASa można wierzyć 😛.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
06.05.2010 17:01
A wiesz może czy IR do Wrocławia 6:05 z Głównego będzie jeździł ?
Offline Sudi
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
06.05.2010 17:15
Od 16.05. będzie jeździł tylko raz w tygodniu, w niedziele.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
06.05.2010 18:40
Normalnie świetna oferta 🤣
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
06.05.2010 19:50
Cytat:
A kiedy marszałkowie zajmą się pociągami regionalnymi?


Bomby w celu 😁
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
07.05.2010 02:06
Jak jutro (znaczy dziś) odwołają Moraczewskiego to podejrzewam jeszcze zatęsknimy za dzisiejszymi PRami, mimo pesymizmu niektórych wobec PRów.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
07.05.2010 16:33
Na szczęście prezes Moraczewski pozostał na stanowisku.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.05.2010 18:32
To bez znaczenia. Mamy kolej spełniającą wyśrubowane standardy z lat 70-tych 19 wieku. I niczego tu nie zmienią 4 klimatyzowane wagony pomalowane w pstrokate barwy 🙄
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
07.05.2010 18:50
Wszak wprowadzenie wszystkich niezbędnych zmian na kolei wymaga tylko pstryknięcia czarodziejskiej różdżki, które każdy prezes winien był opanować w podstawówce 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.05.2010 20:21
Trzeba było nie psuć wszystkiego przez ostatnie 20 (albo i więcej) lat, to teraz nie byłaby potrzebna czarodziejska różdżka. I na ch** mi sto ścigających się pociągów do Warszawy, skoro w mnóstwo miejsc można dojechać tylko busem. W dupie mam Moraczewskiego i jego 4 klimatyzowane pstrokate wagony, które zresztą jeżdżą na kredyt, który my wszyscy jako podatnicy potem będziemy spłacać.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
07.05.2010 20:33
No tak, mając za sobą zmarnowane 20 lat najlepiej byłoby nie robić już nic, pomalkontencić, zapłakać głośno i pogrążać się w marazmie. Jak to na pekapie bywa.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
07.05.2010 20:42
Bo najłatwiej jest pomarudzić 😉
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
07.05.2010 23:46
Trudno chwalić, skoro w ten sposób spełnia się scenariusz wycięcia wszystkiego poza głównymi liniami.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.05.2010 06:18
vear napisał(a):
No tak, mając za sobą zmarnowane 20 lat najlepiej byłoby nie robić już nic, pomalkontencić, zapłakać głośno i pogrążać się w marazmie. Jak to na pekapie bywa.


No i tak właśnie to w PRach wygląda. Co konkretnego zrobiono dla ratowania podstawowej działalności tej firmy? Czy może zmniejszono zatrudnienie? Zracjonalizowano obiegi szynobusów? Coś innego?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
08.05.2010 08:43
kuba203 napisał(a):
No i tak właśnie to w PRach wygląda. Co konkretnego zrobiono dla ratowania podstawowej działalności tej firmy? Czy może zmniejszono zatrudnienie? Zracjonalizowano obiegi szynobusów? Coś innego?


Pierwszy z brzegu wynik wyszukiwania przez google:

http://www.rynek-kolejowy.pl/15318/Slask_Zmuszani_do_dobrowolnych_odejsc.htm

I jeszcze taki:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=119054
Offline Wypalacz Rafał
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
08.05.2010 09:10
@kuba203: Zarząd PR musi delikatnie balansować na polu minowym między rozdrobnionymi 16 właścicielami, betonem z ZPRów, biurwami związkowymi a Grupą PKP. Szczerze, to naprawdę trzeba mieć mocne nerwy żeby to jakoś prowadzić, żeby się trzymało kupy. Na Śląsku się w miarę udało, wywalono (za przyzwoleniem marszałka) szefostwo ŚZPR, centrala ułożyła rozkład dla całego województwa i w tej samej kwocie dofinansowania pojechało o 100 pociągów więcej w rozkładzie, jakby w Małopolce zasiedziałego Rębilasa, który ma duże poparcie w UM niestety, zmieniono na kogoś z wizją to sądzę, że też odczulibyśmy poprawę i to znaczną.

Już pomijam fakt, że obecne ograniczenie pracy przewozowej może być gwoździem do trumny PRów, o tyle dla PICu jest wręcz przysługą, oni od dawna się chcieli pozbyć deficytowych TLK, zwłaszcza prowadzonych trakcją spalinową, patrzcie jak grzecznie przygotowują listę pociągów do uwalenia, które kursują w ramach służby publicznej, za które biorą nasze pieniądze. No, ale lepiej było za nasze pieniądze zrobić wojenkę na E30 i co godzinę puszczać puste 3-wagonowe TLKi do Wrocławia, zamiast jak w cywilizowanym kraju dogadać się z PRami, żeby na zmianę w takcie jechał IR i TLK...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.05.2010 09:15
Dopóki nie będzie w Polsce kolei regionalnej z prawdziwego zdarzenia, to choćby IRy jeździły co 10 minut na przemian z TLKami po wszystkich magistralach, będę narzekał.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
08.05.2010 09:29
No dobra, to akurat zależy w większości od Marszałków, ale popatrzmy też jakie szanse ma pociąg regionalny na linii kolejowej, gdzie prędkość szlakowa wynosi np. 30 km/h? Ja podziwiam mieszkańców Chrzanowa, że jeżdżą jeszcze pociągiem, od grudnia obniżą im prędkości jeszcze bardziej...

Tu z założenia całe systemowe finansowanie kolei jako takiej trzeba zmienić od podstaw.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.05.2010 13:24
hurricane napisał(a):

Tu z założenia całe systemowe finansowanie kolei jako takiej trzeba zmienić od podstaw.


Nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. Ale PRy nie są wcale najbardziej przejrzystym elementem tej układanki.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
08.05.2010 15:46
Problem spółek kolejowych jest taki, że są zbyt słabe, by zaoferować coś na poziomie i zbyt mocne by się rozpaść i oszczędzić nam męczarni.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl