Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 102Na» Konstal 102Na #207

Konstal 102Na #207

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102Na #243+153
Następne zdjęcie: Konstal 102Na #240»

Konstal 102Na #207

Data zrobienia zdjęcia: 29 lipca 1995 roku (sobota)
Opis: Kraków, aleja Powstania Warszawskiego.
Zdjęcie głównie dla tych, którzy już zapomnieli jak przez lata wyglądał "Błękitek".
No i "15" na starej trasie, jeszcze przez rondo Grzegórzeckie.
Słowa kluczowe: Konstal 102Na #207 linia_15 MPK_Kraków Kraków al_Powstania_Warszawskiego Błękitek lato archiwum90 1995
Data dodania zdjęcia: 11.01.2010 17:20, Wyświetleń: 4440, Pobrań: 15, Wielkość pliku: 221.9 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.01.2010 17:36
Zdecydowanie nie pamiętałem takiej wersji błękitka. Ale w tamtych latach rzadko bywałem w tamtej okolicy. Nie wiedziałem tez że mieliśmy takie 102 ze światłami w stylu wartburga.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.01.2010 17:39
Wagonów był pięć (w zasadzie sześć, ale to temat na inną historię), zaś kilka miesięcy po zrobieniu tego zdjęcia ruszyły prace przy przebudowie "Błękitka" po których uzyskał on obecny wygląd.
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
11.01.2010 17:49
No patrz byłem tam codziennie w dzieciństwie i też nie pamiętam jak wyglądał błękitek.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
11.01.2010 18:02
A ja pamiętam starego Błękitka 😁
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
11.01.2010 18:45
To była dobra trasa. 9 i 15 powinny jeździć aleją pokoju, a 14 Jana Pawła II.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
11.01.2010 21:14
Nie no, pewnie, po co ma się Bieżanów poza szczytem wozić na tą pustynię zwaną Rondem Mogilskim 😕
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
11.01.2010 21:34
Bieżanów ma 9 przystanków po drodze, by się przesiąść na 50. I są to przesiadki odbywające się na tym samym peronie, na linię jeżdżącą często. Więc mieści się to nawet w mojej radykalnej definicji "dobrej przesiadki" 😉 Ale ok, patrzyłem od strony Huty, skąd te linie jadą bzdurnie, a 15 zapewniłaby dojazd z al. Pokoju do Dworca.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Amator Taniego Piwa
Gość

12.01.2010 17:32
Eh to były czasy 😁 I jeszcze w tle blaszany przystanek autobusowy 🙂
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
12.01.2010 19:57
AndrzejK napisał(a):
patrzyłem od strony Huty, skąd te linie jadą bzdurnie, a 15 zapewniłaby dojazd z al. Pokoju do Dworca.


Dojazd z Al. Pokoju do dworca zapewniają 14, 41 i 185, a czas przejazdu przez JPII jak i przez Al. Pokoju jest identyczny, więc nie rozumiem po co mieszać w układzie, którzy nie szkodząc nikomu zapewnia szeroki wachlarz bezpośrednich połączeń. Przesiadki jako idea dla idei są bez sensu.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
12.01.2010 20:05
Miałem na myśli, że 15 przejęłaby funkcję 14 w połączeniu al. Pokoju - Dworzec, a 14 mogłaby wtedy kursować al. Jana Pawła, zyskując co najmniej 5 minut względem jazdy przez al. Pokoju i Rondo Grzegórzeckie. Oczywiście nie uważam, że ta zmiana jest absolutnie konieczna, to tylko takie gdybanie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl