Strona główna / Komunikacja w Polsce / Gdynia / Gdynia - Trolejbusy / Saurer 4TIILM #3300

Saurer 4TIILM #3300

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Trollino 12AC #3081
Następne zdjęcie: Jelcz 120ME #3362»

Saurer 4TIILM #3300

Data zrobienia zdjęcia: 2 lipca 2009 roku (czwartek)
Opis: Gdynia park Rady Europy. Saurer został wystawiony na czas zlotu żaglowców w Gdyni. Saurer na tle Sea Towers.
Słowa kluczowe: Saurer 4TIILM #3300 PKT_Gdynia Gdynia park_Rady_Europy
Data dodania zdjęcia: 13.02.2010 20:02, Wyświetleń: 914, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 283.3 KB
Dodał: Gość
Ocena: 6.24/10 (5 głosów)
EXIF Info
Nazwa aparatu: Panasonic
Model aparatu: DMC-LS2
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.3
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 02.07.2009 15:29:17
Długość ogniskowej: 9.9mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
13.02.2010 20:15
Szczerze mówiąc, budynek wyszedł niezbyt ciekawy.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4902
13.02.2010 20:45
Może i niezbyt ciekawy (kwestia gustu), ale za to te widoki z ostatniego piętra...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
13.02.2010 21:07
Nie wątpię. Najwyższy poza Warszawą :)
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
13.02.2010 21:19
Dlaczego go zarejestrowali na białe blachy?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4902
13.02.2010 21:33
Zapewne z tego samego powodu co MPK Kraków - "For money"...
Offline Wypalacz Rafał
Voith
Gość

13.02.2010 22:14
Żółte blachy w Polsce można określić w dwóch słowach - same problemy.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
14.02.2010 01:23
Żeby je załatwić to jest droga przez mękę. Do tego kosztowna. No i później trzeba załatwiać pozwolenie na wyjazdy zagraniczne (chyba mało istotne w tym konkretnym przypadki).
Ale sa później spore plusy: Zniżka do OC w PZU 70%, Jeden przegląd techniczny dożywotnio. Możliwość zawieszenie OC na czas kiedy auto nie wyjeżdża. Możliwość opłacenia AC (co jest niemożliwe w przypadku aut starszych niż 10-15lat). A kiedy ktoś w nas wjedzie to płaci za naprawę nawet jeżeli jej wartość przekracza wielokrotnie wartość pojazdu. No i to na częściach oryginalnych a nie jakieś zamienniki. A to bywa przydatne kiedy się chce samochód używać regularnie a jest to jakiś ciekawy okaz, albo po prostu go kochamy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Ruppercik
Użytkownik

Komentarzy: 610
14.02.2010 01:24
?
Voith napisał(a):
Żółte blachy w Polsce można określić w dwóch słowach - same problemy.

Sprecyzuj, bo puki co mało jasne.
Offline Ruppercikruppercik at go2.pl
Voith
Gość

14.02.2010 09:41
Ruppercik napisał(a):
Voith napisał(a):
Żółte blachy w Polsce można określić w dwóch słowach - same problemy.

Sprecyzuj, bo puki co mało jasne.



Unreal napisał dużo, jednak dochodzą sprawy samych napraw - nie można naprawiać byle czym, byle jak.

Ustawa o ochronie zabytków:
Art. 110. 1. Kto będąc właścicielem lub posiadaczem zabytku nie zabezpieczył go w należyty sposób przed uszkodzeniem, zniszczeniem, zaginięciem lub kradzieżą, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
2. W razie popełnienia wykroczenia określonego w ust. 1 można orzec nawiązkę do wysokości dwudziestokrotnego minimalnego wynagrodzenia na wskazany cel społeczny związany z opieką nad zabytkami.

Art. 113. 1. Kto będąc właścicielem lub posiadaczem zabytku wpisanego do rejestru lub innego zabytku znajdującego się w wojewódzkiej ewidencji zabytków nie powiadomi wojewódzkiego konserwatora zabytków o:
1) uszkodzeniu, zniszczeniu, zaginięciu lub kradzieży zabytku niezwłocznie po powzięciu wiadomości o wystąpieniu zdarzenia,
2) zagrożeniu dla zabytku niezwłocznie po powzięciu wiadomości o wystąpieniu zagrożenia,
3) zmianie miejsca przechowania zabytku ruchomego, w terminie miesiąca od dnia nastąpienia tej zmiany,
4) zmianach dotyczących stanu prawnego zabytku, nie później niż w terminie miesiąca od dnia ich wystąpienia lub powzięcia o nich wiadomości
- podlega karze grzywny.
2. W razie popełnienia wykroczenia określonego w ust. 1 można orzec nawiązkę do wysokości dwudziestokrotnego minimalnego wynagrodzenia na wskazany cel społeczny związany z opieką nad zabytkami.

Do tego żółte blachy z tego co pamiętam to również ograniczenie prędkości w wielu przypadkach.

Tu to ładnie zostało opisane:
http://www.w114-115.org.pl/jomla/index.php/Porady-prawne/Rejestracja-na-Xolte-Blachy.html
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
14.02.2010 10:41
Znajomi mają samochody porejestrowane na żółte blachy i raczej sobie chwalą. Nie mówili nic o żadnych ograniczeniach prędkości, jedynie na konieczność zdobywania pozwoleń na wyjazdy zagraniczne narzekają. Co do przepisów to są one tak na prawdę dość liberalne. Znana historia z Golfem II na żółtych blachach posiadającym (o zgrozo) instalacje LPG. Mieliśmy ostatnio dyskusję na forum Sierra Fan dyskusję czy się opłaca czy nie, bo akurat była możliwość zakupienia dość rzadkiej wersji samochodu.
Żółte blachy nie są dla każdego. Ale jak ktoś ma jakieś unikatowe auto, czy po prostu auto z przed lat w dobrym stanie o które dba i nie chce mu robić tiuningu to warto się nad żółtymi blachami zastanowić. Przecież na dobrą sprawę to każdy normalny właściciel samochodu dba o niego, utrzymuje w dobrym stanie, chroni przed kradzieżą i zniszczeniem.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Voith
Gość

14.02.2010 10:49
Popatrz teraz na nasze zabytki, stojące aktualnie w Czyżynach.

No chyba że przerejestrowanie na żółte blachy dopiero po całkowitym zakończeniu renowacji z zastrzeżeniem 75% oryginalnych części. To przy autobusach już nie jest takie proste, aczkolwiek jest wykonalne.

Plusem mogłyby być dotacje od WKZ, ale czy tak łatwo je dostać?