Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #867+869+868

Konstal 105Na #867+869+868

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #416+417
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #717+718»

Konstal 105Na #867+869+868

Data zrobienia zdjęcia: 10 czerwca 1996 roku (poniedziałek)
Opis: Skrzyżowanie pod Dworcem Głównym. Wiosenny, słoneczny poranek 10 Czerwca 1996r. W drodze na pociąg do Częstochowy udało mi się sfotografować taką oto ciekawostkę, dokładnie rzecz biorąc była to 19-03, w porannym szczycie obsługiwana właśnie przez składy 3x105Na. Taka obsługa zakończyła się po wypadku na skrzyżowaniu Basztowej i Długiej, kiedy trzeci wagon składu jadącego w kierunku Dworca Towarowego wykoleił się i ustawił w poprzek ulicy Długiej.
Oprócz tytułowej "19" na zdjęciu mamy Jelcza M11 #22073 na linii "194" i stodwójkę #276 na "15".
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #867+869+868 linia_19 102Na #276 linia_15 Jelcz M11 #22073 linia_194 MPK_Kraków Kraków Basztowa Westerplatte Dworzec_Główny ciekawostki_brygadowe archiwum90 1996 wiosna
Data dodania zdjęcia: 01.12.2009 17:08, Wyświetleń: 3220, Pobrań: 17, Wielkość pliku: 237.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
01.12.2009 17:30
Niesamowite są te zdjecia z lat 90tych, kto by pomyslał ze dopiero w grudniu 96 miałem dostac pierwszego PCta 😈
Offline Kasztann44
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.12.2009 17:42
To i tak pięć lat wcześniej ode mnie miałeś komputer, ja dopiero w 2001...
Offline Wypalacz Rafał
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
01.12.2009 18:18
Popraw sobie w kluczowych numer stozłom bo się nie zgadza 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
01.12.2009 18:28
Jak się ogląda stare zdjęcia, to widać jaki "postęp" w dziedzinie pojemności taboru nastąpił w ciągu ostatnich lat 😛
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
01.12.2009 18:42
Ten ufok na 19 to normalnie niezbędny był, sądząc po zapełnieniu 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
01.12.2009 18:47
Ale na '8' już by się przydały 😛
Offline szubak
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
01.12.2009 18:50
Michał Wojtaszek napisał(a):
Ten ufok na 19 to normalnie niezbędny był, sądząc po zapełnieniu 😛


Trudno żeby rano na osiedle jechały tłumy, wydawało mi się, że tak elementarną wiedzę z dziedziny km jednak opanowałeś
🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
01.12.2009 19:04
No dokładnie, natomiast od Borku do Poczty Głównej już jeździło sporo pasażerów.
A później, o ile dobrze pamiętam, to ten skład przechodził na "8", która wówczas była normalnie obsługiwana przez 3x105Na
Offline Wypalacz Rafał
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
01.12.2009 20:11
No na 8-mce były Ufoki bo jeździła co 15 minut.
Offline thomas_
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
01.12.2009 20:57
Swoją drogą dziewiętnastka również.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.12.2009 07:56
Wszystkie linie miały częstotliwość 15 minutową. No, prawie wszystkie, część poza szczytem jeździła co pół godziny...
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
02.12.2009 18:39
W 1996 roku być może, nie pamiętam dokładnie. Ale na pewno już w 1997 co 20 minut przez cały dzień jeździły linie 6 i 46.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
wojtaszek81
Gość

02.12.2009 23:13
a tak na marginesie dokąd wtedy jeździło 194?
 
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
03.12.2009 08:34
194
R. Mogilskie - Piaski Nowe
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl